Naruto Ninja Way 2022

Powered by Forumotion.

Naruto Ninja Way

Stvori originalnog lika i postani najjači ninja u Naruto svetu! Izaberi put dobra i postani lider sela - kage ili se odluči za put zla i kreiraj organizaciju kojom ćeš uništiti svet!

ULOGUJ SE
REGISTRUJ SE

NARUTO NINJA

WAY

ahelova kucaPet Nov 11, 2022 2:44 pmAhel
ninjaszUto Nov 01, 2022 2:31 amnarutoking31
Travel Here EvidencePon Okt 31, 2022 9:25 pmnarutoking31
KlanUto Sep 20, 2022 8:51 pmNNW Game Master
KONCEPT TIMOVAUto Sep 20, 2022 7:52 pmSieghart
TIMSKE MISIJEUto Sep 20, 2022 7:37 pmSieghart
DOUNGEON EVENTUto Sep 20, 2022 7:22 pmSieghart
ARENA TOURNAMENTUto Sep 20, 2022 7:04 pmSieghart
Training groundUto Sep 06, 2022 9:25 pmKanekai Ken
Einer - Jounin IspitNed Sep 04, 2022 7:13 pmxXnikolaXx69
Akira - Jounin IspitNed Sep 04, 2022 1:01 amNNW Game Master
Na Hwajin - Jounin IspitSub Sep 03, 2022 12:20 pmNa Hwajin
Kanekai Ken - Genin IspitPet Sep 02, 2022 2:23 pmFen
TestPet Sep 02, 2022 12:20 amNNW Game Master
Glavni Trg Shinobi GradaČet Sep 01, 2022 7:24 pmTakashiKomuro
Gorštak - Jounin IspitČet Sep 01, 2022 1:34 pmGorštak
Kanekai Ken - Genin IspitSre Avg 31, 2022 2:11 pmFen
Satoruov genij ispitUto Avg 30, 2022 11:08 pmFen
Hisoka - Genin IspitUto Avg 30, 2022 11:00 pmNNW Game Master
Na Hwajin - Genin IspitUto Avg 30, 2022 7:26 pmFen
TakashiKomuro - Genin IspitPon Avg 29, 2022 8:53 pmFen

Rules

Sub Sep 30, 2017 12:51 pm
Leonard van Volen
Leonard van Volen
Academy Student
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Predgovor


~Ko će učiti 900 strana pravila za neku forumsku igricu leptejebo. Batali ti ovo idem udarati glavom po tastaturi i igrate neke online igrice. 


Ovo je i moja prva pomisao bila. Posle sam shvatio da iako je dobro procitati pravila ne morate odmah. Academy Studenti ste. Polako. Cak i jonini ne znaju sva pravila savrseno. Poznavao sam lika koji nikada nije hteo procita puppet pravila jer ga nisu zanimala. I realno nisu mu trebala osim na kraju kada ga je ubio puppet master.
 


       
Sustina je da procitate osnovne stvari, posle kroz igru kada imate vremena procitate neke komplikovane stvari. Iako ce 70% vas da ne cita i da smara admine za svaku glupost dobri igraci ce procitati. Kada god pogresite nesto u borbama pozvace se na pravila pa cete kukati verovatno. Smor je, ali polako kad cekate da neko posta ili slicno procitajte ponesto.  <3


- Administracija NNW foruma


Reci: 189

Sub Sep 30, 2017 12:52 pm
Leonard van Volen
Leonard van Volen
Academy Student
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Vrednosti

Osobe u Naruto svetu imaju:

HEALTH- Zivotna energija, stanje tela.
-Kada padne HP na nulu smatra se da ste mrtvi ili onesvešćeni, zavisno od zelje vaseg napadaca.


ENERGY - Snaga tela, mišića i njegove strukture.
-Uz pomoć energije bacate kunai-e , zamahujete mačem i izvodite sve napade za koje je enegija neophodna.


CHAKRA - Unutrašnja energija duha koja teče kroz vas i vašu mrežu chakre.
-Kontrolisuci chakru vi izvodite moćne jutsue i tehnike.

U svakoj borbi morate pisati svoje stanje vrednosti. Možete pisati ručno a možete i preporučeno sa aplikacijom ispod postova. Više o tome možete pročitati u tutorijalu Kako pisati vrednosti.

U slučaju da pogrešite vrednosti u borbi imate pravo da izmenite post (samo vrednosti) sve dok vaš protivnik ne posta. Nakon što protivnik posta (regularan post) ne smete editovati vaš potez.

Health i Energija ne mogu preći svoj osnovni maksimum, chakra može, ali ne mirovanjem.


Titule i Pravila Levelovanja 




✦ Sam sistem levelovanja je vrlo jednostavan. Prije svega potrebno je da znate da u igri postoji 5 rankova kao i 200 levela unutar same igre. U odnosu na svaki rank vi cete biti oredjeni level. Bitno je naopomenuti da na svakom ranku (osim academy student) dobivate po 300 tokena kada uspesno polozite ispit.

Lista rankova i njihovih levela:

Academy Student - level 1
Genin - level 50
Cunin - level 100
Jounin - level 150
Special Jounin - level 200



✦ Academy Student - level 1 ✦
Rules C86ziUq
Academy Student je rank koji automatski dobijete kada se prikljucite forumu, on je level jedan i poseduje:
Health:100
Chakra:100
Energy:100


✦✦ Genin - level 50 ✦✦
Rules FZ0gahE
Genin je rank koji dobijete kada polozite svoj prvi ispit. Genin ispit mozete raditi kada zelite ali ukoliko padnete ispit tek sutra mozete raditi ponovo. Genin ninje poseduju:

Level 50
Health:200
Chakra:200
Energy:200
250 poena na raspodelu sposobnosti i vrednosti po vlastitom izboru. Kao i jos jedan skill poen koji moze staviti na bilo koju klasu.


✦✦✦ Cunin - level 100 ✦✦✦
Rules FkyWeUf
Cunin je nesto napredniji rank u samoj igri. To je osoba za koju se smatra da je naucila osnovne igre kao i roleplaya i da shvata kako igra funkcioniše. Da bi dobili ovaj rank potrebno je da polozite Cunin ispit koji mozete raditi svake nedelje. Ukoliko padnete ispit potrebno je da sacekate 7 dana (odnosno narednu Nedelju). Cunnin ninja poseduje:

Level 100
Health:400
Chakra:400
Energy:400
500 poena na raspodelu sposobnosti i vrednosti po vlastitom izboru. Kao i jos jedan dodatan skill poen koji moze staviti na bilo koju klasu koju do sada ne poseduje.


✦✦✦✦ Jounin - level 150 ✦✦✦✦
Rules ZrpjEN6
Ninja Jounin ranka se smatra za osobu koja je sprema da resava svoje izazove i prepreke sama. Ovo su vec iskusni igraci koji shvataju sustinu i sam princip igre, obicno vec imaju razvijen neki vid taktike i borbe. Jounin ispit mozete polagati svakog 1. i 15. u mesecu. Ukoliko ne polozite taj dan morate cekati naredni ispit. Jounin ninja poseduje:

Level 150
Health:600
Chakra:600
Energy:600
Također ima pravo na raspodelu 750 poena na vrednosti. Poene koje je stavio na sposobnosti na levelu 100 ne moze promeniti, kao ni povecati iznad 500. To mozete procitati dalje u pravilima u delu za "sposobnosti". Kao i jos jedan dodatan skill poen koji moze staviti na bilo koju klasu koju do sada ne poseduje.


✦✦✦✦✦ Special Jounin - level 200 ✦✦✦✦✦
Rules ULErHUr
Najjace i poslednji u nizu je rank Special Jounina. To su osobe koje su dosle do samog kraja i dalje ne mogu napredovati u levelima vec samo u nekim prestiznim titulama kao sto su "Kage" i slicno. Smatra se da poznaju sve delove same igre. Special Jounin ispit se moze polagati samo jednom u mjeseco i to svakog prvog. Svaki put kada ne polozite morate cekati naredni ispit. Ninja Special Jounin ranka poseduje:

Level 200
Health:1000
Chakra:1000
Energy:1000

Kao i jos jedan dodatan skill poen koji moze staviti na bilo koju klasu koju do sada ne poseduje.




P.S Ispite ne mozete preskakati vec ih morate raditi jedan po jedan. Ne mozete polagati za Jounina ako prethodno niste Cunnin i slicno.



Poslednji put izmenio Leonard van Volen dana Sub Okt 13, 2018 3:12 pm, izmenio ukupno 2 puta
Sub Sep 30, 2017 1:19 pm
Leonard van Volen
Leonard van Volen
Academy Student
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Sposobnosti

 
Postoje 5 sposobnosti koje moze da razvija vas shinobi, a to su: Kontrola chakre, SnagaBrzinaPreciznost i Inteligencija.


Kako se levelujete dobijate 250 poena na svakih 50 levela.

Poeni se dobijaju do 100. lv-a. Sto znaci da tokom igre mozete dobiti ukupno 500 poena koje mozete raspodeliti.


Kontrola chakre:


✦Kontrolom chakre smanjujete koriscenje chakre po tehnici za onoliko koliko imate kontrole. 

✦Primer: Koristite tehniku koja zahteva 100 chakre, ako imate 60 poena na kontrolu chakre koristicete samo 40 chakre za koriscenje te tehnike. 

✦Najvise sto mozete smanjiti koriscenje chakre je do 30 da bi ste izveli tehniku. To znaci da ako imate 100 poena na kontrolu, i radite tehniku koja zahteva 100 chakre, koristicete 30 ch da bi ste izveli tehniku.

✦Mozete prikupljati chakru u zavisnosti od kontrole tehnikom Chakra Charge.

Snaga:


✦Snaga je slicna kao i kontrola, samo sto se odnosi na smanjenje energije. Koliko imate snage, za toliko vam je manja potrosnja energije. Možete smanjiti potrošnju energije na svakoj kartiji koja ima energiju osim na karticama koje ulazu cistu energiju u nesto i sl.

✦Najvise sto mozete smanjiti potrosnju energije po izvodjenju jedne stvari (tehnike, posebnog taijutsua ili zamaha macem) je 20 .

Brzina:

✦ Brzina vam omogućuje zagarantovani dmg

Brzina je sposobnost koja logično ubrzava vaše pomeranje i način na koji radite tehnike. Kada imate veću brzinu od protivnika i brže raditi jutsue od njega smatra se da on ne može da vas sustigne i zbog toga postoji zagarantovani damage. Više pogledajte u pravila o zagarantovanom damage-u.

✦ Na svaki vas damage napad koji posaljete na protivnika pola razlike u brzini je zagarantovani damage. 

- razlika u brzini je po primeru: ako protivnik ima 100 brzine a vi 300 sledi da je razlika brzine 200 (vi imate 200 vise od protivnika ocigledno)

- dakle zagarantovani je pola razlike u brzini (pola od pomenutih 200) a to je 100.

✦ Brzinom lakše izbegavate napade

✦ Ako imate više brzine od protivnika možete tehnikama za izbegavanje izbeći neki napad (Speed Dodge, Substitution Jutsu). Na primer ako na tehnici kojom izbegavate piše da možete izbeći napad do levela 100 na sve ove jutsue se dodaje pola razlike u brzini!

- u tom slučaju ako imate 100 brzine manje od protivnika smanjiće vam se level napada koje možete izbegavati za 50 (100/2). 

- ako imate npr 100 brzine više od protivnika povećaće vam se level napad koje možete izbeći za 50 (100/2)


Preciznost: 


✦ Dodaje damage tehnikama onoliko koliko imate preciznosti (Napadnete nekoga damageom od 10, ukoliko imate 100 preciznosti, damage ce biti 110).

✦ Mozete probijati (ignorisati) polovinu defenca od vase preciznosti. Sto znaci da ako neko ima defence od 50 a vi imate 100 preciznosti, kada ga napadate, bice isto kao i da nema defence tj nece se racunati ni da postoji, a dmg ce nesmetano proci do protivnika ako ste uredno najpre naglasili koliko imate preciznosti.
✦ Preciznost ima interakciju sa zagarantovanim dmg-om. Ako na vas ide napad koji ima 300 zagarantovanog, a vaš protivnik ima 200 preciznosti morate stovirit 400 defencea zato sto je 100 negirano kao da ne postoji.

✦ Damage koji preciznost doda na napad nece povecati njegov level!

✦ Napad koji nosi preciznost probija samo prvi defence sa kojim dođe u kontakt. Na primer imate 100 preciznosti, a vaš protivnik dva defenca od po 50, vaš napad će probiti samo prvi defence.

✦ Ako se kombinuju dva napada koja su imala preciznost, ona koja je bila veca dodace se na taj kombinovani napad i samo ona ce se racunati.


Inteligencija: 

✦Koliko imate inteligencije dobijate  bonus damage na genjutsu, a takodje se lakse branite od istog. Ako imate 100 inteligencije, vas genjutsu ce biti jaci za 100 dmg-a, a ako vas neko napada genjutsuom od 500 dmg-a , zbog vase inteligencije to ce biti napad od 400.



✦Svako povecavanje sposobnosti preko 500 ima svoj rizik, to detaljnjije procitajte u pravilima limita.


Poslednji put izmenio Leonard van Volen dana Sub Okt 13, 2018 3:35 pm, izmenio ukupno 7 puta
Sre Okt 04, 2017 7:03 pm
Leonard van Volen
Leonard van Volen
Academy Student
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Slotovi i cooldown


Rules PywnCQ6
Slotovi:


✦Jutsu kombinacioni slotovi su ove plavi simboli u dnu kartice. Svaki ninja na raspolaganju ima 5 slotova. 

✦Svaka kartica ima naznačenu potrošnju slotova. To sluzi da bi ste znali koliko kartica i koje kartice mozete da kombinujete u jednom istom potezu. 

✦Na primer u potezu mozete da iskoristite:

5 kartica koje troše jedan slot ( 5x1)
2 kartice -jedna od 3 jedna od 2 slota. (3+2)
1 karticu od 5 slotova (5)


✦Ako neka kartica ima 4 slota a druga 3 slota, to je ukupno 7 te znači da ih ne mozete iskoristi obe u istom potezu. 

✦Neke jake kartice imaju svih 5 tacaka(slotova) sto znaci da u jednom potezu mozete samo jednu da iskoristite.

✦Ne postoji nacin u igri da smanjite potrosnju slotova neke kartice na 0. 

✦Ne postoji nacin da protivnik vama ili vi njemu smanjite slotove ispod 3. Takođe ne postoji način da imate više od 9 slotova. Broj slotova možete podići jedino specijalnim tehnikama.




Cooldown:

✦Cooldown je vreme koje morate da sačekate nakon što iskoristite tehniku da bi je ponovo iskoristili. On teče tek nakon aktivacije napada/tehnike i vidi na donjem centralnom delu kartice. Vreme se označava u potezima, i naprimer ako bacite neki napad sa cooldown 3, ovako će se gledati

napad - potez - potez - potez - opet možete koristiti taj napad

✦Neke napade ili tehnike možete koristiti samo jednom po borbi, i takve tehnike imaju oznaku 1 PB (po borbi, per battle)

✦ I da imate cooldown 0 na tehnici ne mozete je raditi vise puta u istom potezu.

✦ Na svim karticama gde pise "naredna poteza", to ne vazi i kartica se aktivira isti potez. Ako oce neko da bude od pomoci, neka posalje kartice sa takvim slucajem administraciji.

Item slotovi:
Rules Coma210

✦Item slotovi sluze da vam kazu koliko mozete najvise itema i oruzja možete nositi sa sobom. Svaki ninja ima 10 slotova na raspolaganje za inventar.

✦U inventaru na forumu možete imati koliko hoćete itema, ali preporučuje se da adminima u pm pošaljete ispunjenih 10 slotove koje nosite sa sobom.

✦Strogo je zabranjeno kupovati bilo sta iz prodavnice kada je borba u toku.

✦U koliko gadjate protivnika kunai-ima,shurikenima ili senbonima (projektilna oruzja) mozete ih baciti vise od jednom za 1 slot. Ovo vazi za sva oruzja i iteme koji trose 1 invertar slot. Maksimalna kolicina po potezu obicno je naznacena na kartici (ako nije onda je 3)



Poslednji put izmenio Leonard van Volen dana Sub Okt 13, 2018 6:31 pm, izmenio ukupno 4 puta
Uto Nov 07, 2017 10:12 pm
Dante
Dante
Lider
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Ninjutsu pravila


✦ U borbi je bitan redoslijed kartica kako ih kacite tako ce biti radnje hronoloski izvrsene.

✦ Ne mozete uraditi dva damage napada iz istog elementa u jednom potezu.

✦ Napade ne mozete sami kombinovati osim ako to ne regulise neki poseban jutsu koji vam to omogucava.

✦ Kombinovani napad je moguce praviti kada u borbi imate saborca sa kojim recimo mozete da udruzite napade-npr svako salje dva vatrena zmaja od 500 dmg-a i lvl 100, ti udruzeni zmajevi formiraju novi napad od 1000 dmg-a koji je lvl 200. Vatra i voda se ne mogu kombinovati.

✦ Napad preko lvl 100 (501+ dmg) može da ide na više osoba.

✦ Kombinovani damage do lvl 300 nije razoran. Napad levela 301+ je razoran.

✦ Razorni napadi se ne mogu igrati kao skriveni potez.

✦ Kada koristite efekte da buffujete damage, ako taj efekat dodaje +100 dmg tada ce ta kombinacija imati +20lv. (+200dmg + 40lv itd). Dmg koji je dodat preciznoscu ne dize lvl napada.

✦ Svaki kombinovani ili pojedinacni dmg koji se moze napraviti ima ogranicenje i ne moze biti veci od 3500 hiljade.

✦ Kartice iz osnovnih klasa nisu dovoljno jake da ponište efekat zabranjenih i skrivenih. Tako npr  "Blue Karma" ne moze ponistiti "Calming Chakra Seal" i "Fluid Seal Negation" ne moze ponistiti dodatan dmg npr tehnike "Soul Hunter". Ovo važi samo ako na kartici nije drugačije napisano.

✦ Razorni zagarantovani je izazvan razornošću i on može biti poništen ili smanjen drugim razornim napadom za razliku od zagarantovanog izazvanog brzinom.

✦ Npcovi ne mogu naneti ovu vrstu dmg-a.

✦ Kada vas napad nosi zagarantovani i od brzine i od razornosti birate koji ce se racunati.

✦ Tehnike prekrivanja terena koje nanose dmg deluju i na vas osim ako nije drugacije napisano na kartici. Dok ste pod vodom ili ne mozete disati gubite 100 hp po potezu. Tehnike koje prekivaju tlo, vatra, munja itd nece delovati na mestu gde stojite ali ce biti lose po vas ukoliko se pomerite iz tih nekoliko kvadrata.

✦ Release je kombinacija obicnih klasa tako da i same tehnike releasea spadaju u obicne tehnike.

✦ Ninjutsu korisnici imaju odredjen stepen kontrole nad svakim napadom koji izvedu. Ako izvedete zmaja od 1000 dmg i neko vam se naglo priblizi nece "eksplodirati" kod njega i naneti i vama dmg, vec ce samo proci kroz njega. Isto vazi i za napade tipa antilion, swamp of the underworld, sticky earth drop, iako zahvataju ceo teren nece se odnositi na vas, ako se ne branite od napada koji su iskljucivo pored ili oko vas. Sve presude će biti donesene u skladu sa logikom i prirodom napada.




Pravila o Zagarantovanom


Pravila za zagarantovani dmg

✦ Zagarantovani predstavlja posebnu vrstu damagea i od njega se branite na poseban način. Na forumu postoje dve vrste zagarantovanog damagea.

✦ Zagarantovani ne moze preci 500 osim ako to ne regulise neka posebna kartica na kojoj striktno pise da dize limit.

✦ Zagarantovani od brzine

✦ Zagarantovani koji je vezan za sposobnost brzinu. Razlika između vas i protivnika u brzini vam dopušta da uradite tehnike brže od protivnika.

✦  Na svaki vas damage napad koji posaljete na protivnika pola razlike u brzini je zagarantovani damage.

✦  razlika u brzini je po primeru: ako protivnik ima 100 brzine a vi 300 sledi da je razlika brzine 200 (vi imate 200 vise od protivnika ocigledno)

✦  dakle zagarantovani je pola razlike u brzini (pola od pomenutih 200) a to je 100.

✦ Od ove vrste zagarantovanog se možete braniti jedino defenceom i specijalnim tehnikama na kojim je naznačeno da blokiraju i ovu vrstu zagarantovanog. Takođe možete smanjiti razliku podizanjem vaše ili spuštanjem protivnikove što će umanjiti i zagarantovani.


✦ Zagarantovani od razornosti

✦ Svaki element, klan, senzor ili release jutsu napad koji izvede jedan ninja (ne racuna se sa klonovima) koji predje level 150(751 dmg), 20% svog dmg-a se racuna kao razorni zagarantovani. Ovaj zagarantovani nema interakciju sa tehnikama koje probijaju defence.

✦ Razorni zagarantovani je izazvan razornošću i on može biti poništen ili smanjen drugim razornim napadom za razliku od zagarantovanog izazvanog brzinom. Takođe od ovog zagarantovanog se možete odbraniti stvaranjem defencea ili nekim posebnim tehnikama na kojima je naglašeno da brane od zagarantovanog.

✦ Također svaki potez imuntieta (osim PRVOG NINJUTSU NAPDA) vas brani od zagarantovano damagea izazvanog razornostcu (ovo se ne odnosi na zagarantovani od brzine, samo imuniteti na oruzija brane od ovog zagarantovanog drugi potez).

✦ Kada vas napad nosi zagarantovani i od brzine i od razornosti birate koji ce se racunati.


✦ Ukoliko dva napada imaju isti BASE damage ali zagrantovani nije isti ninja cij je zagarantovani damage manji ce se morati braniti od razlike ta dva broja.

Primer:

✦ Ako prilikom sudaranja napada jedan BASE damage je veci od drugog on ce ponistiti taj napad i njegov zagarantovani (cak i ako je manji ili ga nema).

Primer:

Primer 2:


✦ Ukoliko se branite odvojenim damageom od napada koji ima zagarantovani i nadjacate njegov damage nece ponistiti i zagarantovani od razornosti

Primer:


Poslednji put izmenio Dante dana Sub Okt 13, 2018 4:57 pm, izmenio ukupno 3 puta
Uto Nov 07, 2017 10:16 pm
Dante
Dante
Lider
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Genjutsu pravila


✦ Genjutsu klasa se oslanja na napade bazirane na iluziji. Ova klasa zadaje mentalne, a ne fizicke napade.

✦ Genjutsu napadi se mogu izbeci Cancel tehnikom i Bleeding tehnikom. (osnovni nacini)

✦ Kada vas protivnik napadne u svom potezu genjutsuom da bi ste se uspesno odbranili morate u svom potezu pre bilo cega drugog izvesti vasu obranu protiv genjutsua.

✦ Ukoliko vam je sharingan aktivan ne morate raditi znake rukama kada je genjutsu upitanju ali tada morate imati neometan kontakt ocima sa protivnikom (ako nista ne naglasite racuna se da radite znake rukama).Za genjutsu koji radite rukama nije potreban kontakt ocima jer utice na chakru.

✦ Genjutsu nikako ne moze biti skriveni potez.

✦ Mozete se odbraniti od vizuelnog genjutsua ako zatvorite oci, ali samo ako to uradite pre nego sto se genjutsu uradi ali onda ima mana, jer ne mozete biti sigurni da ce protivnik uraditi genjutsu. Ako zatvorite oči morate koristiti sensor da osetite sta je protivnik radio ili neke druge nacine. (Jedino nekim posebnim skilovima shinobiji mogu da se lepo krecu i sa zatvorenim ocima, recimo neke sensor sposobnosti, neka posebna cula i sl.)

✦ Kada se poveca dmg genjutsua, oslobadjate se od njega ne posmatrajuci koja je kolicina chakre upotrebljena da se stvori genjutsu vec koliki je njegov dmg. Pravila oslobadjanja pisu na cancel i bleeding karticama.

✦ Genjutsu ne deluje ni na koga ko nema chakru. Od genjutsua se možete odbraniti tako što izbacite svu chakru iz tela.

✦ Genjutsua se mozete osloboditi ukoliko dobijete novi priliv chakre. To znaci da ste oslobodjeni genjutsua ako vam neko drugi prenese svoju chakru npr. summoning ili vaš tim partner, takvo prenosenje chakre ne podrazumeva kontrolu i da bi se oslobodili genjutsua od 500 dmg-a morate primiti 250 ch od nekoga ili iz nekog vaseg izvora (od sage moda i sl)

✦ Ako na vas ide više dmg genjutsua, onaj koji je najveći poništava sve ostale i samo se od njega branite.

✦ Level genjutsua se racuna po principu dmg/5. Ako genjutsu napad bude lvl 160 ili vise može ići na više ljudi na terenu(vi birate na koga ide).

✦ Ako primite dmg-a genjutsua u potezu primanja imate dva slota manje.



Poslednji izmenio Dante dana Ned Nov 19, 2017 3:46 am, izmenjeno ukupno 1 puta
Uto Nov 07, 2017 10:18 pm
Dante
Dante
Lider
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Pravila Limita


✦ Ako vam ukupne sposobnosti (sabrane) predju 1000 gubite 250hp po potezu ( i u tom potezu ).

✦ Obican ninja moze u svom telu sadrzati maksimalno duplo od svoje osnovne chakre. Npr. imate 1000 chakre, tehnikama mozete vasu chakru napuniti do 2000 bez rizika. Nakon sto vasa chakra predje preko 2000 gubite razliku u hp. Npr. napunite chakru do 2500, automatski vam se hp skida za 500.

✦ Svaki prelazak sposobnosti preko 500 takodje nosi rizik.
- Ako vam kontrola chakre bude 600 za 100 ce vam se smanjiti preciznost
- Ako vam snaga bude 600 za 100 ce vam se smanjiti brzina
- Ako vam preciznost bude 600 za 100 ce vam se smanjiti kontrola chakre.
- Ako vam brzina bude 600 za 100 ce vam se smanjiti snaga.
- Ako vam inteligencija bude 600 za 100 ce vam se smanjiti kontrola chakre i preciznost.

✦ Kada vam se smanjuje preciznost npr. za 100 toliko gubite damage za svaki napad (tj ako imate 0 preciznosti a imate prekomernu kontrolu to vazi i onda ce vam dmg biti -100 ukoliko preciznost postane negativna,tj spusti se ispod nule). Kada vam se smanji snaga za 100 ako je imate 0, vise cete skidati energije. Npr. Taijutsu zahteva 100 energije zahtevace 200 ako vam je snaga u minusu za 100, posto snaga smanjuje potrosnju energije za napade koji trose energiju. Istim principom kao u predhodna dva pasusa, nastavlja se dalje povecanje potrosnje energije/ chakre ako vam druge dve sposobnosti(kontrola chakre i brzina) padnu ispod 0. Ako samo jednu sposobnost povecate preko granice od 500,  druga ce se smanjiti kako je navedeno na pocetku ove stranice. 

✦ Ne postoji nacin da protivnik vama ili vi njemu smanjite slotove ispod 3. Takođe ne postoji način da imate više od 9 slotova.

SageJinchuuriki kada su u svom modu nemaju ogranicenja na vrednosti & sposobnosti ali ako im sabrane sposobnosti pređu 2000 gubiće 500hp-a po potezu.

Reci: 358



Poslednji put izmenio Dante dana Ned Nov 19, 2017 4:08 am, izmenio ukupno 2 puta
Uto Nov 07, 2017 10:23 pm
Dante
Dante
Lider
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Puppet Klasa

✦ Mozete imati ukupno 10 lutki na terenu jer imate samo deset prstiju na rukama. Jedan prst, jedna chakra nit za kontrolisanje lutke.

✦ Svaka lutka zauzima 2 invertar slota ako je u skrollu ili 4 ako je nosite sa sobom.

✦ Napadi lutkama mogu imati zagarantovani damage od razornosti, ali samo 10%, taj zagarantovani se ne moze povecati ni na koji nacin. Kada svojim zagarantovanim brane vas od drugog zagarantovanog (razornog) brane kao da imaju 20%, ali jedino vas (ne saborce).

✦ Napadi lutke nisu razorni koliko i ninjutsu tako da se svaki napad lutke ili vise njih moze odnositi na vise osoba jedino ukoliko su u neposrednoj blizini.

✦ Takodje i pri odbrani od razornih napada npr vatrenog napada od 1000 dmg-a puppet master moze da stvori kombinovani napad svojim lutkama od takodje 1000 dmg-a ali posto taj napad nije razoran njime ce uspeti da zastiti iskljucivo sebe i svoje lutke, ali ne i da ublazi ili ponisti napad, dok ce njegovi saborci ili druge ninje koje su dalje na terenu morati sami da se odbrane od 1000 dmg-a razornog vatrenog napada.

✦ Kada vam neko unisti lutku u borbi mozete napisati da kupite ostatke (cak i ako nista nije ostalo) i tada dobijate tu lutku opet za 2 dana.

✦ Chakra Sense (obican sensor) ne moze osetiti kada aktivirate neki napad na lutku koji se racuna kao oruzje.

✦ Preciznost dodaje damage svakom dodatku posebno. Npr.  vaše lutke rade Flamethrower x4, svaki napad je 400 damage, vi imate 100 preciznosti, znači da će svaki napad biti 500 damage, što ukupno daje 2500 damage.

✦ Zagarantovani ima interakciju sa preciznošću što se tiče napada lutki.



Poslednji izmenio Dante dana Ned Nov 19, 2017 7:43 pm, izmenjeno ukupno 1 puta
Uto Nov 07, 2017 10:26 pm
Dante
Dante
Lider
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Jinchuuriki


- U FAZI DORADE -


✦ Postoji devet demona : Ichibi ,Nibi, Sanbi, Yonbi, Gobi, Rokubi, Shichibi, Hachibi, Kyuubi i stoga moze postojati samo 9 jinchuurikija(Shinobija u koje su zapecaceni demoni). 

✦ Kada zavrsite specijalni trening i ispunite dodatne uslove kao jinchuuriki dobicete speciajlni release vaseg demona.Iz tog release cete i vremenom kroz poseban trening dobiti njegove  tehnike. Demon pored licnih, release ima i senzor moci.


SHUKAKU

Health:11000

Chakra:11000

Energy:11000




✦Santon



MATATABI

Health:12000

Chakra:12000

Energy:12000




✦Plazma release & Vatra


SANBI

Health:13000

Chakra:13000

Energy:13000




✦Bubble release & Voda


SON GOKU

Health:14000

Chakra:14000

Energy:14000





✦Lava release & Vatra


GOBI

Health:15000

Chakra:15000

Energy:15000




✦Boil release & Vodu


ROKUBI

Health:16000

Chakra:16000

Energy:16000




✦Posion release & Zemlja


SHICHIBI

Health:17000

Chakra:17000

Energy:17000




✦Aburame


HACHIBI

Health:18000

Chakra:18000

Energy:18000




✦Ink release & Barrier and Seal


KYUUBI

Health:19000

Chakra:19000

Energy:19000



✦Scorch release & Vetar


Jinchuuriki kartice i pravila:

Reci: 431

Reci: 614

Reci: 662

Reci: 708

Reci: 747

Reci: 779

Reci: 825

Reci: 848



Poslednji izmenio Dante dana Ned Nov 19, 2017 4:13 am, izmenjeno ukupno 1 puta
Uto Nov 07, 2017 10:28 pm
Dante
Dante
Lider
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Pravila o klonovima


✦Kada napravite klonove ne mozete uzeti chakru od njih jer je to vasa originalna chakra od koje su nastali. Mozete uzeti samo chakru koju klonovi naknadno skupe tokom mirovanja.

✦Da bi preuzeli chakru kad realisujete klonove morate biti u njjihovoj neposrednoj blizini. (chakra ne moze ide kilometrima daleko ili iz drugih dimenzija npr.)

✦Klonovi moraju imati HP i Chakru da bi postojali.  

✦Svi klonovi mogu koristiti pasivne elementa.

✦Klonovi ne mogu napraviti nove klonove.

✦Klonovi dele cd na tehnike sa svojim stvaraocem. Znaci ako je vama tehnika na cdu i klonu je. Klonovi takođe međusobno dele i cooldown efekata. Ako jedan klon uradi neki efekat svim drugim klonovima ta tehnika ide na cooldown.

✦Klonovi ne mogu mirovati u potezu stvaranja.

✦Kada napravite klonove od vaših vec aktiviranih tehnika prenose se samo tjelesne promene (Dojutsu, Sage Modovi). Dojutsui se moraju održavati od sledeceg poteza. Postavljane seala na sebe se ne vazi kao fizicka (tjelesna) promjena tako da se nece vaziti kao buff na klonove.

✦Vi i vasi klonovi se ne mozete previse udaljiti tj. morate biti u istoj geografskoj oblasti (npr vi ste u oblasti 50 i klon mora biti u toj oblasti). 

✦Klonovi ne mogu koristiti zabranjene i skirvene tehnike.

✦Svaki klon ima sve tehnike osnovne klase (zamena, običan taijutsu udarac itd...). Klonovi poseduju samo osnovna oruzja (shuriken, kunai, katana..) i iteme. Specijalna unique oruzja (mac magle, oruzja koja se placaju tokenima i sl.) se ne kloniraju.

✦Vrednosti klonova (za koje vrednosti ne pisu direktno na kartici) su: 50 health, 50 energy, 10% vase chakre, 10% vasih sposobnosti.

✦Jinchuriki mod se ne prenosi na klonove. Klonovi kada se stvaraju ne uzimaju u obzir demonsku chakru za procenat za stvaranje.

Reci: 338



Poslednji put izmenio Dante dana Pon Jul 15, 2019 5:44 pm, izmenio ukupno 4 puta
Uto Nov 07, 2017 10:31 pm
Dante
Dante
Lider
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Kekkei genkai

✦ Na forumu kombinacijom dva elementa ili više možete razviti kekkei genkai. Sta vam ja potrebno da bi ste razvili neki kekkei genkai?

✦ Potrebno je imati bar dva elementa u zavisnosti koja dva elemnta  posedujete mocicete da razvijete odredjeni kekkei genkai.
✦ Potrebno vam je 1200 tokena i rank Jounina. -> Kekkei genkai


Lista Kekkei genkaia:


 Lava release  - Stil Lave  (Vatra i Zemlja)

 Boil release - Stil Pare  (Vatra i Voda)

 Scoch Release - Stil Plamena  (Vatra i Vetar)

 Plasma Release - Stil Energije  (Vatra i Munja)

 Rubber Release - Stil Gume  (Zemlja i Voda)

 Smoke Release - Stil Dima  (Zemlja i Vetar)

 Magnet Release - Stil Magneta  (Zemlja i Munja)

 Typhoon Release - Stil Oluje  (Munja i Voda)

 Bubble Release - Stil Balona  (Vetar i Voda)

Swift Release - Stil Brzine  (Munja i Samuraj)

 Poison Release - Stil Otrova  (Medic i Voda)

 Ink Release - Stil Mastila  (B&S i Voda)

 Blood Release - Stil Krvi  (Taijutsu i Zemlja)

 Lightt Release - Stil Svetlosi (Senzor i Vetar)

 Dark Release - Stil Tame (Genjutsu i Vatra)




[/i]
[/left]

Reci: 375



Poslednji put izmenio Dante dana Ned Nov 19, 2017 4:27 am, izmenio ukupno 2 puta
Uto Nov 07, 2017 10:34 pm
Dante
Dante
Lider
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Presadjivanje gena


✦ U igri presadjivanje gena se naplaćuje (administraciji dajete tokene) na sledeći način:

- geni nekog klana (krv): 500 tokena

- geni dojutsu klana (oči): 500 tokena

- presadjivanje premium moći (mangekyo sharingan, tensegan, wood sage geni, rinnegan, rokugan) košta za 400 tokena manje nego što te moći originalno koštaju.

Kada izvršite presadjivanje nekih gena zauvek gubite 200hp i minimalna kontrola za tehnike tog klana je 60.

✦ Pasivnu i premium ne mozete dobiti presadjivanjem.

✦ 
Postoje tehnike koje vam omogućuju specijalno presadjivanje. Ovo presadjivanje u vašem telu se ponaša kao da ste originalni korisnik tog klana i tada nemate debuff od presadjivanja. (Mozete dobiti pasivnu i premium mozete kupiti)

✦ Da bi ste presadili gene potreban vam je medical level 200 a da bi ste presadili premium moći potreban vam je S Jonin medical ninja level 200.

Da bi presadili klan ninja koji vam poklanja gene ili mu ih vi uzimate mora biti minimalno level 100.

✦ Klanovi Uchiha i Hyuuga se presadjuju u obliku transplantacije ociju.

✦ Nakon sto izvrsite presađivanje morate mirovati 7 dana RL, ako imate uslov za originalno presađivanje onda mirujete 4 dana RL

✦ Presadjivanjem ociju dobijate samo okularne tehnike iz klanova koje se izvode uz pomoc tih ociju.

Sledeci klanovi NE MOGU da se presadjuju:

Bakuton ✦ ]Nara ✦ Uzumaki ✦ Inuzuka ✦ Aburame ✦ Hagane ✦ Yamanaka ✦ Tokayi 


Poslednji put izmenio Dante dana Sub Okt 13, 2018 5:12 pm, izmenio ukupno 3 puta
Uto Nov 07, 2017 10:35 pm
Dante
Dante
Lider
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Licne tehnike



✦Licne tehnike su tehnike specificne samo za vas. One oslikavaju vas nacin igre i isto tako ga dopunjuju. Licne tehnike kreirate u konsultaciji sa adminom kada kupite skrivenu karticu Jutsu Creation

#card1

✦ Licne tehnike ne mogu da odudaraju od okvira klasa koje posedujete, sto znaci da ne mozete imate tehniku za lecenje ukoliko nemate medic klasu npr. Licne ne mogu biti zamena za neku drugu tehniku tj ne smeju imati efekat neke vec postojece kartice niti preterano liciti na neku osnovnu ili tudju (licnu) karticu.

✦ Maksimalno možete kupiti 3 licne tehnike.

✦ Licne tehnike mogu kreirati samo S jounin ninje (Ovo se ne odnosi na RP licne)

✦ Licne tehnike biti samo kombinacija vasih postojecih tehnika u razumnim granicama.

✦ Ova pravila ne važe za specijalne karaktere koje admini koriste za priču.

✦ Primer lične za Yuki ninju:

Dark Ice : Kombinacijom Zemlje i Yukija vaš led ce postati crn. Tada ako u istom potezu koristite obe klase imate + 250 dmg na Yuki napade. Dakle neki
- Yuki ninja bi ovo vise koristio zato sto jedini u svetu ima crni led nego zbog ovih 250 dmg. 

Rp lične su nagrade na eventovima koje su kartice za stilizaciju karaktera i kvalitetniji interesantniji roleplay. Te kartice nemaju primene u borbi.

Reci: 240



Poslednji put izmenio Dante dana Sub Okt 13, 2018 5:17 pm, izmenio ukupno 3 puta
Uto Nov 07, 2017 10:43 pm
Dante
Dante
Lider
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Zabranjene tehnike


✦ Zabranjene tehnike su klasa specijalnih vestina i jedinstvenih tehnika od kojih jednu odredjenu moze posedovati samo jedan igrac u datom trenutku. Prema moci sortirane su u 3 klase. Ove tehnike imaju i svoje cene u tokenima i to 500,1000 i 1500  tokena zavisnosti od jacine tehnike.

✦ Svaka zabranjena tehnika koju izvodite je jednaka vašim levela.
[center]
✦ Zabranjene se ne mogu menjati.

✦ Maksimalno na profilu mozete imati 2 zabranjene tehnike . Svaku zabranjenu koju kupite posedujete samo vi i nijedan stvarni igrač u igrici.

✦ Kada odlucite da kupite-napravite zabranjenu tehniku morate kontaktirati admina na discordu. U dogoru sa njim napraviti istu, zabranjena se pravi po mogucnostima vaseg profila, sto znaci da ako je neka zabranjena op za neciji profil, a za drugi, nemojte se zaliti sto takva vama nije odobrena.

[left]✦ Nije moguce napraviti dve skoro pa iste zabranjene tehnike, sto znaci da ako predlozitre zabranjenu koja ima slicni efekat kao i kod nekog drugog nece vam biti odobrena. Na primer flyindg thunder god, gde je kljucna rec na teleportaciji.[left]

[left]✦ Zabranjene tehnike prve klase mozete posedovati tek kada ste lvl 100. Za drugu klasu je potreban lvl 150, ona sadrzi 1 karticu. Za trecu je potreban lvl 200 i tu dobijate pasivnu i 2 dodatne. [left]



Poslednji put izmenio Dante dana Uto Jun 18, 2019 6:00 pm, izmenio ukupno 4 puta
Sub Nov 18, 2017 1:27 pm
Sieghart
Sieghart
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Samuraj i taijutsu pravila

✦ Prvi a posle njega svaki drugi zamah samuraja nanosi zagarantovan damage.

✦ Level napada oruzijem ili taijutsuom je uvek jednak levelu shinobija koji ga koristi.

✦ Samurai može da uradi zamah oružjem koji drži u ruci i taj napad troši slot. U zavisnosti od slotova on može da uradi više zamaha. Taijutsu korisnici mogu ovo raditi fist punch tehnikom.

✦ Kada radite vise zamaha pesnicom/macem skidate energiju za svaki u prvom postu, ako se ispostavi da ih morate zaustaviti nakon sto protivnik odigra svoj post, vracate energiju za sve. (ako se u nekoj situaciji desi da ste vec stigli ispred protivnika i krenuli da zamahnete neće se vratiti potrošnja za prvi.)

✦ Mozete raditi vise razlicitih taijutsua po potezu ali u slucaju da se protivnik odbrani od svih jednom tehnikom necete imati pravo da kazete da niste uradili one posle prvog.

✦ Na svakih 100 brzine dobija se gratis zamah koji po pravilu pripada svakom igraču bez obzira na klase koje ima, takav zamah ne trosi slot ali normalo kao i ostali trosi energiju. Gratis zamah mozete iskoristiti samo ako ste prethodno istrosili sve slotove koji su vam bili na raspolaganju. Gratis zamasima ne mozete blokirati tehnike.

✦ Sve zamahe koje radite morate uraditi na istom mestu. Nema onog masem na tebe pa ako se pomeris skacem do tebe i nastavljam da masem. Ako se protivnik pomeri od prvog zamaha racuna se da se pomerio i od ostalih.

✦ Oružja koja se bacaju ne predstavljaju kombinovani dmg već svaki posebno. U slučaju da prema vama idu 3 shurikena svaki ima dmg od 500, katon zmaj od 500 će ih sve poništiti. Ukoliko bi shurikeni imali po 600 taj isti zmaj bi ih ublažio i nastavili bi da lete sva tri sa po dmg 100 i ne bi uticali na zmaja koji bi nastavio sa full dmg-om napred tako da se ne mogu koristiti kao odbrana od takvih napada. 

✦ Ako vam je umesto toga pesnica/telo oblozeno chakrom mozete blokirati bilo kojim taijutsuom. Posto vam je telo oblozeno chakrom ona ce vas odbraniti od veceg dela razornog zagarantovanog (Ako blokirate citav napad primate samo polovinu zagarantovanog).[/left]

✦ Kada na nekog krenete oružjem, a on se brani sa deffom bez obzira na broj zamaha deff ce vas obraniti od svakog napada jednako kao od prvog. Ako je vaš def 100, a samuraj zamahne na vas tri puta macem od 200 dmg-a, taj vas def će svakog puta kada samuraj zamahne odbiti 100 dmg-a od njegovog napada.

✦ Ako tehnika blokira taijutsu, oružja koja se bacaju ili oružje uopšteno ona ne blokira zagarantovani u prvom potezu svog trajanja.

✦ Kada se neko shunpouje do vas necete imati vremena da uradite ninjutsu napad kao odgovor na to (kako bi npr kontrirali njegov zamah). Mozete se braniti tako sto izbegavate, palite imunitete, stvarate zidove itd.

Pojasnjenje o prekidanju napada i "medjupotezima:


Reci: 1107

Reci: 1071



Poslednji put izmenio Sieghart dana Uto Apr 19, 2022 4:46 pm, izmenio ukupno 4 puta
Sub Nov 18, 2017 3:12 pm
Dante
Dante
Lider
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Ostala pravila


I - Barrier&Seal

* Seal se ne moze postaviti na neki predmet (kao, mesto ili se preneti preko oruzija, jedini nacin je direktan kontakt sa osobom na koju postavljate seal ili specijalna tehnika koja vam to omogucava bez kontakta.
* Barijere na kojima pise da su neprobojne/neunistive ne mogu biti sklonjene ili unistene dokle traju obicnim dmgom ni obicnim efektima.
* Ako stvarate dve razlicite barijere sa spoljne strane ce uvek biti ona koja je veceg lvl-a. Barijere ili stvari koje su neprobojne se uvek nalaze u najsirem krugu.
* Na terenu ne mogu postojati dve iste barijere u istom trenutku.
* Sealove ne možete postaviti na druge načine, već samo preko vašeg dlana.
* Dok se sealovi nalaze na terenu može ih osetiti samo Kagura, Byakuugan i Sharingan. Ako se nalazi na protivniku samo byakugan moze da ga vidi samo prvih 72H po rl.
* Selove ne mozete aktivirati po rpu, ako drugacije ne pise na kartici.
* Ako protivnik baca napad iza sebe ne bi li uništio barijeru ne možete sprečiti taj napad kontradmgom.
* Barijere u potezu stvaranja postizu svoj efekat. Npr ako protivnik stvori barijeru koja vam povecava slot na imunitete vi možete nju da uništite taj potez, ali svakako ćete trošiti slot više.

II

Ulazenjem u vatru, vodu i sl. negirate napade velikih razmera, ali dok ste u tom stanju ne mozete raditi znake rukama, ne mozete skupljati ch ili raditi skriveni napad i jedino vas senzor dmg moze povrediti. Ovo ne vazi na posebnim imunitetima gde je to naznačeno (Sand body itd)

III

Bežanje iz borbe nije moguće. Shinobiji su trenirani da sustignu protivnika uvek pa je bezanje nemoguće.

IV
Napad od 500 damage ne moze unistiti 500 defencea. Potrebno vam je makar 501 da taj deffence pukne. Ako je taj deffence oko vašeg tela on će se obnoviti, dok ako je neka kreacija na terenu biće uništen bez obzira koliko poteza traje (ako je naglašeno na kratici da se u sledećem potezu obnavlja normalno obnoviće se).

V

Pojam "zatvaranja ociju" u borbi se razlikuje zavisno od toga da li se branite od genjutsua, otrovnog dima, svetlosti. Naravno ovo genjutsu se odnosi na okularni genjutsu i u tom slucaju ako sumnjate da ce protivnik vas napasti sledeci potez okularnim genjutsuom zatvarate oci. 

Drugi tip " zatvaranja ociju" je onaj koji se igrao kao odgovor na neki napad, poput svetlosne tehnike iz munje. Ako se branite na ovakav nacin to je prvo sto morate da uradite na pocetku poteza.

Kada se zatvaraju oci, zatvaraju se oba jer,zatvaranje jednog ne predstavlja nikakvu odbranu.

VI

Svaka interakcija sa probijanjem/ponistavanjem defencea i zagarantovanim dmg-om se ne vazi ukoliko to nije jasno naglaseno na kartici. Jedini izuzetak van kartica je preciznost koja ponistava deff koji je namenjen odbrani protiv zagarantovanog.

VII

Klonovi ne mogu da koriste Military Pill (pilule koje vam dodaju 50 vrednosti)

VIII

Sve tehnike koje rade po sistemu "ako ste primili" ne vaze ako ste sami sebi naneli stetu. Osim ako na kartici nije drugacije naglaseno.

IX

Ne postoji interakcija, ako ti uradis ovo ja cu da uradim ono. Primer bacis jedan napad i kazes ako ti stvoris zid moj drugi napad ce ici oko tog zida. Napadi se salju u tom potezu i protivnik jasno vidi gde je njihova putanja, osim ako nije skriven napad. Jedina interakcija koja vazi jeste da samuraj i tajdzucu moze da obustavi sve zamahe osim prvog i za njih vrati en.

X

Tehnike se ne mogu aktivirati da važe od sledećeg poteza.

XI

Brzina ne smanjuje lvl za izbegavanje napada letenjem. Svako letenje izbegava do lvl-a 150 (ako nije naglasano drugacije) sto znaci da svaki napad veci od 750 dmg-a se ne moze izbeci tako-kao ni napadi koji imaju efekat da prate protivnika.

XII

Summoning vam ne moze preneti chakru niti je mozete vi uzeti od njega na neki nacin, mozete mu samo dati svoju.

XIII

Prilaske prtivnika ka vama ne mozete izvegavati ili menjati distancu koju imate medju sobom obicnim korakom (setanjem, hodanjem, trcanjem) kada se neko krece prema vama. Normalno i dalje vi mozete prici nekom na taj najobicni nacin, samo to nije dozvoljeno koristiti u odbrani kao odgovor.

XIV

Ne mozete prizivati summone iznad svog levela cak iako imate ugovor sa tim svetom.

XV

Ne mozete nista uraditi skriveno, ako vas protivnik vidi. Osim na karticama gde pise  ” ovo se igra skriveno” .



Poslednji izmenio Dante dana Sub Jun 22, 2019 4:08 pm, izmenjeno ukupno 1 puta
Sub Dec 09, 2017 2:45 am
Leonard van Volen
Leonard van Volen
Academy Student
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Skrivene Tehnike


Skrivene tehnike su najjače tehnike na forumu i samim tim najskuplje. Za razvijanje ovakvih tehnika potrebni su specijalni uslovi, pravila i krvna svojstva vašeg lika. Neke od skrivenih kartica možete pogledati ispod:

Mangekyo Sharingan:

EMS:

Tenseigan:

Wood Sage Mode:

Toad Sage Mode:

Snake Sage Mode:

Monkey Sage Mode:

Sedam maceva magle:

Sub Okt 13, 2018 6:34 pm
Leonard van Volen
Leonard van Volen
Academy Student
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Sensor Pravila


Chakra Sense:
Uz pomoc senzor sposobnosti "Chakra Sense" osecate samo chakru, sto znaci da ukoliko protivnik koristi energy za svoj napad,a vi ga ne vidite ne možete znati njegov skriveni potez. Dakle precizno znate njegovu lokaciju i sve što radi od chakre. Ne možete razlikovati klona od originalnog ninje ovom tehnikom.

Mind Eye of Kagura:
Ovo je najjača sensor sposobnost u igrici. Osecajuci i protivnikovu i prirodnu chakru kreirate sliku celog terena u glavi i sve do najsitnijih detalja osecate.

Sharingan:
Može videti nevidljive stvari, ali je lako blokiran vizuelnim preprekama - kada se na terenu stvori gusti dim ili neki zid sharingan neće videti ništa više od običnog oka.

Byakugan:
Možete videti kroz sve vizuelne prepreke (dimove, zidove, rupe itd), ali vas blokira svetlost i morate zatvoriti oči (tada nemate sensor sposobnost).

Magnetic Sense:
Ako protivnik ima neki metal na sebi znacete tacno sta je uradio u potezu. Ako nema metal duzan je da vam kaze i morate aktivirati neki drugi sensor.

Dinamic Marking:
Kada pogodite protivnika urinom znacete gde se nalazi do kraja borbe ali ne otkriva vam skriveni potez.

Third Eye Connection:
Pošaljete oko u dim i saznate šta je protivnik tačno uradio. Ako je u dimu svetlost ili neki dim koji blokira oči ova kartica neće raditi.

Spindle Formation:
Ako je protivnik u dimu pošaljete bube i saznate tačno šta je protivnik uradio.


Zbog osnovnog principa rada foruma i skrivenih poteza aktivacija sensor tehnike ne moze biti skrivena nikako.

Reci: 287



Poslednji put izmenio Leonard van Volen dana Sub Okt 13, 2018 7:29 pm, izmenio ukupno 2 puta
Sub Okt 13, 2018 6:34 pm
Leonard van Volen
Leonard van Volen
Academy Student
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Sage Pravila

✦ Da bi razvili sage dovoljno je sakupiti 1700 tokena (2000 wood sage) i tada se mozete obratiti adminu koji ce vam dati rigorozan trening koji morate proci.

✦ Prilikom otkljucavana sage modea birate summon svet koji zelite ukoliko taj vec nije zauzet.

✦ Svaki sage kada udje u sage mode prvo troši svoju sage chakru, kada istroši nju izlazi iz sage moda i prelazi na osnovnu chakru.

✦ Dok ste u Sage modu prizivanja mozete raditi sa osnovnom chakrom i tako cuvati sage chakru (jedino prizivanja)

✦ Kada Sageu ostanu 2 ili vise slotova u svom potezu smatra se da je skupio 50 sage chakre.

✦ Sage ima konstantno upaljenu tehniku Chakra Sense za koju ne trosi chakru.

✦ Sage mode mozete upaliti jednom po borbi.

✦ Na sage-a ne radi vizuelni genjutsu.

✦ Kada sage istroši energiju ili health od sage moda ne izlazi iz njega. To samo vazi za chakru.

✦ Moze postojati samo jedan sage jedne vrste (toad sage, snake sage)

✦ Kada izadjete iz sage modea Health/Energija koju ste dobili nece vam nestati.

Reci: 132

Ned Maj 30, 2021 12:43 am
Sieghart
Sieghart
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Pravila Klanova



Rules CkkeoV7

✦Jiton klan✦

✦ Svi jiton korisnici koriste tehniku Jiton Sword dok ne steknu pravo za svoje licno oružije. Uslov za licno oružije je  S jounin i lvl 200.

✦ Tehnike Jiton klana rade na oruzija od metala. Buffovi iz tog klana ne bi vazili na npr. Samehadu

✦ Karticu za jiton mac dobicete tek na levelu 200 ili tituli s jonina (do cega prvo stignete), do tada samo postavite pasivnu i napisite osnovni damage. Academy student se ne racuna kao titula koja daje +50 dmg



Rules Xn3yYJ0

✦Kaguya klan✦



Rules 8fI3BXH

✦Shoton klan✦


Rules NqG8SKZ

✦Senju klan✦

✦ Tehnikama Creation From Life, Mokuton Defence, Koichi Koutan, Core Of Living Tree, Wood Tendrills, Nativity Of The World Of Trees, Kajukai Kōrin se možete sakriti od protivnikovog pogleda, ako to naglasite u postu i tako uradite neki skriveni potez.

✦  Ako to želite svi senju napadi mogu da prate protivnika.



Rules Y9OTq4h

✦Uchiha klan✦

✦ Možete birati kako izvodite Genjutsu napade (okularno ili znakovima rukama), ukoliko radite znakovima rukama na njega neće važiti Sharingan buffovi.
Rules Aw59CXP

✦Hyuuga klan✦

--

Rules 6X0ZU0Y

✦Nara klan✦

--

Rules Ahsp5pZ

✦Uzumaki klan✦

--

Rules T3pCn7P

✦Yuki klan✦

--

Rules L3A2iCY

✦Yamanaka klan✦

--

Rules 6JWWdnE

✦Tokayi klan✦

--

Rules BtdBOEw

✦Hagane klan✦

--

Rules 3sw5BKx

✦Aburame klan✦

- Ako to želite svi Aburame napadi mogu da prate protivnika.

- Možete deliti aburame na više delova. Delite samo konačni dmg tako da buffovi ne važe na svaki pojedinačni deo.

- Protivnik ne može razlikovati koje bube koristite.

Rules 2lLo5eV

✦Inuzuka klan✦

--


Rules LKTtUQd

✦Bakuton klan✦

--


Rules Jivf3tK

✦Santon klan✦

✦ Level peska na terenu može biti očišćen karticama koje čiste teren i napadima vetra. Ako čistite napadima vetra onda level napada je jednak levelu peska kojeg čistite.

✦ Svaki napad peska sa 800 damagea ili vise prati protivnika ako vi to zelite.

✦ Third eye connection se moze aktivirati SAMO u borbi.

Sub Jul 10, 2021 10:39 pm
Fem
Fem
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Pravila profila  




✦ Možete imati samo jedan istovremeno aktivan na profil. Dupli profili će biti strogo sankcionisani.

✦ Ukoliko izvršite samoubistvo, na novom profilu počinjete od levela 0 i  sa -400 tokena. Takođe moraćete da polažete ispite ispočetka.

✦ Svi itemi i oružja i ostali prenosivi predmeti ne možete preneti na drugi profil, sem ako niste imali validan roleplay razlog (Npr. kupili ste tehniku Chakra Release: Reincarnation, i pre borbe gde ćete umreti ste sakrili predmete negde, i pošto zadržavate sva sećanja iz prošlog života, znaćete gde se to nalaziti i tada možete pokupiti to)

✦ Profil više NE MOŽETE predati u specijale.

✦ Kada ubijete nindžu SVOG RANKA dobijate 50 tokena.

✦ Special jounini mogu jednom po profilu da besplatno resetuju jedan skill poen.



Poslednji izmenio Fen dana Pet Feb 25, 2022 6:58 pm, izmenjeno ukupno 1 puta
Ned Jul 25, 2021 6:15 pm
Fem
Fem
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Pravila putovanja i presretanja  




✦ Da bi prelazili iz oblast u oblast morate putovati

✦ Morate putovati redom (Iz map 35 u map 36), ne možete nikako preskakati oblasti sem ako ne posedujete neku tehniku koja vam ubrzava putovanja (Kamui, Space Time)

✦ U zavisnosti koliko vam putovanje traje po roleplayu, toliko poteza treba da prođe da bi ste se priključili nekoj borbi x10 ( Npr, po roleplayu putovanje traje 2 dana, mora u borbi proći 20 postova da bi se priključili njoj), ako putujete više oblasti dani se sabiraju.

✦ Ukoliko se dva igrača nađu u istoj oblasti u istom vremenskom periodu, neko od njih može otvoriti temu ukoliko želi da presretne drugog.

✦ Svako kršenje pravila putovanja će biti strogo sankcionisano.

✦ Misije ne možete raditi u istoj oblasti gde vam se nalazi selo, organizacija...

✦ Ukoliko ne budete putovali u drugoj oblasti na misiju, značiće da niste otišli, zbog čega vam se misija poništava


Sponsored content
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu