Naruto Ninja Way

2019

Powered by Forumotion.

Naruto Ninja Way

Stvori originalnog lika i postani najjači ninja u Naruto svetu! Izaberi put dobra i postani lider sela - kage ili se odluči za put zla i kreiraj organizaciju kojom ćeš uništiti svet!

ULOGUJ SE
REGISTRUJ SE

Dobrodošli na

Naruto Ninja Way 2019

Poruke
Travel EvidenceDanas u 2:38 amKazuki
Kapija SelaDanas u 2:30 amKazuki
Ulice AmegakureaDanas u 2:25 amKazuki
Kazukiva kucaDanas u 2:23 amKazuki
Kamp nemrtvihJuče u 8:46 amShinraia
Crna sumaJuče u 8:44 amShinraia
More mrtvihJuče u 8:42 amShinraia
Pocetak paklaJuče u 8:41 amShinraia
Reka laveJuče u 8:41 amShinraia
Stara kolibaJuče u 8:40 amShinraia
Crna pustinjaJuče u 8:39 amShinraia
Trula sumaJuče u 8:38 amShinraia
Peci na istineJuče u 8:37 amShinraia
Put slobodeJuče u 8:34 amShinraia
radim misiju d rankaSub Dec 07, 2019 6:00 pmBrane
Livada kukurukuSub Dec 07, 2019 5:40 pmShinraia
Tim Akuma vs Tim EquilibriumSub Dec 07, 2019 4:23 pmSargon
Ichiraku ramen shopPet Dec 06, 2019 4:06 pmHashirama Senju

Rules

taj Sub Sep 30, 2017 12:51 pm
Leonard van Volen
Leonard van Volen
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Predgovor


~Ko će učiti 900 strana pravila za neku forumsku igricu leptejebo. Batali ti ovo idem udarati glavom po tastaturi i igrate neke online igrice. 


Ovo je i moja prva pomisao bila. Posle sam shvatio da iako je dobro procitati pravila ne morate odmah. Academy Studenti ste. Polako. Cak i jonini ne znaju sva pravila savrseno. Poznavao sam lika koji nikada nije hteo procita puppet pravila jer ga nisu zanimala. I realno nisu mu trebala osim na kraju kada ga je ubio puppet master.
 


       
Sustina je da procitate osnovne stvari, posle kroz igru kada imate vremena procitate neke komplikovane stvari. Iako ce 70% vas da ne cita i da smara admine za svaku glupost dobri igraci ce procitati. Kada god pogresite nesto u borbama pozvace se na pravila pa cete kukati verovatno. Smor je, ali polako kad cekate da neko posta ili slicno procitajte ponesto.  <3


- Administracija NNW foruma


Reci: 189

taj Sub Sep 30, 2017 12:52 pm
Leonard van Volen
Leonard van Volen
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Vrednosti

Osobe u naruto svetu imaju:

HEALTH- Zivotna energija, stanje tela.
-Kada padne HP na nulu smatra se da ste mrtvi ili onesvešćeni, zavisno od zelje vaseg napadaca.


ENERGY - Snaga tela, mišića i njegove strukture.
-Uz pomoć energije bacate kunai-e , zamahujete mačem i izvodite sve napade za koje je enegija neophodna.


CHAKRA - Unutrašnja energija duha koja teče kroz vas i vašu mrežu chakre.
-Kontrolisuci chakru vi izvodite moćne jutsue i tehnike.


Dobijanjem novih titula (genin, cunin, jounin.)  unapredjujete svoje stanje tela i svoje VREDNOSTI. Za svaku titulu dobijate po 100 chakre, energije i healtha.

Levelovanjem unapredjujete svoje stanje tela i svoje VREDNOSTI. Na svakih 10 lv dobijate 50 poena kojim možete unaprediti ili chakru ili energiju ili healthe. Na lv 200 kao jounin imate sve vrednosti po 400 ne racunajuci dodatnih 1000 koje ste stekli preko levelovanja.

Kad steknete titulu special jounina sve vrednosti ce vam postati 1000.

Maximalno na odredjenu vrednost mozete imati 1000 poena osim u nekim izuzecima (Tokaji i Uzumaki klan).


U svakoj borbi morate pisati svoje stanje vrednosti. Možete pisati ručno a možete i preporučeno sa aplikacijom ispod postova. Na primer negde u sredini borbe nakon potrošene chakre i povreda treba da imate vrednosti slične :

Hp- 750 
Ep- 400
Cp- 350

Ako trosite vrednosti u svom potezu, npr bacate kunai i primate 100dmg-a, to bi izgledalo ovako:

Hp- 750 -100
Ep- 400-10
Cp- 350

A potom u sledecem potezu saberete/oduzmete sta treba i ispisete vrednosti.

