Naruto Ninja Way

2018

Powered by Forumotion.

NNW
Login
Register
Shinrai i ZoroJuče u 1:59 pmShinrai
"Hole" restaurantJuče u 11:53 amYoko
Yokova kuca!Juče u 11:46 amYoko
Illumi i JohanPon Nov 19, 2018 9:39 pmJohan Liebert
Sakura Park Pon Nov 19, 2018 12:33 pmYoko
SakaharaPon Nov 19, 2018 12:25 amKain
Shigeru i RiomarindoNed Nov 18, 2018 6:55 pmRiomarindo
Last Post Wins Ned Nov 18, 2018 2:30 pmKogami Shinya
Bandit kamp br.13Ned Nov 18, 2018 2:28 pmKogami Shinya
Rei i ShukuroNed Nov 18, 2018 12:04 pmShukuro Kaguya
Yuliy-eva kućaSub Nov 17, 2018 12:33 pmYuliy
Rachelina kućaPet Nov 16, 2018 11:53 pmRachel Gardner
Uchiha PalataPet Nov 16, 2018 11:38 pmNaze Uchiha
Setaliste Ka'SanenPet Nov 16, 2018 11:27 pmRachel Gardner
ParkPet Nov 16, 2018 12:01 amKibo
Camp StreetsČet Nov 15, 2018 11:54 pmKibo
Kibova kucaČet Nov 15, 2018 11:49 pmKibo
Krug PozudnihSre Nov 14, 2018 11:19 pmNNW Game Master
Emeil i RenSre Nov 14, 2018 11:04 pmThe Storyteller
XII Jonin IspitSre Nov 14, 2018 12:16 amLeonard van Volen
Illumi i JohanUto Nov 13, 2018 11:05 pmKogami Shinya
Rate The Avatar AboveUto Nov 13, 2018 10:02 pmRen Uzumaki
Stari kamp YamiyoUto Nov 13, 2018 8:46 pmMizu
Mizu i AlucardUto Nov 13, 2018 6:48 pmMizu
Dahakine sumeUto Nov 13, 2018 6:33 pmThe Storyteller

Seneki suma

taj Čet Dec 21, 2017 11:44 pm
avatar
Lider
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

(Nekoliko hektara pokriveno gusto posadjenom sumom. Ima dosta zivotinja i nekoliko omanjih sela u okolini.)







taj Pet Dec 22, 2017 12:09 am
avatar
Lider
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000




(Naglo se  zaustavio, genini su vec poceli dosta da zaostaju. Proslo je vec nekoliko sati, ponoc se vec kotrlja na suprotnu stranu i vreme je da stane. Ovde ce se ulogoriti i odmoriti, zorom ce napasti, neprijatelj je ostavio puno tragova tako da sigurno nisu daleko gotovo da ih moze osetiti. Neka beze, tako je zanimljivije a i geninma treba odmor. Izvukao je kratki mac i skupio nesto za ogrev, odlozio ga je potom sa strane i iskoristio vatrenu tehniku da napravi vatru. Genini su polako pristizali, a on im svima dade znak de ce se tu ulogoriti. Seo je nakrivio sesir napred tako da mu pokrije oci i naslonio se ledjima o drvo. Suma je pravila neke poznate zvukove, pamtio je ovo mesto, cinilo mu se da sva grana i kamen nose svoje i da ih on sve zna. Vrlo dobro je pamtio detalje, utonuo je u neke stare uspomene. U daljini se prolomi klepet, par koznih krila, slepi mis protutnji kroz noc.) 


*Ovde radite RP do sutra uvece, mene ne ometajte u odmaranju, ja ako se ukljucim, ukljucio sam se. Zavrsicemo RP i nastaviti dalje kad ja napisem da  svice zora, do tada rpajte(to ce biti do sutra uvece oko 23h).


~The Bird of Hermes is my name, eating wings to make me tame.~ 

"❞❝❞✞ ✞ ✞❝❞❝":


#card652#card227
#card122#card267

taj Pet Dec 22, 2017 8:48 am
avatar
Genin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Nakon nekog vremena putovanja Stizu.
Prilazi Alucardu,gledajuci kako pravi vatru,Katon tehnikama.
Seda pored vatre,pruzajuci ruke prema istoj.
On bi se smrzavao,vec nekoliko sati su putovali,a nisu imali ni stajanja.
Dok su dolazili sneg je padao u velikim kolicinama,kada su stigli u sumu nije bilo toliko snega.
Krosnje drveca,su zaustavljali da Sneg toliko dopire do tog mesta.
Stavi on ruku u torbicu,te izvadi Sake-a,popi malo kako bi osvezio usta.
On bi dihidrirao,flasica bi od vode,on je tu sipao sake kako ne bi mislili da pije Sake.
Nakon par gutljaja,on zatvori sake,te vrati nazad u torbicu.
taj Pet Dec 22, 2017 1:22 pm
avatar
Special Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Stefke je takodje stigao veoma brzo...Bacio je Peru sa ledja da lezi u pored vatre...Bilo mu je dosadno i bio je zeljan akcije, pogleda u Alucarda kako lezi sa kapom preko ociju...


Ah, lepo je biti ponovo ovde hehe...(Obrati se Alucardu, ali on ne reaguje...)Sta ce biti na ovoj misiji...Cuo sam da je misija A ranka tako da bi trebalo biti zabavno...hehe

Natmuri se zbog Alucardovog ne odgovaranja...Uhvati neki kamen, stisne ga dovoljno jako da se pretvori u prah...I baca prasinu po Peri, kako bi mu iziritirao cula...

Pih, i ovo kamenje je sranje...A ova budala ne daje znake da se budi...Valjda ce ustati do polaska...
taj Pet Dec 22, 2017 2:38 pm
avatar
Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

(Probija se kroz gusto siblje i granje jer je sneg pao preko njih i ucinio teren slabo prohodnim ukampovao se sa svojim timom u sumu koja je bila puna zivotinje nije proslo ni minu cu se bula gavranova koja je slutila na neciju smrt )



(Dok su male pahulje padale na tlo ceo tim je ocekivao svaki sekund neku zasedu ili nepad neprijatelja )

Ovo je previse neizvesno.....

(Izvadi malu knjizicu i poce zapisivati sve sto se desilo do sada jer je ovo gledao kao neku filmsku scenu po kojoj bi napisao knjigu )

taj Pet Dec 22, 2017 6:47 pm
avatar
Special Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Stefke gleda situaciju u sumi...Zagleda se u Fausta koji pise nesto u nekoj maloj svescici...Prevrne ocima i kaze:

Heh,pises nase pustilovine...Daj naglasak na mene i knjiga ce ti biti dupl...ne troduplo bolja...Inace,ne vidim ovo nesto uzbudljivim...Samo cekam makljazu hehe...

Stefke,gleda u Peru kog spava...Oseca potrebu da ga suta dok se ne probudi...Vec mu je smorilo njegovo spavanje...ali ipak nije to uradio...Seo je na pod,ispruzio noge na Perinu glavu...Opustio se i chillovao...

Kad vec neces da se probudis...Budi koristan...
taj Pet Dec 22, 2017 7:55 pm
avatar
Genin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

(Pero se budi)

Aaah...dobro jutro,ili dobro vece...hm?

(Pogubio se Pero)

Uffff...Sta smrdi ovo?

(Pero podigne glavu,kad vidi Stefketove noge)

(Pero iznerviran)

Alo bre,skidaj noge sa mene!!!

Ko je ono Stefke...taj novi lik sa blokcetom sto pise?


taj Pet Dec 22, 2017 8:04 pm
avatar
Special Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Stefke se taman opustio a budala se pomeri....

Morao si sada da se probudis...Od sveg vremena sad si našo...Taj lik se zove Faust...Stari prijatelj...Duga priča...Inace onaj tamo sto lezi je nas sensei Alucard...Deluje zanimljivo...A onaj tamo je Ma...Mada.....Maduv mislim...Ne drzi me za rec zaboravio sam...Verovatno

Stefketu je vidno dosadno...Pun energije...A nema sta da radi...

taj Pet Dec 22, 2017 8:13 pm
avatar
Genin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Heh sta da ti radim...

Ej,cao Fauste...

(Pero video da lik nije nesto zanimljiv...samo cuti)

(Pero hteo i Alucardu da se javi)

E Alucarde...sta ima?

(Pero pomisli u sebi)

Alo bre Stefke sto svi cute,ko zateceni?
taj Pet Dec 22, 2017 11:03 pm
avatar
Special Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Stefke,ustaje udara Peru po glavi osrednjom jacinom...

Vidis da gospoda spava...Propalitetu jedan...hehe

Stefke,sede pogleda u Alucarda...Razmislja kad ce li misija poceti....
taj Pet Dec 22, 2017 11:08 pm
avatar
Lider
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

(Kez mu se razvuce preko lica toliko da ga ni obod sesira ne mogase sakriti. Vazduh zareza od studeni i neprijatna tisina se prolomi za onoga ko je pazljivo slusao. Polako podize desnu ruku i uperi prst u pravcu naspram njega ne bi li prisutnima ukazao na shinobija koji se sprema da ih napadne. Bez straze su, svi u lezecem polozaju, bez senzor provere i provere terena uopste. Cemu li ih uce na toj akademiji mislio se resen da da pomno i dalje prati sve njihove greske i smeje se predivnoj nevinosti ovih mladih ljudi. )
taj Pet Dec 22, 2017 11:08 pm
avatar
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

The member 'Alucard' has done the following action : Roleplay Option


'Jonin NPC' :
taj Pet Dec 22, 2017 11:21 pm
avatar
Special Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Stefke,vidi shinobia koji ih napada,najjacom tehnikom koja je bila ikad iskoriscena protiv njega...

#card17

#card227

Stefke,svojim najjacim napadom pokusava,da blokira napad...Ali to ne bi ni priblizno dovoljno...

Ah Goddamnit....Ne mogu vise od ovoga da ga oslabim
taj Sub Dec 23, 2017 7:53 am
avatar
Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

(Bese spreman na zasedu a onda ugleda Jounina koji stade pred njima i napada ih uocio je da Stefka koji je pokusao da spreci celi napad jounina ali nije uspeo Faust radi znake rukama a onda kamenje iz zemlje se sudari sa ostalim dmg , dmg Faustovog kamenja ne 230 tako da 30 dmg ide na Jonina ali Faust baca jedan kuni odvojeno od svega dmg kunaija je 40)

Savrseno....

#card53

#card13

taj Sub Dec 23, 2017 10:30 am
avatar
Lider
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

#card56
#card352 


(Morao im je pomoci i pokrenuti se nazalost, prevelik zalogaj je pred njima. Napravi znake rukama i vatreni zmaj pojuri zajedno sa njihovim napadima i razori neprijateljev te potom nastavi napred ka njemu.*Ka njemu nadtavlja 600 dmg-a*.)


H:600 
E:400 
C:1000-200
taj Sub Dec 23, 2017 10:30 am
avatar
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

The member 'Alucard' has done the following action : Roleplay Option


'Jonin NPC' :
taj Sub Dec 23, 2017 11:20 am
avatar
Lider
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

(Dosadna spodoba jos stoji (30hp),  neverovatno je koliko nesnosljivi umeju da budu idiotski uporni shinobiji. Hitro se pridigao i stao ispred svih ne bi li blokirao napad.) 

#card57

(Njegov vatreni zmaj ce zaustaviti napad, ostaje jos samo da ga mali samuraj dovrsi.) 

H:600 
E:400 
C:800-225


~The Bird of Hermes is my name, eating wings to make me tame.~ 

"❞❝❞✞ ✞ ✞❝❞❝":


#card652#card227
#card122#card267

taj Sub Dec 23, 2017 11:36 am
avatar
Genin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Gledajuci kako njegov Sensei,zavrsava protivnika,on lagano prilazi istom.
Stavio bi ljevu ruku na korice,dok bi desnom rukom izvadio njegovu katanu iz korica.
Poceo bi trcati prema protivniku,pun bjesa.

#card23

#card102

#card96

taj Sub Dec 23, 2017 11:38 am
avatar
Lider
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

...
taj Sub Dec 23, 2017 11:38 am
avatar
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

The member 'Alucard' has done the following action : Roleplay Option


'Jonin NPC' :
taj Sub Dec 23, 2017 11:53 am
avatar
Lider
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

(Shinobi je pao od seciva pre nego je uspeo da izvede  da izvede znake rukama. Odahnuo je i namestio bolje sesir, pre nego pridje bezivotnom telu. Ukljucio je senzor i nije primetio nista sumnjivo. U unutrasnjem dzepu bilo je nesto novca i stare hartije, uzeo je sve i ostavio telo na miru.)


Uskoro ce ga potraziti, ostacemo ovde jos neko vreme pa nastavljamo dalje, odmorite se. 


(Vrati se na svoje mesto i ovoga puta ne preda se leskarenje, vec poce da prebira po onoj hartiji koju je uzeo.) 


~The Bird of Hermes is my name, eating wings to make me tame.~ 

"❞❝❞✞ ✞ ✞❝❞❝":


#card652#card227
#card122#card267

taj Sub Dec 23, 2017 12:23 pm
avatar
Genin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Izvadi svoj mac iz shinobia,te vrati isti u korice.
Imao je krvi po svom kaputu i rukama.

A ne....

Stade na jednu stranu sume,gledajuci da li ima jos neprijateljskih sinobia.
Stavio bi levu ruku na koricu maca,potom palac stavio na katanu.
U slucaju da ugleda,gurnuo bi palcem mac te izvukao katanu.

Ja cu biti na ovoj strani,gledajucu da li ce biti nekog...

Stao je na tu stranu,fokusirajuci se na sumu.
Pazljivo je gledao,te bio spreman.
taj Sub Dec 23, 2017 3:04 pm
avatar
Special Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Stefke,zavrsava gledanje, ove zanimljive borbe...Skace i leze u cosak...

Ovo je bilo zanimljivo...Sad treba sacekati nastavak predstave hue hue...Razgledajte vi okolinu ja cu da razmisljam o necemu, samo da smislim hehe...
taj Sub Dec 23, 2017 3:11 pm
avatar
Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

(Borba je bila uzbudljiva ali veoma kratka svi su se pokazali izvandtedno ali kada su se ponovo razisli Faust se primice polu raskomadanom telu izvadi noz i poce da secira telo ali nije pronasao nista zanimljivo jer je preminuli shinobi sakrio sva svoja dokumenta i znake postojanja)

Ćorak...od ovog nemam koristi

(Prikri telo mrtvog shinobija da ga drugi ne bi pronasli nije mario toliko za zasede pogleda u ostale clanove tima i napravi par koraka ka panju na koji je seo i nastavio da gleda u sumu fokusirajuci se na borbu koja bi mogla nastati svaki trenutak)

Pero za promenu bi trebao prestati da spavas i baciti se na strazarenj jer nije trenutak za dremku...

(Skrsti ruke )


taj Sub Dec 23, 2017 4:07 pm
avatar
Special Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Stefke podize glavu, gleda sta radi Faust, ustaje i gleda u mesto gde je sakriveno telo...Delovalo je tako jadno i slabo...

Ah, oce li svanuti...Zeljan sam misije...hehe

Stefke prolazi,i pored vidi Faustovu usnu harmoniku, podize je...

Hajd bas da vidim kako se ovo svira....

Trlblbl...

Jezivo, odvratni zvuci su dopirali iz Stefketovog pravca...Stefke je pokusavao da svira pola sata...I onda je odprilike shvatio kakk se svira...Ostale osobe su ostale bez zelje za zivotom od odvratne buke...

taj Sub Dec 23, 2017 4:15 pm
avatar
Genin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

(Pero dolazi umoran...)

Oh jel to ono Stefke tamo,ili?

Stefkeeeeee ejjj

(Pero gleda u Stefketa kad ono Stefke uze harmoniku i poce svirati)

(Pero je dosao do Stefketa i rece)

Prestani da drndas to cudo,nisi ti za to,aaaaaa izbi mi usi ostavi to!!!

taj Sub Dec 23, 2017 4:30 pm
avatar
Genin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Gledavsi u sumu,cuje zvuk uzasne buke.

Ah,hoces prestati svirati to!?

Madara se prodera,jer ga je ta buka uzasno iritirala.
On se okrenuo opet prema sumi,pazljivo gledajuci istu.
Laganim pokretom palca na levoj ruci,gurnu Katanu,te desnom rukom izvadi istu.
Zamahnu desnom rukom katanu iz sve snage,te skoro sva krv sa katane spade.

I ova krv vise....

Vrati katanu u korice,poceci sa papirom da brise ruke od krvi.
U toku brisanja krvi,kisa je pocela padati.
Oblaci su postali crni,on je imao cudan osecaj u vezi kise.
U blizini bi se mogla cuti grmnjavina,te na kraju grom .
Grom bi udario,daleko od njih,medjutmi kroz silnu sumu to se moglo cuti.

Kako uzasan dan...

On sede na obliznji panj,nastavljajuci da gleda u sumu.
S' vremenom on bi postajao sve vise i vise mokar.
Uskoro bi poceo i lagani vetar,koji je lagano gasio vatru koja je postavljena od strane njegovog Sensei-a.
taj Sub Dec 23, 2017 5:09 pm
avatar
Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

(Razljuti se ali svu srdzbu prikri kezom a onda rece )

Dosta prekinite...zelite da razljutite Alucarda zelite da zavrsite razapeti u ovoj sumi budite tihi i strazarite na smene da bi bili odmorni evo ja cu prvi da strazarim


(Poce da se seta svuda i osmatra prikrivajuci svoje tragove i tragove svog tima a onda prosaputa )

Sve tragove koje napravite pokusajte maskirati ovde ima krvolocni zivotinja kao i neprijatelja necemo da privucemo veliku paznju ovde zato ostanite mirni i slozni

(Vetar je nastavio da duva i navlaci nove smetove na sumski venac culi su se zvuci krckanja grana svuda okolo kao da ih neko posmatra i gleda i pomno prati radnje ali ipak to bese samo zalutala zivotinja koja je trazila zaklon od hladnoce )



(Nastavlja da strazari i lozi vatru cisto da bi bilo malo toplije )
taj Sub Dec 23, 2017 5:51 pm
avatar
Special Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Stefke,razmislja o necem desetom...I vidi Fausta kako se setka...Prvo mu nije smetalo,ali se vec poceo nervirati kad je Faust 98 put prosao pored njega...

Fauste,aj pusti mene da strazarim,do zore cu strazariti ionako sam pun energije...

Stefke podigne,iznenadjenog Fausta i stavi ga da spava...

Ah ovo ce biti duga noć...

Stefke,je pretezno sedeo na kamenu,opruzenih nogu preko drugog kamena,ispred je gorela vatra koju je malopre upalio vatrenom tehnikom...Senzor je ukljucivao svakih...prvo 5,zatim 10...na kraju pola sata...Sunce kao da se naziralo,ali je idalje bilo mracno...Stefke nije bio siguran u sta gleda,samo je razmisljao o prethodnim godinama svoga zivota...


taj Sub Dec 23, 2017 6:37 pm
avatar
Genin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

w Roman]]Nakon par sati,Madara se umorio od strazarenja.
Kisa i grmnjavina bi prestali.
U pozadini bi se mogle cuti mnoge zivotinje,najpre sove,pa zatim neke besne zivotinje,koje su rezale.
Madara nije mario za zivotinje,jer je znao da mu ne mogu nista.

Cuti bre vise!!

Njihov zvuk bi vec postao iritirajuci,on bi se proderao na iste.
Moglo se cuti cvilenje,zivotinja koje su pre rezale.
Sove su nastavile,ali tu nisu bile vesele ptice.

Ta suma je bila jeziva,medjutim za Tim 13 to je bilo nista.
Madara ustade sa panja,sa koga se nije mrdao satima.
On se protegnu,te ode u pravcu Pere.

Stade on ispred Pere,gledajuci u istog.

Idi sada sedi na onaj panj,i strazari,mozes i stojati,nije problem,ha-ha!

Nasmesi se,lezajuci uz vatru,gledajuci u predivno nebo.
Na nebu bi se mogle videti zvezde,koje su izgledale predivno,u ovo doba noci.
Bilo je mnogo sazvezdja,medjutim Madara je ugledao Sazvedje u obliku dva maca,bili su kao blizanci.

Uz vatru Madara bi se osecao udobno,ta vatra bi mu prijala,nakon nekoliko sati strazarenja.
Izvadi on iz torbice,flasicu Sake-a,te poce piti 5-6 gutljaja.

Argh...

Zatvori on flasicu,vracajuci istu u torbicu.
On stavi ruke u njegove dzepove,te oseti u levom dzepu neku kutijicu.
On izvadi tu kutijicu,te otvori da pogleda sta je unutra.
U kutiji bi se nalazila 2 komada Danga.

Uh,ovo ce mi prijati!

Uze on 2 komada Danga u ruke,te pojede kao nista.
Bio bi crkao od gladi,jer nije jeo vec satima,a Dango bi mu bas prijao.

Kako dugo nisam jeo ovaj Dango,i kako se uopste nasao u mojem dzepu?


U pozadini bi se opet culo rezanje zivotinja.

E sad mi vas je dosta...
TISINA VISE!!!!!!


Madara bi se proderao,tako da kroz vecinu sume to se odjeknulo.
Zivotinja bi otisla u cvilanju,zasigurno se ne bi vratila vise.

Madara lagano poce zatvarati oci,zeleci mali odmor.
[/size]
taj Sub Dec 23, 2017 6:53 pm
avatar
Genin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

(On meni prica da strazarim pff...,al ajde dobro...)

(Pero ode da strazari na panju sede i posmatra Stefketa i Madaru)

(Pero uvide kako Madara vice na zivotinje)

Ejj,ejjj smiri se...blaze malo

(Peri dosadilo strazarenje na panju pa ode kod Stefketa)

Ej Stefke,strazarim sa tobom sad,vazi?

Sponsored content
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu