Naruto Ninja Way

2018

Powered by Forumotion.

NNW
Login
Register
Sakura Park Danas u 12:33 pmYoko
Yokova kuca!Danas u 12:22 pmYoko
SakaharaDanas u 12:25 amKain
Shinrai i ZoroJuče u 10:02 pmZoro
Yuliy-eva kućaSub Nov 17, 2018 12:33 pmYuliy
Rachelina kućaPet Nov 16, 2018 11:53 pmRachel Gardner
Uchiha PalataPet Nov 16, 2018 11:38 pmNaze Uchiha
Setaliste Ka'SanenPet Nov 16, 2018 11:27 pmRachel Gardner
ParkPet Nov 16, 2018 12:01 amKibo
Camp StreetsČet Nov 15, 2018 11:54 pmKibo
Kibova kucaČet Nov 15, 2018 11:49 pmKibo
Krug PozudnihSre Nov 14, 2018 11:19 pmNNW Game Master
Emeil i RenSre Nov 14, 2018 11:04 pmThe Storyteller
XII Jonin IspitSre Nov 14, 2018 12:16 amLeonard van Volen
Illumi i JohanUto Nov 13, 2018 11:05 pmKogami Shinya
Rate The Avatar AboveUto Nov 13, 2018 10:02 pmRen Uzumaki
Stari kamp YamiyoUto Nov 13, 2018 8:46 pmMizu
Mizu i AlucardUto Nov 13, 2018 6:48 pmMizu
Dahakine sumeUto Nov 13, 2018 6:33 pmThe Storyteller
Prijava za MisijeUto Nov 13, 2018 12:31 pmMizu

II Deo - Planina dovitljivosti

taj Sub Okt 13, 2018 11:07 am
avatar
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Dolazite na planinu slicnu kao i prosle, ova se istice po tome sto, tek metar ispred mesta gde ste zakoracili na nju, postoji linija izorana u zemlji. Na drugoj strani, na tlu mozete ugledati neku napravu, nalik na kljucaonicu, samo zardjalu i zastarelu. Kljuc se nalazi na pola puta izmedju vas i kljucaonice.
taj Pon Okt 15, 2018 11:05 pm
avatar
Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Nakon kratkotrajnog pešačenja, stigli su na sledeću destinaciju. Ne mnogo drugačija od one na kojoj su se prvo našli, ova je delovala jednostavno. Pred njima beše ključ i brava. I linija koja razdvaja. Izbacivši sumnju iz glave, shvativši da nema potrebe za njom, prva ideja koja joj je sinula bila je ta da podigne ključ i otključa ključaonicu. Gledajući u svoje prijatelje, obratila im se.

,,Jednostavno je. Uvek mislimo da je nešto teško i zapetljano, a uvek bude lako i prosto."

Nakašljala se i udahnula duboko. Planinski vazduh bio je isuviše hladan, što njenoj ljudskoj formi nikako nije prijalo. Nastavila je da govori tiše, malo promukla.

,,Idem po ključ, a onda ka bravi."

Okrenuvši se, prešla je šakom preko šake ne bi li se ugrejala malo. Zakoračivši, prešla je liniju nonšalantno i pošla ka ključu. Uzevši ga u ruke, prišla je bravi i stavila ga, okrenuvši ga.


Always and forever
taj Uto Okt 16, 2018 2:47 pm
avatar
Special Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Ploča iako beskonačno velika u vertikalnom pravcu, horizontalno su je prepešačili veoma brzo. Opet su došli na planinski vrh. NIje se mnogo razlikovao od ovih prethodnih. Postajalo je sve to malo dosadno. U njemu se želja za borbom sve više i više pojačavala.

"Može da bude zamka, ali ako se koristimo onom tvojom logikom, onda valjda ne bi trebala da bude?"

Zamišljen prošao je rukom kroz kosu, a onda nastavio da priča dok je išao za Rei.

"Bilo bi pametno da se ne odvajamo."

Te reči uputio je Illumiu koji se još uvek nalazio sa druge stane linije.
taj Uto Okt 16, 2018 4:26 pm
avatar
Special Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Odlicno ukombinovani napad njegovih saboraca uspeo je da razrusi prepreku koja je sprecavala odred da nastavi dalje.Stigli su na planinu koja je bila slicna prosloj,ovog puta bez preprke,sem jedne sumnjive linije,ovo je verovatno predstavljalo zamku za odred koji je stigao do tog dela,no Rei je imala osecaj da se samo treba da prepesace i odu po kljuc kojim ce otkljucati bravu.Dok je Illumiju to bila suluda ideja,jer jer su velike verovatnoce da je postavljena zamka.No zbog reci koje mu je Ren uputio nije imao izbora i morao je da nastavi za njima...
Bolje bi vam bilo,da prodjemo ovo bez orgebotine...


“When a man faces fear, his soul is tested. What he was born to seek… what he was born to achieve… his true nature will become clear.”:

#card226 #card652
#card363 #card189
taj Uto Okt 16, 2018 5:56 pm
avatar
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Iz kljuca se stvaraju tri figure od plavicastog dima, formirajuci oblike slicne ljudskim, svaka za po jednog clana koji je presao liniju. Bez oklevanja napadaju trio koji je stajao ispred njih.

//3 S Jonin npca, HP: 1000 Def: 200, oni prvi igraju, ja cu baciti opciju.//
taj Uto Okt 16, 2018 5:56 pm
avatar
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Član 'Kon' je izvršio sledeću akciju : Roleplay Option


'S Jonin NPC' :
taj Uto Okt 16, 2018 7:54 pm
avatar
Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Povukla se nazad da vidi šta će se desiti. Okrenuvši ključ u bravi, otvorila je Pandorinu kutiju. Po prvi put, nije bilo otvaranja puteva i staza za nastavak, već borbe. Napadi su išli jedan za drugim, postavljajući izazov svakom od članova tima. Masivni talas vode pretio je da potopi čitavo tlo na kome stoje. Udruživanje snage bila je jedina opcija. Osetivši adrenalin i ubrzano kucanje strca, duboko je uzdahnula, spremivši se za odbranu.

#card67
//500ch -> -30ch

Oslobodivši se genjutsua koji je umalo nije savladao kada se iznenada osetio, prešla je na sledeći korak.

Znaci rukama nizali su se jedan za drugim, sve dok kroz njeno telo nije prostrujala chakra. Odmah zatim, nakon što će njen dobar prijatelj Illumi odraditi svoj deo posla, poslala je svoj napad na talas pred njima. Nadajući se da će se i ostatak njene družine priključiti u odbrani, stisnula je zube i čekala da vidi nastavak ove borbe. Tek sada, za sve ovo vreme, osetila je pravi izazov pred sobom, a sa njim i užitak.
#card20
#card369


Always and forever
taj Uto Okt 16, 2018 8:12 pm
avatar
Special Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Pratio je Rei, ali ipak je držao malo rastojanje čisto predostrožnosti radi. Do sada nisu imali iskustva sa nekim ninja-monasima i ništa nije upućivalo na to da će se sada promeniti nešto. Ipak držao je gard dok je čekao da se vrata otvore. Psihička energija obavila se svuda oko njih, a ogromni talas krenuo je ka njima. Odmah je počeo da radi znake rukama, dok su pored njega proletela dva papirna diska. Taman je dobio toliko vremena da petoglavog zmaja zajedno sa Reinim pošalje na izvor tih napada. Još uvek nije video protivnike, ali pretpostavio je njihovu lokaciji i na osnovu toga i reagovao.

#card282 #card56


taj Uto Okt 16, 2018 8:25 pm
avatar
Special Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Odjednom,kao grom vedra iz neba,pojavile su se tri osobe,koje su veoma interesantno i jako izgledale.Zapravo Illumiev instikt za borbom mu je govorio da se iza kljucaonice kriju protivnici,ali nije hteo da govori svojim saborcima jet je bio zeljan borbe,da se malo istrese jer su ga ove lake prepreke zamarale.Malo su ga preduhitrili,te su prvi uputili napade ka Illumievom odredu.Da bi se odbranio od vizuelnog napada ,odradio je jednu od svojih tehnika koje su mu koristile za tu situaciju.Potom je veliki talas krenuo ka svim clanovima odreda,brzo je odreagovao skocivsi nekoliko metara unazad ,a zatim uradivsi tehniku koju ojacava njegove papirne napade,stvorio je dva diska koja je poslao na talase kako bi ublazio vecinu stete.Ostatak je odlucio da prepusti svojim saborcima,jer je za sada Illumi dosegao svoje granice...
#card67
#card714
#card360



“When a man faces fear, his soul is tested. What he was born to seek… what he was born to achieve… his true nature will become clear.”:

#card226 #card652
#card363 #card189
taj Uto Okt 16, 2018 8:26 pm
avatar
Special Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Opcije xD


“When a man faces fear, his soul is tested. What he was born to seek… what he was born to achieve… his true nature will become clear.”:

#card226 #card652
#card363 #card189
taj Uto Okt 16, 2018 8:26 pm
avatar
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Član 'Illumi' je izvršio sledeću akciju : Roleplay Option


'S Jonin NPC' :
taj Uto Okt 16, 2018 8:44 pm
avatar
Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

#card687
#card671
#card815
#card73

Dvojica shinobija su pala, i ostade samo još jedan. Ušavši u strujno polje oko sebe, ogradila se od moguće povrede. Posmatrajući svoje saborce, bez ikakve reči među njima dok traje borba, klimnula je glavom i poslala svoj sledeći napad, odmah nakon što će zmaj od čiste chakre nestati kada ga jedan od njenih prijatelja neutrališe.

,,Još malo!" - vikala je dajući im moralnu podršku. Osetila je kako su s godinama svi ojačali i napredovali. Nadala se da će imati vremena da proćaska s njima nakon što se borba završi, ne samo da bi proslavila mali uspeh, nego i zato što se u njihovom društvu osećala kao među porodicom. Tako udruženi, bili su nezaustavljivi.


Always and forever
taj Uto Okt 16, 2018 8:59 pm
avatar
Special Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000


#card353 #card55 #card280

Napokon uspeo je da vidi svoje protivnike. Dvojica su već bila na zemlji spržena, što strujom što vatrom. Jedan je veto izbegavao njihove napade, a i činio se na prvi pogled kao malo iskusniji i bolji shinobi. Brzo je uradio već dobro naučene pokrete rukama i ojačao vatrenu kuglu koja je paleći teren pod sobom uništila plavičastog zmaja koji je hitao ka njemu. Brzo se stopio sa tom vatrom i izbegao i sledeći napad.

Rei koliko mu je bilo poznato prvi put zapoveda na nekoj misiji. Iako ju je Shukuro bacio u "neobrano grožđe" dobro se snalazila, makar za sada. Na njene reči samo se okrenuo ka njoj i klimnuo potvrdno glavom. Borba je bila u toku tako da nije želeo previše da se obazire na druge stvari.
taj Uto Okt 16, 2018 9:13 pm
avatar
Special Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Nakon sto se sve rascitilo,odred je mogao da vidi njihove protivnike,dvojica su vec lezali na zemlji,mrtvi ne davajuci znakove zivota,pomalo tuzan sto protivnici nisu mogli dugo da izdrze u borbi,video je kako ogromni munjevizi napad ide ka njemu,ovog puta videvsi svoje partnere,odlucio je da je da se na svoju ruku izbori protiv napada.Pretvorio se u papir,dok napad nije prosao...A zatim se vratio u normalan oblik,kako bi dovrsio svog protivnika.Hteo je da iskoristi priliku dok je imao pojacane napade papirara te je poslao veliku kolicinu papirica na preostalog protivnika...
#card357
#card715



“When a man faces fear, his soul is tested. What he was born to seek… what he was born to achieve… his true nature will become clear.”:

#card226 #card652
#card363 #card189
taj Uto Okt 16, 2018 9:13 pm
avatar
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Član 'Illumi' je izvršio sledeću akciju : Roleplay Option


'S Jonin NPC' :
taj Sre Okt 17, 2018 3:33 pm
avatar
Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

I treći od njih je pao što je značilo da je gotovo. Talas koji je jurišao na njen odred prekrivao je čitavu površinu, tako da je to bila jedina prepreka koju moraju preći ne bi li nastavili ka kristalima. Putujući bez prestanka, Rei je počeo hvatati umor. Obrisavši znoj sa čela, stvorila je munjevito polje u svojoj ruci i poslala ga na vodenu gromadu.

#card72



Red je prešao na Rena i Illumija. Seta joj se umešala u misli i činila neupotrebljivom za bilo kakav razgovor. Pomerivši se iza njih dvojice, iz svog džepa sa leve strane jakne izvadila je paklu cigareta. Ne birajući, izvukla je nasumično, ne gledajući u kutiju, već u ono ispred sebe. Pitala se šta ih čeka iza tog talasa. Nadala se da će se magično stvoriti brvnara gde će moći da se odmore. Skoro da ju je mogla videti kroz te talase. Halucinacije potrajaše do prvog dima koji je uvukla nakon mnogo vremena. Seti se Shukura. Nedostajao joj je u ovim trenucima, kada je tuga obuzme.

Stala je i čekala, okružena sivim dimom.


Always and forever
taj Sre Okt 17, 2018 4:45 pm
avatar
Special Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000


Kombinovani napad njegovih saboraca uradio je svoje. I poslednji od trojice našao se na zemlji, jedino je preostalo da unište vodenog zmaja koji je hitao ka njima. Brzo je uradio znake rukama i vatrene kugle poletele su u susret zmaju preusmeravajući ga na njegovog saborca Illumia.

#card19
/Dmg 400./

Konačno kada se prašina slegla, a vatra na terenu ugasila mogli su da odahnu i smisle sledeći potez. Naravno prvo su morali da sačekaju neku intereakciju planinskih vrhova pošto je svaki predstavljao, bar do sada, po samo jednu zagonetku ili prepreku. U par poteza nitima je zakrpio rupu na odeći nastalu od lanaca još na prošlom vrhu. Kako su prelazili sa jednog na drugi činilo mu se da je sve hladnije i hladnije. Možda je to i do njega pošto nije navikao na ovako velike nadmorske visine.
taj Sre Okt 17, 2018 5:02 pm
avatar
Special Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Rei i Illumi su zajednickim snagama uspeli da savladaju i poslednjeg protivnika.No ka njima se uputio dzinovski vodenj zmoj,ovog puta su odlucili zajednickim snagama da ga zaustave.Posto su vec Rei i Ren svojim napadima ublazili snagu zmaja,na njemu je ostalo da ga dovrsi.
#card37
Napad vetra je prosekao zmaja,te je zmaj nestao ,a odma za  njim i njegov napad vetra.Prva borba na ovoj misiji se zavrsila,mada po Illumijevom izrazu lica mogle se videti da je idalje zeljan borbe i da mu je krivo sto se ovo vec zavrsilo,nl nadao se da ce se uskoro desiti jos jedna,ozbiljnija borba.Iako nije voleo da hvali druge bio je red da pohvali njegova dva partnera ,jer su mu pomogli da brz vecih problema rese ovo...
Moram priznati..Niste losi..

Potom je uzeo kljuc i uputio se necemu sgi je licilo na kljucaonicu ubacio kljuc unutra te obrnuo par puta ne bili videli sta se krije iza toga...


“When a man faces fear, his soul is tested. What he was born to seek… what he was born to achieve… his true nature will become clear.”:

#card226 #card652
#card363 #card189
taj Sre Okt 17, 2018 7:22 pm
avatar
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Planina se, kako je illumi okrenuo kljuc, urusava. Padate 500 metara, u krugu od 50 metara su rusevine, kamenje koje na podu zajedno sa padom nanosi 1000 damage ako ga ne ublazite. Oko vas dok padate, takodje lete komadi kamena koji onemogucavaju letenje, odnosno nanose 500 damage bilo kome ko pokusa da leti, od ovih cete takodje morati da se branite kada sletite.

Kada sletite, nedaleko od rusevina planine mozete videti neprovidnu barijeru.

//U ovoj temi odradite pad, otvoricu drugu za  barijeru
taj Pet Okt 19, 2018 2:03 pm
avatar
Special Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Samo se jedva primetno nasmejao na Illumievu konstataciju. Da nije bilo Rei i Rena nikada ne bi sam ni mogao da stigne dovde verovatno. Stojao je na nekih metar od Rei kada je planina počela uz podrhtavanje da se urušuje. Očekivao je nešto tako pa je već unapred smišljen plan krenuo da sprovodi u delo. Ugrizao se za prst dovoljno jako da pusti krv, a onda uz par znakova brzo položio ruku na pod.

#card635 #card634 #card925

Iz velikog oblaka dima pojavila se zmija nešto duža od dva metra. Podloga pod njima brzo se promenila u stabilno tlo. Po zvuku koji se stvarao zbog udaranja ruševina o pod bio je poprilično siguran da taj pad ne bi preživeli.

#card318 #card317

"Krejzi hvala ti. Pošto niste imali prilike da se upoznate ovo je Rei, a onaj dečak tamo je Illumi."

Dok je to govorio, njegova zmija, koju još nije poznavao tako dobro pravila je osmice između Rei i njega.

#card65

Crazy
HP:750
EP:500
CP:335


Poslednji izmenio Ren Uzumaki dana Pet Okt 19, 2018 5:04 pm, izmenjeno ukupno 1 puta
taj Pet Okt 19, 2018 4:59 pm
avatar
Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Tlo pod nogama uzdrmalo ih je sve. Trudeći se da održava ravnotežu, oslonila se na Renovu podršku, znajući da on ima pomoć svojih životinjica.  Kupola koja se polako uzdizala ispod njihovih nogu bila je dovoljno velika i čvrsta da ih zadrži na istom mestu. Kamenje koje pada neutralisala je uradivši znake rukama. Ponovo je prizvala strujnog zmaja i usmerila ga iznad njih.
#card20

Ono što je od zemlje ostalo beše samo prašina koju je vetar nosio na sever. Sledeći potez bio je taj da krenu ka barijeri koja je bila nedaleko od njih. Fokusirajući chakru u svoje noge, lagano je počela da korača i spušta se  niz stenoviti deo koji je mirno stojao.

#card65


Always and forever
taj Pet Okt 19, 2018 5:33 pm
avatar
Special Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Kako je okrenuo kljuc ka desno,zemlja je krenula da se trese,i napravila se provalija gde su svo troje krenuli da padaju.Svi su verovatno mislili da su upali u zamku ubog Illumija,dok je on bio ubedjen da padom dole u provaliju,nastavljaju svoju avanturu.Imao je pregrst nacina da se sacuva od ovog pada,ali ga je Ren preduhitrio i spasao sa svojom zmijom,kamenje koje je padalo na nas je zaustavila Rei,te su time hteli da kazu Illumiju da ce oni da resavaju ove manje probleme,a da se on cuva za najvecu prepreku...Shvativsi to Illumi je samo odlucio da prati ostale i da se cuva za kasnije...
#card65


“When a man faces fear, his soul is tested. What he was born to seek… what he was born to achieve… his true nature will become clear.”:

#card226 #card652
#card363 #card189
Sponsored content
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu