Rules


1000/1000
1000/1000
1000/1000
Ovo je i moja prva pomisao bila. Posle sam shvatio da iako je dobro procitati pravila ne morate odmah. Academy Studenti ste. Polako. Cak i jonini ne znaju sva pravila savrseno. Poznavao sam lika koji nikada nije hteo procita puppet pravila jer ga nisu zanimala. I realno nisu mu trebala osim na kraju kada ga je ubio puppet master.
Sustina je da procitate osnovne stvari, posle kroz igru kada imate vremena procitate neke komplikovane stvari. Iako ce 70% vas da ne cita i da smara admine za svaku glupost dobri igraci ce procitati. Kada god pogresite nesto u borbama pozvace se na pravila pa cete kukati verovatno. Smor je, ali polako kad cekate da neko posta ili slicno procitajte ponesto. <3
Reci: 189


1000/1000
1000/1000
1000/1000
Health i Energija ne mogu preći svoj osnovni maksimum, chakra može, ali ne mirovanjem.
✦ Sam sistem levelovanja je vrlo jednostavan. Prije svega potrebno je da znate da u igri postoji 5 rankova kao i 200 levela unutar same igre. U odnosu na svaki rank vi cete biti oredjeni level. Bitno je naopomenuti da na svakom ranku (osim academy student) dobivate po 300 tokena kada uspesno polozite ispit.
Lista rankova i njihovih levela:
Academy Student - level 1
Genin - level 50
Cunin - level 100
Jounin - level 150
Special Jounin - level 200

Academy Student je rank koji automatski dobijete kada se prikljucite forumu, on je level jedan i poseduje:
Health:100
Chakra:100
Energy:100
✦✦ Genin - level 50 ✦✦

Genin je rank koji dobijete kada polozite svoj prvi ispit. Genin ispit mozete raditi kada zelite ali ukoliko padnete ispit tek sutra mozete raditi ponovo. Genin ninje poseduju:
Level 50
Health:200
Chakra:200
Energy:200
250 poena na raspodelu sposobnosti i vrednosti po vlastitom izboru. Kao i jos jedan skill poen koji moze staviti na bilo koju klasu.
✦✦✦ Cunin - level 100 ✦✦✦

Cunin je nesto napredniji rank u samoj igri. To je osoba za koju se smatra da je naucila osnovne igre kao i roleplaya i da shvata kako igra funkcioniše. Da bi dobili ovaj rank potrebno je da polozite Cunin ispit koji mozete raditi svake nedelje. Ukoliko padnete ispit potrebno je da sacekate 7 dana (odnosno narednu Nedelju). Cunnin ninja poseduje:
Level 100
Health:400
Chakra:400
Energy:400
500 poena na raspodelu sposobnosti i vrednosti po vlastitom izboru. Kao i jos jedan dodatan skill poen koji moze staviti na bilo koju klasu koju do sada ne poseduje.
✦✦✦✦ Jounin - level 150 ✦✦✦✦

Ninja Jounin ranka se smatra za osobu koja je sprema da resava svoje izazove i prepreke sama. Ovo su vec iskusni igraci koji shvataju sustinu i sam princip igre, obicno vec imaju razvijen neki vid taktike i borbe. Jounin ispit mozete polagati svakog 1. i 15. u mesecu. Ukoliko ne polozite taj dan morate cekati naredni ispit. Jounin ninja poseduje:
Level 150
Health:600
Chakra:600
Energy:600
Također ima pravo na raspodelu 750 poena na vrednosti. Poene koje je stavio na sposobnosti na levelu 100 ne moze promeniti, kao ni povecati iznad 500. To mozete procitati dalje u pravilima u delu za "sposobnosti". Kao i jos jedan dodatan skill poen koji moze staviti na bilo koju klasu koju do sada ne poseduje.
✦✦✦✦✦ Special Jounin - level 200 ✦✦✦✦✦

Najjace i poslednji u nizu je rank Special Jounina. To su osobe koje su dosle do samog kraja i dalje ne mogu napredovati u levelima vec samo u nekim prestiznim titulama kao sto su "Kage" i slicno. Smatra se da poznaju sve delove same igre. Special Jounin ispit se moze polagati samo jednom u mjeseco i to svakog prvog. Svaki put kada ne polozite morate cekati naredni ispit. Ninja Special Jounin ranka poseduje:
Level 200
Health:1000
Chakra:1000
Energy:1000
Kao i jos jedan dodatan skill poen koji moze staviti na bilo koju klasu koju do sada ne poseduje.


1000/1000
1000/1000
1000/1000
Kako se levelujete dobijate 250 poena na svakih 50 levela.
Poeni se dobijaju do 100. lv-a. Sto znaci da tokom igre mozete dobiti ukupno 500 poena koje mozete raspodeliti.
Brzina je sposobnost koja logično ubrzava vaše pomeranje i način na koji radite tehnike. Kada imate veću brzinu od protivnika i brže raditi jutsue od njega smatra se da on ne može da vas sustigne i zbog toga postoji zagarantovani damage. Više pogledajte u pravila o zagarantovanom damage-u.
✦ Na svaki vas damage napad koji posaljete na protivnika pola razlike u brzini je zagarantovani damage.
- razlika u brzini je po primeru: ako protivnik ima 100 brzine a vi 300 sledi da je razlika brzine 200 (vi imate 200 vise od protivnika ocigledno)
- dakle zagarantovani je pola razlike u brzini (pola od pomenutih 200) a to je 100.
✦ Ako imate više brzine od protivnika možete tehnikama za izbegavanje izbeći neki napad (Speed Dodge, Substitution Jutsu). Na primer ako na tehnici kojom izbegavate piše da možete izbeći napad do levela 100 na sve ove jutsue se dodaje pola razlike u brzini!
- u tom slučaju ako imate 100 brzine manje od protivnika smanjiće vam se level napada koje možete izbegavati za 50 (100/2).
- ako imate npr 100 brzine više od protivnika povećaće vam se level napad koje možete izbeći za 50 (100/2)
✦Svako povecavanje sposobnosti preko 500 ima svoj rizik, to detaljnjije procitajte u pravilima limita.


1000/1000
1000/1000
1000/1000

✦Jutsu kombinacioni slotovi su ove plavi simboli u dnu kartice. Svaki ninja na raspolaganju ima 5 slotova.
✦Svaka kartica ima naznačenu potrošnju slotova. To sluzi da bi ste znali koliko kartica i koje kartice mozete da kombinujete u jednom istom potezu.
✦Na primer u potezu mozete da iskoristite:
5 kartica koje troše jedan slot ( 5x1)
2 kartice -jedna od 3 jedna od 2 slota. (3+2)
1 karticu od 5 slotova (5)
✦Ako neka kartica ima 4 slota a druga 3 slota, to je ukupno 7 te znači da ih ne mozete iskoristi obe u istom potezu.
✦Neke jake kartice imaju svih 5 tacaka(slotova) sto znaci da u jednom potezu mozete samo jednu da iskoristite.
✦Ne postoji nacin u igri da smanjite potrosnju slotova neke kartice na 0.
✦Ne postoji nacin da protivnik vama ili vi njemu smanjite slotove ispod 3. Takođe ne postoji način da imate više od 9 slotova. Broj slotova možete podići jedino specijalnim tehnikama.
✦Cooldown je vreme koje morate da sačekate nakon što iskoristite tehniku da bi je ponovo iskoristili. On teče tek nakon aktivacije napada/tehnike i vidi na donjem centralnom delu kartice. Vreme se označava u potezima, i naprimer ako bacite neki napad sa cooldown 3, ovako će se gledati
✦Neke napade ili tehnike možete koristiti samo jednom po borbi, i takve tehnike imaju oznaku 1 PB (po borbi, per battle)
✦ I da imate cooldown 0 na tehnici ne mozete je raditi vise puta u istom potezu.
✦ Na svim karticama gde pise "naredna poteza", to ne vazi i kartica se aktivira isti potez. Ako oce neko da bude od pomoci, neka posalje kartice sa takvim slucajem administraciji.
✦Item slotovi sluze da vam kazu koliko mozete najvise itema i oruzja možete nositi sa sobom. Svaki ninja ima 10 slotova na raspolaganje za inventar.
✦U inventaru na forumu možete imati koliko hoćete itema, ali preporučuje se da adminima u pm pošaljete ispunjenih 10 slotove koje nosite sa sobom.
✦Strogo je zabranjeno kupovati bilo sta iz prodavnice kada je borba u toku.
✦U koliko gadjate protivnika kunai-ima,shurikenima ili senbonima (projektilna oruzja) mozete ih baciti vise od jednom za 1 slot. Ovo vazi za sva oruzja i iteme koji trose 1 invertar slot. Maksimalna kolicina po potezu obicno je naznacena na kartici (ako nije onda je 3)


1000/1000
1000/1000
1000/1000
✦ U borbi je bitan redoslijed kartica kako ih kacite tako ce biti radnje hronoloski izvrsene.
✦ Ne mozete uraditi dva damage napada iz istog elementa u jednom potezu.
✦ Napade ne mozete sami kombinovati osim ako to ne regulise neki poseban jutsu koji vam to omogucava.
✦ Kombinovani napad je moguce praviti kada u borbi imate saborca sa kojim recimo mozete da udruzite napade-npr svako salje dva vatrena zmaja od 500 dmg-a i lvl 100, ti udruzeni zmajevi formiraju novi napad od 1000 dmg-a koji je lvl 200. Vatra i voda se ne mogu kombinovati.
✦ Napad preko lvl 100 (501+ dmg) može da ide na više osoba.
✦ Kombinovani damage do lvl 300 nije razoran. Napad levela 301+ je razoran.
✦ Razorni napadi se ne mogu igrati kao skriveni potez.
✦ Kada koristite efekte da buffujete damage, ako taj efekat dodaje +100 dmg tada ce ta kombinacija imati +20lv. (+200dmg + 40lv itd). Dmg koji je dodat preciznoscu ne dize lvl napada.
✦ Svaki kombinovani ili pojedinacni dmg koji se moze napraviti ima ogranicenje i ne moze biti veci od 3500 hiljade.
✦ Kartice iz osnovnih klasa nisu dovoljno jake da ponište efekat zabranjenih i skrivenih. Tako npr "Blue Karma" ne moze ponistiti "Calming Chakra Seal" i "Fluid Seal Negation" ne moze ponistiti dodatan dmg npr tehnike "Soul Hunter". Ovo važi samo ako na kartici nije drugačije napisano.
✦ Razorni zagarantovani je izazvan razornošću i on može biti poništen ili smanjen drugim razornim napadom za razliku od zagarantovanog izazvanog brzinom.
✦ Npcovi ne mogu naneti ovu vrstu dmg-a.
✦ Kada vas napad nosi zagarantovani i od brzine i od razornosti birate koji ce se racunati.
✦ Tehnike prekrivanja terena koje nanose dmg deluju i na vas osim ako nije drugacije napisano na kartici. Dok ste pod vodom ili ne mozete disati gubite 100 hp po potezu. Tehnike koje prekivaju tlo, vatra, munja itd nece delovati na mestu gde stojite ali ce biti lose po vas ukoliko se pomerite iz tih nekoliko kvadrata.
✦ Release je kombinacija obicnih klasa tako da i same tehnike releasea spadaju u obicne tehnike.
✦ Ninjutsu korisnici imaju odredjen stepen kontrole nad svakim napadom koji izvedu. Ako izvedete zmaja od 1000 dmg i neko vam se naglo priblizi nece "eksplodirati" kod njega i naneti i vama dmg, vec ce samo proci kroz njega. Isto vazi i za napade tipa antilion, swamp of the underworld, sticky earth drop, iako zahvataju ceo teren nece se odnositi na vas, ako se ne branite od napada koji su iskljucivo pored ili oko vas. Sve presude će biti donesene u skladu sa logikom i prirodom napada.
Pravila za zagarantovani dmg
✦ Zagarantovani predstavlja posebnu vrstu damagea i od njega se branite na poseban način. Na forumu postoje dve vrste zagarantovanog damagea.
✦ Zagarantovani ne moze preci 500 osim ako to ne regulise neka posebna kartica na kojoj striktno pise da dize limit.
✦ Zagarantovani od brzine
✦ Zagarantovani koji je vezan za sposobnost brzinu. Razlika između vas i protivnika u brzini vam dopušta da uradite tehnike brže od protivnika.
✦ Na svaki vas damage napad koji posaljete na protivnika pola razlike u brzini je zagarantovani damage.
✦ razlika u brzini je po primeru: ako protivnik ima 100 brzine a vi 300 sledi da je razlika brzine 200 (vi imate 200 vise od protivnika ocigledno)
✦ dakle zagarantovani je pola razlike u brzini (pola od pomenutih 200) a to je 100.
✦ Od ove vrste zagarantovanog se možete braniti jedino defenceom i specijalnim tehnikama na kojim je naznačeno da blokiraju i ovu vrstu zagarantovanog. Takođe možete smanjiti razliku podizanjem vaše ili spuštanjem protivnikove što će umanjiti i zagarantovani.
✦ Zagarantovani od razornosti
✦ Svaki element, klan, senzor ili release jutsu napad koji izvede jedan ninja (ne racuna se sa klonovima) koji predje level 150(751 dmg), 20% svog dmg-a se racuna kao razorni zagarantovani. Ovaj zagarantovani nema interakciju sa tehnikama koje probijaju defence.
✦ Razorni zagarantovani je izazvan razornošću i on može biti poništen ili smanjen drugim razornim napadom za razliku od zagarantovanog izazvanog brzinom. Takođe od ovog zagarantovanog se možete odbraniti stvaranjem defencea ili nekim posebnim tehnikama na kojima je naglašeno da brane od zagarantovanog.
✦ Također svaki potez imuntieta (osim PRVOG NINJUTSU NAPDA) vas brani od zagarantovano damagea izazvanog razornostcu (ovo se ne odnosi na zagarantovani od brzine, samo imuniteti na oruzija brane od ovog zagarantovanog drugi potez).
✦ Kada vas napad nosi zagarantovani i od brzine i od razornosti birate koji ce se racunati.
✦ Ukoliko dva napada imaju isti BASE damage ali zagrantovani nije isti ninja cij je zagarantovani damage manji ce se morati braniti od razlike ta dva broja.
- Primer:
Ninja 1: Damage 2000 (zagarantovani 500)
Ninja 2: Damage 2000 (zagarantovani 400)
Ninja 2 ce se morati braniti od preostalih 100 damagea zagarantovanog damagea.
✦ Ako prilikom sudaranja napada jedan BASE damage je veci od drugog on ce ponistiti taj napad i njegov zagarantovani (cak i ako je manji ili ga nema).
- Primer:
Ninja 1: Damage 2000 (zagarantovani 200)
Ninja 2: Damage 1500 (zagarantovani 500)
Napad ninje 1 ce ponistiti zagarantovani ninje 2 u potpunosti
- Primer 2:
Ninja 1: Damage 2000 (zagarantovani 0)
Ninja 2: Damage 1500 (zagarantovani 500)
Napad ninje 1 ce ponistiti zagarantovani ninje 2 u potpunosti
✦ Ukoliko se branite odvojenim damageom od napada koji ima zagarantovani i nadjacate njegov damage nece ponistiti i zagarantovani od razornosti
- Primer:
Hagane disk koji se moze bacati vise puta po potezu.
Ninja 1: Damage 1500 (zagarantovani 500)
Ninja 2: Damage 400 x4 = 1600 damage (zagarantovani 0)
Ninja 2 ce se i dalje morati braniti od 500 zagarantovanog jer i ako je ponistio napad u celosti ovom metodom nije ponistio njegov zagarantovni od razornosti


1000/1000
1000/1000
1000/1000
✦ Genjutsu klasa se oslanja na napade bazirane na iluziji. Ova klasa zadaje mentalne, a ne fizicke napade.
✦ Level genjutsua se racuna po principu dmg/5. Ako genjutsu napad bude lvl 160 ili vise može ići na više ljudi na terenu(vi birate na koga ide).
✦ Ako primite dmg-a genjutsua u potezu primanja imate dva slota manje.


1000/1000
1000/1000
1000/1000
✦ Ako vam ukupne sposobnosti (sabrane) predju 1000 gubite 250hp po potezu ( i u tom potezu ).
✦ Obican ninja moze u svom telu sadrzati maksimalno duplo od svoje osnovne chakre. Npr. imate 1000 chakre, tehnikama mozete vasu chakru napuniti do 2000 bez rizika. Nakon sto vasa chakra predje preko 2000 gubite razliku u hp. Npr. napunite chakru do 2500, automatski vam se hp skida za 500.
Sage i Jinchuuriki kada su u svom modu nemaju ogranicenja na vrednosti & sposobnosti ali ako im sabrane sposobnosti pređu 2000 gubiće 500hp-a po potezu.
Reci: 358


1000/1000
1000/1000
1000/1000
✦ Mozete imati ukupno 10 lutki na terenu jer imate samo deset prstiju na rukama. Jedan prst, jedna chakra nit za kontrolisanje lutke.
✦ Svaka lutka zauzima 2 invertar slota ako je u skrollu ili 4 ako je nosite sa sobom.
✦ Napadi lutkama mogu imati zagarantovani damage od razornosti, ali samo 10%, taj zagarantovani se ne moze povecati ni na koji nacin. Kada svojim zagarantovanim brane vas od drugog zagarantovanog (razornog) brane kao da imaju 20%, ali jedino vas (ne saborce).
✦ Napadi lutke nisu razorni koliko i ninjutsu tako da se svaki napad lutke ili vise njih moze odnositi na vise osoba jedino ukoliko su u neposrednoj blizini.
✦ Takodje i pri odbrani od razornih napada npr vatrenog napada od 1000 dmg-a puppet master moze da stvori kombinovani napad svojim lutkama od takodje 1000 dmg-a ali posto taj napad nije razoran njime ce uspeti da zastiti iskljucivo sebe i svoje lutke, ali ne i da ublazi ili ponisti napad, dok ce njegovi saborci ili druge ninje koje su dalje na terenu morati sami da se odbrane od 1000 dmg-a razornog vatrenog napada.
✦ Kada vam neko unisti lutku u borbi mozete napisati da kupite ostatke (cak i ako nista nije ostalo) i tada dobijate tu lutku opet za 2 dana.
✦ Chakra Sense (obican sensor) ne moze osetiti kada aktivirate neki napad na lutku koji se racuna kao oruzje.
✦ Preciznost dodaje damage svakom dodatku posebno. Npr. vaše lutke rade Flamethrower x4, svaki napad je 400 damage, vi imate 100 preciznosti, znači da će svaki napad biti 500 damage, što ukupno daje 2500 damage.
✦ Zagarantovani ima interakciju sa preciznošću što se tiče napada lutki.


1000/1000
1000/1000
1000/1000
SHUKAKU
Health:11000
Chakra:11000
Energy:11000
✦Santon
MATATABI
Health:12000
Chakra:12000
Energy:12000
✦Plazma release & Vatra
SANBI
Health:13000
Chakra:13000
Energy:13000
✦Bubble release & Voda
SON GOKU
Health:14000
Chakra:14000
Energy:14000
✦Lava release & Vatra
GOBI
Health:15000
Chakra:15000
Energy:15000
✦Boil release & Vodu
ROKUBI
Health:16000
Chakra:16000
Energy:16000
✦Posion release & Zemlja
SHICHIBI
Health:17000
Chakra:17000
Energy:17000
✦Aburame
HACHIBI
Health:18000
Chakra:18000
Energy:18000
✦Ink release & Barrier and Seal
KYUUBI
Health:19000
Chakra:19000
Energy:19000
- Jinchuuriki kartice i pravila:
Zavisnosti od snage Jinchuuriki stice mogucnost otkljucavanja kartica koje su podeljene u kartice prvog reda, kartice dugog reda i kartice treceg reda.- Kartice prvog reda:
Nakon sto je demon zapecacen u vas mozete platiti 400 tokena i otkljucati kartice prvog reda:
Uslov: Demon mora biti u vama 1 mesec po RL da bi otkljucali ovo
#card1058
#card1442
- Kartice drugog reda:
Nakon sto ste ovladali svojim demonom mozete platiti 500 tokena za:
Uslov: Demon mora biti u vama 2 meseca po RL da bi otkljucali ovo
#card1057
#card1059
- Kartice treceg reda:
Nakon sto usavrsili vladanje svojim demonom mozete platiti 600 tokena za:
Uslov: Demon mora biti u vama 3 meseca po RL da bi otkljucali ovo
#card1061
#card539
#card1487
- Releaseovi i pravila:
U zavisnosti od demona kojeg Jinchuuriki poseduje moze platiti 700 tokena i otkljucati njegov klan/release/element/klasu. Nakon pecacenja Jinchuuriki mora mirovati 2 RL dana i ne moze se boriti niti raditi flash back misije.
Reci: 431
Reci: 614
Reci: 662
Reci: 708
Reci: 747
Reci: 779
Reci: 825
Reci: 848


1000/1000
1000/1000
1000/1000
Reci: 338


1000/1000
1000/1000
1000/1000
[/i]
Reci: 375


1000/1000
1000/1000
1000/1000
✦ U igri presadjivanje gena se naplaćuje (administraciji dajete tokene) na sledeći način:
- geni nekog klana (krv): 500 tokena
- geni dojutsu klana (oči): 500 tokena
- presadjivanje premium moći (mangekyo sharingan, tensegan, wood sage geni, rinnegan, rokugan) košta za 400 tokena manje nego što te moći originalno koštaju.
✦ Postoje tehnike koje vam omogućuju specijalno presadjivanje. Ovo presadjivanje u vašem telu se ponaša kao da ste originalni korisnik tog klana i tada nemate debuff od presadjivanja. (Mozete dobiti pasivnu i premium mozete kupiti)
✦ Da bi ste presadili gene potreban vam je medical level 200 a da bi ste presadili premium moći potreban vam je S Jonin medical ninja level 200.
Sledeci klanovi NE MOGU da se presadjuju:
Bakuton ✦ ]Nara ✦ Uzumaki ✦ Inuzuka ✦ Aburame ✦ Hagane ✦ Yamanaka ✦ Tokayi


1000/1000
1000/1000
1000/1000
✦ Maksimalno možete kupiti 3 licne tehnike.
✦ Licne tehnike mogu kreirati samo S jounin ninje (Ovo se ne odnosi na RP licne)
✦ Licne tehnike biti samo kombinacija vasih postojecih tehnika u razumnim granicama.
✦ Ova pravila ne važe za specijalne karaktere koje admini koriste za priču.
✦ Primer lične za Yuki ninju:
Dark Ice : Kombinacijom Zemlje i Yukija vaš led ce postati crn. Tada ako u istom potezu koristite obe klase imate + 250 dmg na Yuki napade. Dakle neki
Rp lične su nagrade na eventovima koje su kartice za stilizaciju karaktera i kvalitetniji interesantniji roleplay. Te kartice nemaju primene u borbi.
Reci: 240


1000/1000
1000/1000
1000/1000
[left]✦ Nije moguce napraviti dve skoro pa iste zabranjene tehnike, sto znaci da ako predlozitre zabranjenu koja ima slicni efekat kao i kod nekog drugog nece vam biti odobrena. Na primer flyindg thunder god, gde je kljucna rec na teleportaciji.[left]
[left]✦ Zabranjene tehnike prve klase mozete posedovati tek kada ste lvl 100. Za drugu klasu je potreban lvl 150, ona sadrzi 1 karticu. Za trecu je potreban lvl 200 i tu dobijate pasivnu i 2 dodatne. [left]


1000/1000
1000/1000
1000/1000
✦ Level napada oruzijem ili taijutsuom je uvek jednak levelu shinobija koji ga koristi.
✦ Samurai može da uradi zamah oružjem koji drži u ruci i taj napad troši slot. U zavisnosti od slotova on može da uradi više zamaha. Taijutsu korisnici mogu ovo raditi fist punch tehnikom.
✦ Kada radite vise zamaha pesnicom/macem skidate energiju za svaki u prvom postu, ako se ispostavi da ih morate zaustaviti nakon sto protivnik odigra svoj post, vracate energiju za sve. (ako se u nekoj situaciji desi da ste vec stigli ispred protivnika i krenuli da zamahnete neće se vratiti potrošnja za prvi.)
✦ Mozete raditi vise razlicitih taijutsua po potezu ali u slucaju da se protivnik odbrani od svih jednom tehnikom necete imati pravo da kazete da niste uradili one posle prvog.
✦ Na svakih 100 brzine dobija se gratis zamah koji po pravilu pripada svakom igraču bez obzira na klase koje ima, takav zamah ne trosi slot ali normalo kao i ostali trosi energiju. Gratis zamah mozete iskoristiti samo ako ste prethodno istrosili sve slotove koji su vam bili na raspolaganju. Gratis zamasima ne mozete blokirati tehnike.
✦ Sve zamahe koje radite morate uraditi na istom mestu. Nema onog masem na tebe pa ako se pomeris skacem do tebe i nastavljam da masem. Ako se protivnik pomeri od prvog zamaha racuna se da se pomerio i od ostalih.
✦ Ako vam je umesto toga pesnica/telo oblozeno chakrom mozete blokirati bilo kojim taijutsuom. Posto vam je telo oblozeno chakrom ona ce vas odbraniti od veceg dela razornog zagarantovanog (Ako blokirate citav napad primate samo polovinu zagarantovanog).[/left]
✦ Ako tehnika blokira taijutsu, oružja koja se bacaju ili oružje uopšteno ona ne blokira zagarantovani u prvom potezu svog trajanja.
✦ Kada se neko shunpouje do vas necete imati vremena da uradite ninjutsu napad kao odgovor na to (kako bi npr kontrirali njegov zamah). Mozete se braniti tako sto izbegavate, palite imunitete, stvarate zidove itd.
- Pojasnjenje o prekidanju napada i "medjupotezima:
Ako se zalecete na protivnika uvek imate pravo da ako on u svom potezu aktivira neku tehniku koja stunuje/steti ako mu neko pridje/dodirne pre nego sto on odigra ostatak svog poteza morate ga obavestiti da li zelite stati ili nastaviti napad.
Primer:
Ninja 1 se zalece pesnicom.
Ninja 2 aktivira glow reaction (2 slota) i ceka odluku ninje 1
Ninja 1 mu govori da li staje ili nastavlja sa napadom i shodno tome ninja 2 odlucuje sta ce uraditi sa preostala 3 slota.
Ako se zalecete bez shunpa i slicnih tehnika racuna se kao da samo trcite ka protivniku. On vas dok trcite moze gadjati bilo kojom tehnikom. Tada cete morati da sudarite vas napad sa tom tehnikom ili stanete i odbranite se u sledecem potezu.
Ninja 1 se zalece
Ninja 2 baca vatrenog zmaja
Ninja 1 u sledecem potezu pise da li je svojim udarcem iz prethodnog poteza ponistio zmaja ili stao. Ako je stao mora ga izbeci.
Ako se zalecete shunpom protivnik moze prekinuti vas zalet jedino kreacijama koje su levela veceg od 120+polovine vase prednosti u brzini.
Kada se Shunpom stvorite kraj protivnika racuna se kao da nema vremena napadom da vas prekine vec mora da se brani.
Kada se zalecete mozete ostaviti "prazne" slotove kojima cete iskljucivo moci da se branite od protivnikovih tehnika koje brane prilazak.
Ninja 1: Shunpo zamah (2 slota) - Naglasi da ostavlja prazne slotove koje moze iskoristiti za odbranu od tehnika koje shinobi 2 aktivira oko sebe, a u slucaju da nista ne aktivira da ce uraditi maksimalni broj zamaha (Moze jedino da uradi zamahe, ne moze da aktivira neku tehniku ili ista slicno)
Ninja 2: Stun oko sebe (2 slota), ceka odgovor ninje 1 (opcije ninji 1 su da obustavi napad ili aktivira neku tehniku za odbranu za preostala 3 slota)
Ninja 1: Govori da ce aktivirati tsukishimas chakra, edituje to u svoj prvi post i racuna se da pokusava da uradi maksimalni broj zamaha.
Ninja 2: Igra ostatak svog posta, ako se odbrani od svih zamaha jednom tehnikom ninja 1 ima pravo da kaze da je uradio samo prvi i da povrati energiju za ostale.
Sve je ovo komplikovano u teoriji ali u praksi dosta lakse ide, srecno sa kapiranjem.
Reci: 1107
Reci: 1071


1000/1000
1000/1000
1000/1000
* Seal se ne moze postaviti na neki predmet (kao, mesto ili se preneti preko oruzija, jedini nacin je direktan kontakt sa osobom na koju postavljate seal ili specijalna tehnika koja vam to omogucava bez kontakta.
* Barijere na kojima pise da su neprobojne/neunistive ne mogu biti sklonjene ili unistene dokle traju obicnim dmgom ni obicnim efektima.
* Ako stvarate dve razlicite barijere sa spoljne strane ce uvek biti ona koja je veceg lvl-a. Barijere ili stvari koje su neprobojne se uvek nalaze u najsirem krugu.
* Na terenu ne mogu postojati dve iste barijere u istom trenutku.
* Sealove ne možete postaviti na druge načine, već samo preko vašeg dlana.
* Dok se sealovi nalaze na terenu može ih osetiti samo Kagura, Byakuugan i Sharingan. Ako se nalazi na protivniku samo byakugan moze da ga vidi samo prvih 72H po rl.
* Selove ne mozete aktivirati po rpu, ako drugacije ne pise na kartici.
* Ako protivnik baca napad iza sebe ne bi li uništio barijeru ne možete sprečiti taj napad kontradmgom.
* Barijere u potezu stvaranja postizu svoj efekat. Npr ako protivnik stvori barijeru koja vam povecava slot na imunitete vi možete nju da uništite taj potez, ali svakako ćete trošiti slot više.
Ulazenjem u vatru, vodu i sl. negirate napade velikih razmera, ali dok ste u tom stanju ne mozete raditi znake rukama, ne mozete skupljati ch ili raditi skriveni napad i jedino vas senzor dmg moze povrediti. Ovo ne vazi na posebnim imunitetima gde je to naznačeno (Sand body itd)
Bežanje iz borbe nije moguće. Shinobiji su trenirani da sustignu protivnika uvek pa je bezanje nemoguće.
Pojam "zatvaranja ociju" u borbi se razlikuje zavisno od toga da li se branite od genjutsua, otrovnog dima, svetlosti. Naravno ovo genjutsu se odnosi na okularni genjutsu i u tom slucaju ako sumnjate da ce protivnik vas napasti sledeci potez okularnim genjutsuom zatvarate oci.
Drugi tip " zatvaranja ociju" je onaj koji se igrao kao odgovor na neki napad, poput svetlosne tehnike iz munje. Ako se branite na ovakav nacin to je prvo sto morate da uradite na pocetku poteza.
Kada se zatvaraju oci, zatvaraju se oba jer,zatvaranje jednog ne predstavlja nikakvu odbranu.
Svaka interakcija sa probijanjem/ponistavanjem defencea i zagarantovanim dmg-om se ne vazi ukoliko to nije jasno naglaseno na kartici. Jedini izuzetak van kartica je preciznost koja ponistava deff koji je namenjen odbrani protiv zagarantovanog.
Klonovi ne mogu da koriste Military Pill (pilule koje vam dodaju 50 vrednosti)
Sve tehnike koje rade po sistemu "ako ste primili" ne vaze ako ste sami sebi naneli stetu. Osim ako na kartici nije drugacije naglaseno.
Ne postoji interakcija, ako ti uradis ovo ja cu da uradim ono. Primer bacis jedan napad i kazes ako ti stvoris zid moj drugi napad ce ici oko tog zida. Napadi se salju u tom potezu i protivnik jasno vidi gde je njihova putanja, osim ako nije skriven napad. Jedina interakcija koja vazi jeste da samuraj i tajdzucu moze da obustavi sve zamahe osim prvog i za njih vrati en.
Tehnike se ne mogu aktivirati da važe od sledećeg poteza.
Brzina ne smanjuje lvl za izbegavanje napada letenjem. Svako letenje izbegava do lvl-a 150 (ako nije naglasano drugacije) sto znaci da svaki napad veci od 750 dmg-a se ne moze izbeci tako-kao ni napadi koji imaju efekat da prate protivnika.
Summoning vam ne moze preneti chakru niti je mozete vi uzeti od njega na neki nacin, mozete mu samo dati svoju.
Prilaske prtivnika ka vama ne mozete izvegavati ili menjati distancu koju imate medju sobom obicnim korakom (setanjem, hodanjem, trcanjem) kada se neko krece prema vama. Normalno i dalje vi mozete prici nekom na taj najobicni nacin, samo to nije dozvoljeno koristiti u odbrani kao odgovor.
Ne mozete prizivati summone iznad svog levela cak iako imate ugovor sa tim svetom.
Ne mozete nista uraditi skriveno, ako vas protivnik vidi. Osim na karticama gde pise ” ovo se igra skriveno” .


1000/1000
1000/1000
1000/1000
- Mangekyo Sharingan:
- Ova moć predstavlja napredni vid Sharingana i uz svoje osnovne moći nosi i niz drugih. Mangekyo sharingan slabi od trenutka razvica tako da cete izgubiti vid posle 12 meseci (po RL). Kada oslepite ne možete koristiti Sharingan. Svaki magekyo ima svoje posebne moc koje bira sam korisnik kada razvije MS.
Uslovi za dobijanje MS-a: 1300 tokena i kvaliteta RP 1000 reci minimalno koji ce admin procitati i oceniti da li je zadovoljio kriterije probuđivanja MS-a.#card543- Kamui Ms:
#card858
#card851
#card853
#card852
#card1009
#card1016
- Amaterasu Ms:
#card855
#card244
#card785
#card1009
#card1016
- Tsukuyomi MS:
#card856
#card1293
#card928
#card1009
#card1016
- EMS:
- Viši stadium Mangekyou-a je Eternal Mangekyou Sharingan koji se koristi bez rizika i da bi ga razvili neophodno je da uzmete nečiji mangekyo koji nije potrosen i presadite ga sebi. EMS prestavlja kombinaciju moci ta dva MS-a.
Uslovi za dobijanje EMS-a: da posedujete MS + da presadite jos jedan ms koji ste oteli drugom igracu (500tk presađivanje)#card989- EMS:
#card1049
#card983
#card990
[/size]
- Tenseigan:
Hyuuga klan & 1800 tokena.
Presadjivanje ovakvih ociju kosta 1500 tokena ali ih razviti moze samo krvni pripadnik Hyuuga klana. Moze postojati samo jedan par ovakvih ociju u trenutnoj igri. Uz to mora proci rigorozan trening od strane admina.Ako padnete dva puta tokeni vam se vracaju, ali gubite pravo na ponovno polaganje.
#card551
#card808
#card825
#card826
#card1020
#card1022
- Wood Sage Mode:
Senju klan & 1800 tokena.
Ovi geni se mogu presaditi ali presadjivanje je (1500). Da bi wood sage geni bili presadjeni predjasnji korisnik mora biti mrtav. Samo jedan wood sage moze biti na forumu.
Kada skupite dovoljno tokena obratite se adminu, koji vam daje rigorozan trening koji morate proci da bi dobili sage tehnike. Ako padnete dva puta tokeni vam se vracaju, ali gubite pravo na ponovno polaganje.
#card548
#card1060
#card1067
#card1064
#card1296
#card1062
- Toad Sage Mode:
Kada skupite dovoljno tokena obratite se adminu, koji vam daje rigorozan trening koji morate proci da bi dobili sage tehnike. Ako padnete dva puta tokeni vam se vracaju, ali gubite pravo na ponovno polaganje.
#card547
#card1005
#card1003
#card1004
#card1221
- Snake Sage Mode:
- Kada skupite dovoljno tokena obratite se adminu, koji vam daje rigorozan trening koji morate proci da bi dobili sage tehnike. Ako padnete dva puta tokeni vam se vracaju, ali gubite pravo na ponovno polaganje.
#card549
#card1280
#card1303
#card1302
#card1371
- Monkey Sage Mode:
- Kada skupite dovoljno tokena obratite se adminu, koji vam daje rigorozan trening koji morate proci da bi dobili sage tehnike. Ako padnete dva puta tokeni vam se vracaju, ali gubite pravo na ponovno polaganje.[/size]
#card832
#card821
#card918
#card919
#card921
- Sedam maceva magle:
#card51
#card708
#card709
#card815
#card889
#card594
#card924


1000/1000
1000/1000
1000/1000
Chakra Sense:
Uz pomoc senzor sposobnosti "Chakra Sense" osecate samo chakru, sto znaci da ukoliko protivnik koristi energy za svoj napad,a vi ga ne vidite ne možete znati njegov skriveni potez. Dakle precizno znate njegovu lokaciju i sve što radi od chakre. Ne možete razlikovati klona od originalnog ninje ovom tehnikom.
Mind Eye of Kagura:
Ovo je najjača sensor sposobnost u igrici. Osecajuci i protivnikovu i prirodnu chakru kreirate sliku celog terena u glavi i sve do najsitnijih detalja osecate.
Sharingan:
Može videti nevidljive stvari, ali je lako blokiran vizuelnim preprekama - kada se na terenu stvori gusti dim ili neki zid sharingan neće videti ništa više od običnog oka.
Byakugan:
Možete videti kroz sve vizuelne prepreke (dimove, zidove, rupe itd), ali vas blokira svetlost i morate zatvoriti oči (tada nemate sensor sposobnost).
Magnetic Sense:
Ako protivnik ima neki metal na sebi znacete tacno sta je uradio u potezu. Ako nema metal duzan je da vam kaze i morate aktivirati neki drugi sensor.
Dinamic Marking:
Kada pogodite protivnika urinom znacete gde se nalazi do kraja borbe ali ne otkriva vam skriveni potez.
Third Eye Connection:
Pošaljete oko u dim i saznate šta je protivnik tačno uradio. Ako je u dimu svetlost ili neki dim koji blokira oči ova kartica neće raditi.
Spindle Formation:
Ako je protivnik u dimu pošaljete bube i saznate tačno šta je protivnik uradio.
Zbog osnovnog principa rada foruma i skrivenih poteza aktivacija sensor tehnike ne moze biti skrivena nikako.
Reci: 287


1000/1000
1000/1000
1000/1000
✦ Da bi razvili sage dovoljno je sakupiti 1700 tokena (2000 wood sage) i tada se mozete obratiti adminu koji ce vam dati rigorozan trening koji morate proci.
✦ Prilikom otkljucavana sage modea birate summon svet koji zelite ukoliko taj vec nije zauzet.
✦ Svaki sage kada udje u sage mode prvo troši svoju sage chakru, kada istroši nju izlazi iz sage moda i prelazi na osnovnu chakru.
✦ Dok ste u Sage modu prizivanja mozete raditi sa osnovnom chakrom i tako cuvati sage chakru (jedino prizivanja)
✦ Kada Sageu ostanu 2 ili vise slotova u svom potezu smatra se da je skupio 50 sage chakre.
✦ Sage ima konstantno upaljenu tehniku Chakra Sense za koju ne trosi chakru.
✦ Sage mode mozete upaliti jednom po borbi.
✦ Na sage-a ne radi vizuelni genjutsu.
✦ Kada sage istroši energiju ili health od sage moda ne izlazi iz njega. To samo vazi za chakru.
✦ Moze postojati samo jedan sage jedne vrste (toad sage, snake sage)
✦ Kada izadjete iz sage modea Health/Energija koju ste dobili nece vam nestati.
Reci: 132


1000/1000
1000/1000
1000/1000

✦ Svi jiton korisnici koriste tehniku Jiton Sword dok ne steknu pravo za svoje licno oružije. Uslov za licno oružije je S jounin i lvl 200.
✦ Tehnike Jiton klana rade na oruzija od metala. Buffovi iz tog klana ne bi vazili na npr. Samehadu
✦ Karticu za jiton mac dobicete tek na levelu 200 ili tituli s jonina (do cega prvo stignete), do tada samo postavite pasivnu i napisite osnovni damage. Academy student se ne racuna kao titula koja daje +50 dmg

✦

✦

✦ Tehnikama Creation From Life, Mokuton Defence, Koichi Koutan, Core Of Living Tree, Wood Tendrills, Nativity Of The World Of Trees, Kajukai Kōrin se možete sakriti od protivnikovog pogleda, ako to naglasite u postu i tako uradite neki skriveni potez.
✦ Ako to želite svi senju napadi mogu da prate protivnika.
✦

✦ Možete birati kako izvodite Genjutsu napade (okularno ili znakovima rukama), ukoliko radite znakovima rukama na njega neće važiti Sharingan buffovi.

--

--

--

--

--

--

--

- Ako to želite svi Aburame napadi mogu da prate protivnika.
- Možete deliti aburame na više delova. Delite samo konačni dmg tako da buffovi ne važe na svaki pojedinačni deo.
- Protivnik ne može razlikovati koje bube koristite.

--

--

✦ Level peska na terenu može biti očišćen karticama koje čiste teren i napadima vetra. Ako čistite napadima vetra onda level napada je jednak levelu peska kojeg čistite.
✦ Svaki napad peska sa 800 damagea ili vise prati protivnika ako vi to zelite.
✦ Third eye connection se moze aktivirati SAMO u borbi.


1000/1000
1000/1000
1000/1000
✦ Možete imati samo jedan istovremeno aktivan na profil. Dupli profili će biti strogo sankcionisani.
✦ Ukoliko izvršite samoubistvo, na novom profilu počinjete od levela 0 i sa -400 tokena. Takođe moraćete da polažete ispite ispočetka.
✦ Svi itemi i oružja i ostali prenosivi predmeti ne možete preneti na drugi profil, sem ako niste imali validan roleplay razlog (Npr. kupili ste tehniku Chakra Release: Reincarnation, i pre borbe gde ćete umreti ste sakrili predmete negde, i pošto zadržavate sva sećanja iz prošlog života, znaćete gde se to nalaziti i tada možete pokupiti to)
✦ Profil više NE MOŽETE predati u specijale.
✦ Kada ubijete nindžu SVOG RANKA dobijate 50 tokena.
✦ Special jounini mogu jednom po profilu da besplatno resetuju jedan skill poen.


1000/1000
1000/1000
1000/1000
✦ Da bi prelazili iz oblast u oblast morate putovati
✦ Morate putovati redom (Iz map 35 u map 36), ne možete nikako preskakati oblasti sem ako ne posedujete neku tehniku koja vam ubrzava putovanja (Kamui, Space Time)
✦ U zavisnosti koliko vam putovanje traje po roleplayu, toliko poteza treba da prođe da bi ste se priključili nekoj borbi x10 ( Npr, po roleplayu putovanje traje 2 dana, mora u borbi proći 20 postova da bi se priključili njoj), ako putujete više oblasti dani se sabiraju.
✦ Ukoliko se dva igrača nađu u istoj oblasti u istom vremenskom periodu, neko od njih može otvoriti temu ukoliko želi da presretne drugog.
✦ Svako kršenje pravila putovanja će biti strogo sankcionisano.
✦ Misije ne možete raditi u istoj oblasti gde vam se nalazi selo, organizacija...
✦ Ukoliko ne budete putovali u drugoj oblasti na misiju, značiće da niste otišli, zbog čega vam se misija poništava
|
|