*U slučaju da pogrešite vrednosti u borbi imate pravo da izmenite post (samo vrednosti) sve dok vaš protivnik ne posta. Nakon što protivnik posta (regularan post) ne smete editovati vaš potez.

*Kada vam Chakra padne na 0 gubite 50 healtha po potezu (gubite i u potezu u kom padne na 0)

*Health i Energija ne mogu preći svoj osnovni maksimum, chakra može, ali ne mirovanjem.



Poslednji put izmenio Leonard van Volen dana Sub Okt 13, 2018 3:12 pm, izmenio ukupno 2 puta
taj Sub Sep 30, 2017 1:19 pm
Leonard van Volen
Leonard van Volen
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Sposobnosti

 
Postoje 5 sposobnosti koje moze da razvija vas shinobi, a to su: Kontrola chakre, SnagaBrzinaPreciznost i Inteligencija.


Kako se levelujete dobijate na svakom desetom levelu 50 poena na sposobnosti koje mozete staviti na jednu od ovih 5 ponudjenih.

Poeni se dobijaju do 100. lv-a. Sto znaci da tokom igre mozete dobiti ukupno 500 poena koje mozete raspodeliti.


Kontrola chakre:

✦Kontrolom chakre smanjujete koriscenje chakre po tehnici za onoliko koliko imate kontrole. 

✦Primer: Koristite tehniku koja zahteva 100 chakre, ako imate 60 poena na kontrolu chakre koristicete samo 40 chakre za koriscenje te tehnike. 

✦Najvise sto mozete smanjiti koriscenje chakre je do 30 da bi ste izveli tehniku. To znaci da ako imate 100 poena na kontrolu, i radite tehniku koja zahteva 100 chakre, koristicete 30 ch da bi ste izveli tehniku.

✦Mozete prikupljati chakru u zavisnosti od kontrole.

#card69

✦"Mirovanje" -tj metod kojim se prikuplja chakra podrazumeva da u potezu u kome aktivirate tehniku iznad ne iskoristite nijedan slot (tj ne odigrate vise nista osim samog prikupljanja). U potezu u kom mirujete ne morate prekidati sa ,,odrzavanjem" stvari (sharingan, lighting armor i slicno) .


Snaga:

✦Snaga je slicna kao i kontrola, samo sto se odnosi na smanjenje energije. Koliko imate snage, za toliko vam je manja potrosnja energije. 

✦Najvise sto mozete smanjiti potrosnju energije po izvodjenju jedne stvari (tehnike, posebnog taijutsua ili zamaha macem) je 20 .

✦Snaga nece smanjivati energiju za izbegavanje napada vec to radi brzina.


Brzina:

✦Koliko brzine imate toliko smanjujete potrosnju energije pri izbegavanju (tehnike pomeranja - speed dodge, shunpo itd). Npr imate 300 brzine a neko vas napada tehnikom 200 dmg-a, samo sa 20 energije(sto smo vec naglasili kao najmanju mogucu potrosnju energije) vi mozete izbeci napad sa speed dodge tehnikom ili nekom slicnom koja zahteva potrosnju energije(tehnika za izbegavanje).
#card62

✦Razlika u brzini izmedju dva shinobia podeljena sa dva predstavlja zagarantovani dmg. To je vrsta dmg-a koji protivnik prima kada ga izbegava ili poništava. Dakle ako protivnik poništava damage drugim damageom primice zagarantovani. Kada izbegavate pomenuti damage jedini način da se odbranite od zagarantovanog jeste defence.

✦Sa 200 brzine od vaseg dmg kojeg šaljete na protivnika 100 je zagarantovano.


ZA BRZINU NE VAZE EFEKTI

✦Na primer ako imate otrovan mac ne mozete otrovati protivnika zagarantovanim dmg-om koji nosi taj isti mac. Tehnike koje kazu- ako primite deo damage primicete ceo i slicno, NE VAZE za zagarantovani napad.

#card330

Menjanje level napada brzinom:

Kada napadate, ukoliko ste brzi od protivnika, lvl vaseg napada je veci za polovinu od te razlike. Ovo se striktno odnosi na izbegavanje a ne na razorni zagarantovani.

 
✦Polovina od razlike u brzini izmedju vas i protivnika, smanjuje lvl protivnikove tehnike kojom vas napada(npr imate vise 100 brzine, pola od toga je 50 i sad vas protivnik napadne tehnikom 150 lvl, vi to ne mozete izbeci sa speed dodge ali zato sto ste brzi i sto ce u ovom slucaju lvl- te tehnike biti smanjen za 50 na lvl 100 vi cete moci da to izbegnete sa speed dodge ili zamenom).  Brzina smanjuje i povecava lvl iskljucivo da bi se omogucilo/onemogucilo izbegavanje sa pomeranjima, ovo ne ukljucuje letenje. 

✦Ova sposobnost brzine o promeni levela napada nece delovati protiv efekat tehnika poput ,,flame body" koja kaze da na vas nece delovati napadi do lvl 100, sto znaci da se tu racuna osnovni lvl (element zmaj 500 dmg ce uvek biti lvl 100 ako ga ponistava efekat bez obzira na odnose brzina u mecu). Jedini nacin da se istinski podigne lvl napada je povecanje dmg-a efektom ili kombinovanjem sa drugim napadom. Lvl vase dmg tehnike se podize za kolicinu dodatnog dmg-a koji ste joj pridodali (100 dmg = 20 lvl, ako na napad od 500 dmg(lvl100) dodate efektom 100 dmg, taj napad ce onda postati dmg 600-lvl 120.)

✦Brzinom ne mozete podici level svog efekta, vec samo smanjiti level protivnikovog u svrhu izbegavanja. Smanjujete za polovinu razlike u brzini ukoliko ste brzi.


Preciznost: 

✦Dodaje damage tehnikama onoliko koliko imate preciznosti (Napadnete nekoga damageom od 10, ukoliko imate 100 preciznosti, damage ce biti 110).

✦Mozete probijati (ignorisati) polovinu defenca od vase preciznosti. Sto znaci da ako neko ima defence od 50 a vi imate 100 preciznosti, kada ga napadate, bice isto kao i da nema defence tj nece se racunati ni da postoji, a dmg ce nesmetano proci do protivnika ako ste uredno najpre naglasili koliko imate preciznosti.Takodje vazno je znati da se preciznost  ne racuna u slucaju eksplozivnih napada koji su rasprsujuci/eksplozivni poput 1000 dmg element i slicnih.

✦Damage koji preciznost doda na napad nece povecati njegov level. Ako je level ninjutsu napada bez preciznosti vec presao preko lvl-a 150 i ostvario osnov da nosi razorni zagarantovani onda ce se tad dodati i dmg od preciznosti u tu racunicu ( 1200 dmg napada + 300 preciznost = 1500 dmg-a koji se deli sa 5 da se dobije iznost razornog zagarantovanog = u ovom slucaju 300).


Inteligencija: 

✦Sposobnost koja sluzi za kreiranje licnih tehnika (o licnim tehnikama procitajte vise u temi o tome).

50 poena - 1 licna tehnika
100 poena - 3 licne tehnike
200 poena - 6 licnih tehnika

✦U zavisnosti od svoje inteligencije dobijate drugacije efekte: 

100 inteligencije - dodatan slot    
200 inteligencije - cd manje na sve tehnike      
300 inteligencije - 2 dodatna slota                
400 inteligencije - 2 cda manje na sve        

✦Koliko imate inteligencije dobijate  bonus damage na genjutsu, a takodje se lakse branite od istog. Ako imate 100 inteligencije, vas genjutsu ce biti jaci za 100 dmg-a, a ako vas neko napada genjutsuom od 500 dmg-a , zbog vase inteligencije to ce biti napad od 400.
------------------------------------------------



✦Svako povecavanje sposobnosti preko 500 ima svoj rizik, to detaljnjije procitajte u pravilima limita.

Reci: 999

Reci: 1035

Reci: 1113

Reci: 1179



Poslednji put izmenio Leonard van Volen dana Sub Okt 13, 2018 3:35 pm, izmenio ukupno 7 puta
taj Sub Sep 30, 2017 1:19 pm
NNW Game Master
NNW Game Master
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Rankovi


✦Sto vise napredujete i igrate imate veci rank(titulu), a sa tom cinjenicom vam se otvaraju nove mogucnosti,  veci izbor tehnika za ucenje i mnogo toga. Svaki rank koji je veci moze da bude postavljen za neku vecu poziciju gde se moze naci kao predpostavljeni clanovima sa nizim rankovima. Pored toga svaki rank, a pogotovo veci moraju se postovati.

✦Za svaki veci rank kada postanete zakljucno sa jounin titulom dobijate jedan novi skil poen i na sve vrednosti po +100 poena.

✦Na odredjenim levelima mozete da polazete ispite za veci rank. Ako padnete mozete opet polagati u sledecem roku.
Za to vreme mozete trenirati i level ce vam rasti i uciti tehnike( u prakticnom smislu uciti tehnike znaci skupljati novac za kupovinu tih istih tehnika u prodavnici). Da bi ste se levelovali titule su neophodne zbog razlicitog xp-a po rankovima zato ozbiljno shvatite ispite i dajte sve od sebe.

✦Za rankove Genin, Chunin, Jonin i Special Jonin dobijate skill poen.


Rules EIkGZuF
✦Student je ninja koji je tek poceo da igra i koji tek uci kako se igra. Kada se registrujete od level-a 0-10 ste student. Kada budete level 10 mozete da polazete genin ispit koji se nalazi u akademiji. Ukoliko ga polozite postajete genin. Studenti uglavnom imaju samo osnovne skilove(koje odmah sve posedujete) i polako se leveluju samo kroz postove(pisanje postova- osnovni nacin skupljanja xp-a)  jer koriste to vreme da nauce o igri i kako se igra. Dok ste Academy student niko vas ne moze ubiti ili vam nauditi na bilo koji nacin.


Rules JGYR2ob
✦Kada postanete genin smatra ste da ste zvanicno ninja i spremni da zapocnete igru u potpunosti. Genini uglavnom jos uvek uce dosta i sa vecim rankovima obicno idu na misije, treniraju, istrazuju svet i mogucnosti. Genin ste od levela 10-50. Kada budete genin level 50 mozete polagati chunin ispite.


Rules NgZ1ZSQ
✦Ninje koje su chunini se vec smatraju za ozbiljne ninje koje su sposobne da same vode svoj tim i igraju samostalno bez icije pomoci. Ukoliko ste chunin znaci da ste naucili sve o igri,  kako se igra. Smatra ste da vam nije potreban neko da vas uci vise o obicnim stvarima vec vas sensei ako ga imate treba da vam pokazuje neke ozbiljnije stvari. Isto chuini mogu ako ih kage posalje da vode svoj tim na misiju. Ako ste chunin level 100 mozete polagati jounin ispite.


Rules PCy56Bw
✦Jounini su vrlo iskusne ninje. Koje imaju svoje stalne timove za misije i stalno su na misijama i izvrsavaju teske zadatke. Jounini su shinobiji za koje se smatra da pored znanja poseduju i dobro sklopljen stil borbe i strategiju. Potreba za senseiem(uciteljem) ovde prestaje i dalje sami na greskama i njihovim ispravkama gradite svoj put i ime. Ako ste jounin level 150 mozete polagati special jounin ispite.


Rules Qs8gHIy
✦Special jounini su najjace ninje u igri. Postati special jounin je vrlo tesko i te ninje mogu imati svoje ucenike koje obucavaju. Isto su lideri na misijama i akcijama za dobro svog kampa, sela ili organizacije. Ova titula prestavlja sam vrh u levelovanju obicnog shinobia koja se moze modifikovati kasnije zavisno od toga da li shinobi postane kage ili vodja neke organizacije i slicno.


Rules Anbu11
✦ANBU je poseban clan sela. To je tajna organizacija sela gde se nalazi ANBU kapetan koji je obicno special jounin. Pored toga tu se nalazi i troje ninji koje su anbu  tim.ANBU su licna garda kagea koji ga prate kada ide negde i stite ga svojim zivotom. Pored toga ANBU ninje sluze za "prljave" poslove sela i otklanjanje svih pretnji sela.ANBU kapetan je ninja koga kage izabere a ostalih troje ninji bira kage i anbu kapetan.Te ninje mogu moraju biti najmanje cunin ranka i primer su ukombinovanog tima sposobnog za teske misije opasne po zivot.ANBU ninje ne moraju da idu na ispite i polazu, dalje titule dobijaju na poseban nacin. Isto ANBU ninje uvek nose maske i kriju svoj identitet tako da se ne zna nikad ko je ANBU.ANBU ninje obicno jure mising ninje u cilju da ih zarobe ili ih prate i cekaju da umru da bi povratili telo u selo na sigurno.To su odabrane ninje iz sela koje se od malena treniraju samo za dobro i sluzenju sela. Jednom anbu uvek anbu, shinobija te duznosti moze razresiti samo kage. Ukoliko poziciju napusti bez odobrenja gubi sve beneficije koje je njome dobio. 


Rules Missin10
✦Mising ninje su ninje koje napuste svoje selo i postanu kriminalci i osnuju sopstvenu organizaciju ili urade nesto drugo po izboru. Za takve ninje kage raspise poternicu i one se smatraju za ninje koje su potencijalno opasne za selo jer su bile clanovi tog sela i znaju mnoge tajne.Takve ninje se obicno traze zive ili mrtve da budu dovedene nazad u selo.Ovakvi shinobiji u uslovima sopstvenog prostora(organizacije) mogu lakse da dodju do moci, da ne postuju tudja vec samo svoja pravila i da ne biraju nacin dolaska do stvari ali ipak to ima i losu stranu jer su sela obicno u savezu i samim tim za petama su im sve vlasti iz svih nacija.Ovi shinobiji dolaze i formalno polazu ispit na kom je zabranjeno da dolazi do sukoba izmedju ucesnika rank ispita i takodje obavezan je miran razilazak.


Rules LDZjhvL
✦Nepoznati ninja je onaj koji krije svoje moci ili po prici trebaju tek biti otkrivene. Ovu titulu nose posebni karakteri vazni za pricu ali i one ninje koje na primer laziraju svoju smrt ili na neki nacin sakriju svoje prave moci. Ne verujte podacima koji su na profilu ovog ninje.


Rules LENqR9J
✦ Lider  je najjača titula koja postoji u svetu. Obično su to vodje velikih organizacija i sela koje vode na citave odrede shinobija, predstavljaju vrlo opasne shinobije kojih se treba plašiti i postovati ih.


Rules IJNMz53
✦Sage prestavlja elitnu titulu i oznacava shinobije koji su uspeli da ovladaju prirodnom chakrom i energijom nekog summoning sveta i da tako postanu vrhovni shinobiji sposobni da nastupaju pred svim izazovima ma koliko oni bili veliki.  Sage-ovi su krem i vrh shinobi sveta na kom borave oni koji ce neosporno uci u legendu.


Rules OE0rR9u
✦ Jichuuriki je shinobi koji u sebi ima zapecacenu neku od repatih zveri i gotovo bez izuzetka to su vodeci shinobiji u svetu kojima neretko niko ne moze izaci na crtu. Njihove kolicine chakre i moc koju poseduju su gotovo neuporedive sa bilo cime sto je poznato.

Reci: 1170

taj Ned Okt 01, 2017 2:09 pm
Sieghart
Sieghart
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Pravila postovanja

✦Posto se XP zaradjuje postovima u shinobi svetu, da ne bi bilo zloupotrebe uvedena su odredjena pravila:

1. Post mora imati odredjenu duzinu, ovo je solidna duzina posta:

-----------------------
Protracio sam dragoceno vreme i nisam postigao apsolutno nista od naseg poslednjeg susreta.


(Rece povisivsi glas pomalo..Bio je nervozan,shvatavsi da sva ona potraga,njegov trud,da je sve bilo uzaludno,cak se nije ni u tehnikama leda popravio.)


Zanemarimo to...Sta si ti radio?Da li si se vratio iz istog razloga kao i ja ?Bio si danas zar ne?Na upisu u Akademiju?Nismo vise klinci,moramo da se prikljucimo desavanju ovog sveta iako znamo sta to donosi.

(Rei je postavljao niz pitanja,na koje je i sam znao odgovore ali opet je cekao Saitovu reakciju) 
---------------

OVO NIJE POST:

-----------
(Ulazi i cuti mudro)
-------------

2. Minimalni broj reči u roleplay postu je 35. Administracija je korektna i nece vas glaviti, ali ukoliko vas neko prijavi ili admini sami pronadju da na neki nacin  gomilate xp i ne postujete ova pravila, bicete kaznjeni. Post rp je pozeljno da sadrzi minimalno 40-50 reci...primer gore ima oko 85 sto prestavlja solidan RP.

3. U svom kutku, kuci, stanu itd mozete dnevno postovati 2 posta koji moraju biti nesto duzi, ali to mogu biti vasi mali razgovori,  sami sa sobom u vidu postova koji mogu ici jedan za drugim i nece se smatrati za spam.

4. Gde god da postujete ne mozete postovati iza svoga posta, vec samo posle tudjeg. U slucaju da je u pitanju tema za putovanja taj post je automatski( na dugme) i ne nosi XP tako je dozvoljeno. Samo u svojoj kuci se mogu raditi dva posta za redom po jednom danu, svaki drugi put kada hocete da postujete iza svog posta mora postojati 12 sati razmaka u postovima. Ovo ne vazi za misije koje radite sami, tada mozete rpa-ti iza svojih postova sve dok ne ispunite kriterijum za zavrstetak misije.

Reci: 373



Poslednji put izmenio Sieghart dana Čet Sep 05, 2019 7:39 pm, izmenio ukupno 2 puta
taj Ned Okt 01, 2017 2:13 pm
Sieghart
Sieghart
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Pravila roleplaya


✦Roleplay(RP) je simuliranje stvarnog zivota u nekoj igri.
Mi ovde na NNW(Naruto Ninja Way) forumu simuliramo zivot jednog shinobija(nindze) u naruto svetu.

✦Vi morate kroz reci, misli i dela da se poptuno prepustite i uzivite u ulogu vaseg lika kao da ste to vi u tom svetu.
Vase reci i dela moraju biti dobro osmisljene, ne mozete lupati bilo sta ili nesto sto nema veze sa logikom i do neke mere sa stvarnim zivotom( niste vanzemaljac sa druge planete, u tom smislu lupati).

✦Dok pisete i citate sta drugi pisu i rade u igri , ako vas neko napade, ili vam nesto kaze vi mozete odgovoriti ili uraditi onako kako bi ste vi to uradili da ste na mestu vaseg lika u stvarnosti ili pak mozete biti apsolutno drugaciji karakter i samim tim nastupiti drugacije, u tome je i car.

✦Kao prvo na vasim profilima imate vasu biografiju koju mozete sami osmislite recimo neke osobine vaseg lika, zivot, hobiji i ostalo sto ce pomoci da ostalim igracima da u uvid kakav je vas lik (nemojte izmisljati nesto nemoguce ponavljam). Za takozvani opis lika posaljite adminima privatnu poruku na discordu sta bi zeleli da vam stoji u opisu i oni ce je sa mogucim intervencijama postaviti na vas profil.

✦Kada se obracate ili razgovarate sa nekim u igri recimo visim rankovima od vas morate se obracati sa postovanjem i uredno sa propisima da ne bi trpeli opravdane sankcije koje ti igraci mogu primeniti na vama.

✦Recimo mozete dodate neku rec koja bolje opisuje izgled i narav vaseg lika u nekom trenutku tipa:

-----
(Namrsten i kao nekakva probudjena zver se pridize i jurnu na protivnika kroz jos prisutnu prasinu na terenu.)

Corazone ovaj put si gotov!

(stegnu zube i jurnu napred)
-----

✦Mozete cak staviti sliku  ili neku muzicku koja ce bolje pribliziti atmosferu i scenu koju zamisljate ostalim igracima.

✦Isto mozete postovati samo ono sto vas lik  zna u igri, sto znaci da ako vi tj. vas lik(navikavajte se da je to isto), ne zna i nikad nije sreo nekod drugog igracam recimo Shikanu Uchihu. On nikako ne moze u RP-u da ga oslovi imenom , da zna ko je i staje, kom klanu pripada i slicno ukoliko to nije saznao u rp-u.

✦Npr. znate da postoje demoni, skrivene moci itd, cak i kako izgledaju i sve to jer ste gledali anime naruto ili vec culi od nekoga u pravom svetu (Real life-RL). Na osnovu ove cinjenice vas lik u igri nikako ne moze da zna ni o jednoj stvari preko koje nije dosao do rp-a ili pak sam nije video demona ili neke druge stvari. Sto sve znaci da akademy student Uchiha klana ne moze u svojim postovima da pominje njegovu ambiciju da razvije Rinnengan jer su dobre sanse da nema pojma ni sta je to, a verovatno i niko u njegovoj okolini.

✦Pozeljno je ne mesati osecanja iz RL-a i RP-a., prvenstveno kada je neka netrpeljivost ili cak mrznja upitanju. No ipak igra je takva da se male primese emocije uvek provuku, samo ne treba preterivati.

✦Jos jedna vazna stvar za RP je princip koji se veze za borbe. Najvaznije je da razumete da ste vi vas lik, da vidite njegovim ocima i da po istom principu funkcionise vas protivnik. To znaci da ako recimo iz magle vas pogodi kunai koji niste mogli da vidite, vas protivnik vam to mora odmah reci, a ne navesti nakon tri poteza dok vas konstantno pogadjaju kunai nozevi. Vi ste vas lik i vi cete osetiti bol i sve drugo sto bi ste da uradite, a ne odvija se po planu.

✦Ukoliko se negde nalazite na misiji, a negde daleko neki vas prijatelj vodi borbu i na ivici je smrti ili neko napada vase selo ili nesto radi sto vi ne zelite.
Ne mozete da prekinte ono sto radite i odatle idete njemu da pomognete. Jer ste vi na drugom mestu(oblasti) tako da vas lik ne zna sta se desava na drugom mestu koje je van dometa vasih cula. Sto znaci da morate najpre primiti informaciju o zbivanjima, pa tek onda delovati shodno toj informaciji.

✦Pazite sta pisete, radite i kako se odnosite prema drugim igracima jer reci su u roleplay-u  vrlo vazne i mocno oruzje koje odredjuje sudbinu vaseg lika i vas zivot u igri. Tako da se uvek trudite da mislite o okvirima RP-a, sta mozete znati , a sta ne jer vas greske nekada mogu kostati i zivota u igri. Ostali igraci koji dobro poznaju roleplay i znaju dobro da se u RP-u nece tolerisati da im govorite svasta , radite nesto sto ne mozete-imace pravo da vas ubiju ili da vas kazne, a tada vam niko nece biti kriv nego samo vi sami jer niste birali reci i igrali kako nalazu pravila i logika roleplay-a.

✦Roleplay je verovatno i najvazniji segment igre i ono zbog cega se zapravo mnogi predjasnji igraci razlicitih verzija drze tvrdnje da ova igra ima "dusu". Povezanost i poistovecenje sa svojim likom je kljuc povezivanja onoga sto vas lik zaista dozivljava cak i jednim delom preuzimate i njegovo emotivno stanje i time se dostize vrhunac uzivanja u svemu ovome. Sama mogucnost da birate svoj put i zivite po jednoj vrsti pravila, po kodeksu shinobija nudi ogromne mogucnosti. Ono sto je bitno u ovom tekstu jos sem moje sugestije kako da uzivate u igri jeste i deo koji vezuje RP sa pravilama u kojima se nastoji da se svi strikntno pridrzavaju okvira svog lika, da govore u njegovo ime, da se govori o stvarima koje se odvijaju u svetu igre, a ne u pravom zivotu(real life-RL).Nasa je zelja da ne moramo dolaziti u iskusenje da sankcionisemo nekoga ko svojim ponasanjem narusava duh igre. Postoji citav kodeks ponasanja koji jedan shinobi mora da prati pa je jedno od tih usmenih pravila i ono da  kada neko sa visim cinom se nadje u vasem drustvu vi ste duzni da mu salutirate i pozdravite ga titulom koju nosi. Ovim se ne tvrdi da vi se morate pokoravati bilo kome, mozete uvek biti potpuni autsajder i prkositi svima ali kao i u svim drustvima to ce uvek nositi posledice .U sustini koliko god u prvi mah se cinilo tesko,  glupo ili nerazumno tokom vremena cete sve polako shvatiti i najbolji savet za to vam je da se raspitate ko su igraci sa najvise iskustva i da pratite njihov rezim u igri. Oni se najcesce drze svih pravilnosti pa stoga ih mozete pitati povodom RP-a sve sto vam je nejasno.Pratite njhove postove i bice vam lakse u svemu.


✦Zivite svoju pricu, budite jedno sa vasim likom. Gledajte njegovim ocima i ne mozete pogresiti.


Poslednji izmenio Sieghart dana Sub Nov 18, 2017 1:13 pm, izmenjeno ukupno 1 puta
taj Ned Okt 01, 2017 2:13 pm
Sieghart
Sieghart
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Proticanje vremena


✦Svakog meseca protekne jedna godina u Naruto svetu - nedelju dana je jedno godisnje doba. Uvek se pridrzavajte ovoga (na indexu vam pise koje je godisnje doba)

✦Godisnja doba u shinobi svetu se menjaju na nedelju dana u stvarnom zivotu. Takodje bice vam prikazana univerzalna godina koja je izjednacena za sve drzave i prestavlja zajednicku jedinicu merenja vremena od pada Kaguye.

✦Samim tim jedna godina u igri traje 28 dana u pravom zivotu sto znaci da vas igrac za godinu dana igranja stari za nesto vise od 12 godina.

✦Sto se tice specificnog vremena.  Koji je dan? Mesec? Sat? To prilagodite vasem roleplayu i samo nemojte da vam prolece bude u oktobru i slicne bulaznosti.

✦Kada je rec od danu/noci ili satu to sami proizvoljno uzimate zavisno o situacije oko vas. Ako je u Rp-u u kom ucestvujete neko vec pomenuo da je tek pala noc, ne mozete kroz dva posta koji su provedeni u konkretnom razgovoru navest da svice zora. Za to trebate da naglasite da je proslo vreme sa tipa- " I tako, otisli smo da spavamo ostatak veceri. Ubrzo i zora je svanula nismo ni osetili proteklo vreme." itd...

✦Kad administracija definise nesto u rp-u da je dan, toliko i toliko sati, taj i taj datum. U nekim specificnim situacijama igraci nemaju uticaj, sto takodje ako na primer gledate veliki turnir na tribinama vas 5 igraca i jedan je odvojen od ostale cetvorice u predhodnom postu naglasio da je DAN i da gleda turnir trenutno, vi ste u duznosti da ispratite njega i da se ponasate kao da je DAN(podne ako je naglaseno itd).

✦U vasem rpu da bi jedan dan prosao potrebno je da ispisete tri posta, za to vreme ce vam se vratiti cela energija i chakra u vrednosti vase kontrole. Ako niste u rpu.

Reci: 316



Poslednji put izmenio Sieghart dana Čet Sep 05, 2019 7:42 pm, izmenio ukupno 3 puta
taj Sre Okt 04, 2017 7:03 pm
Leonard van Volen
Leonard van Volen
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Slotovi i cooldown


Rules PywnCQ6
Slotovi:


✦Jutsu kombinacioni slotovi su ove plavi simboli u dnu kartice. Svaki ninja na raspolaganju ima 5 slotova. 

✦Svaka kartica ima naznačenu potrošnju slotova. To sluzi da bi ste znali koliko kartica i koje kartice mozete da kombinujete u jednom istom potezu. 

✦Na primer u potezu mozete da iskoristite:

5 kartica koje troše jedan slot ( 5x1)
2 kartice -jedna od 3 jedna od 2 slota. (3+2)
1 karticu od 5 slotova (5)


✦Ako neka kartica ima 4 slota a druga 3 slota, to je ukupno 7 te znači da ih ne mozete iskoristi obe u istom potezu. 

✦Neke jake kartice imaju svih 5 tacaka(slotova) sto znaci da u jednom potezu mozete samo jednu da iskoristite.

✦Ne postoji nacin u igri da smanjite potrosnju slotova neke kartice na 0. 


Cooldown:

Cooldown prestavlja broj poteza koji mora da prodje kada odigrate neku karticu do njene ponovne upotrebe. Cooldown teče nakon aktivacije kartice (ne u istom potezu vec od sledeceg).

Item slotovi:
Rules Coma210

✦Item slotovi sluze da vam kazu koliko mozete najvise itema i oruzja možete nositi sa sobom. Svaki ninja ima 10 slotova na raspolaganje za inventar.

✦U inventaru na forumu možete imati koliko hoćete itema, ali preporučuje se da adminima u pm pošaljete ispunjenih 10 slotove koje nosite sa sobom.

✦Strogo je zabranjeno kupovati bilo sta iz prodavnice kada je borba u toku.

✦U koliko gadjate protivnika kunai-ima,shurikenima ili senbonima (projektilna oruzja) mozete ih baciti vise od jednom za 1 slot. Ovo vazi za sva oruzja i iteme koji trose 1 invertar slot. Maksimalna kolicina po potezu obicno je naznacena na kartici (ako nije onda je 3)

Reci: 422



Poslednji put izmenio Leonard van Volen dana Sub Okt 13, 2018 6:31 pm, izmenio ukupno 4 puta
taj Uto Nov 07, 2017 10:12 pm
Dante
Dante
Academy Student
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Ninjutsu pravila


✦ Ne mozete uraditi dva element ninjutsu napada iz iste klase u jednom potezu.

✦ Napade ne mozete sami kombinovati osim ako to ne regulise neki poseban jutsu koji vam to omogucava.

✦ Kombinovani napad je moguce praviti kada u borbi imate saborca sa kojim recimo mozete da udruzite napade-npr svako salje dva vatrena zmaja od 500 dmg-a i lvl 100, ti udruzeni zmajevi formiraju novi napad od 1000 dmg-a koji je lvl 200. Vatra i voda se ne mogu kombinovati.

✦ Kombinovani damage do lvl 200 nije razoran. Napad levela 201+ je razoran.

✦ Razorni napadi se ne mogu igrati kao skriveni potez.

✦ Kada koristite efekte da buffujete damage, ako taj efekat dodaje +100 dmg tada ce ta kombinacija imati +20lv. (+200dmg + 40lv itd). Dmg koji je dodat preciznoscu ne dize lvl napada.

✦ Svaki koombinovani ili pojedinacni dmg koji se moze napraviti ima ogranicenje i ne moze biti veci od 3500 hiljade.

✦ Element kartice nisu dovoljno jake da ponište efekat zabranjenih. Tako npr  "Blue Karma" ne moze ponistiti "Calming Chakra Seal" i "Fluid Seal Negation" ne moze ponistiti dodatan dmg npr tehnike "Soul Hunter".

✦ Svaki element, klan, senzor ili release jutsu napad koji izvede jedan ninja(ne racuna se sa klonovima) koji predje level 150, 20% svog dmg-a se racuna kao razorni zagarantovani. Ovaj zagarantovani nema interakciju sa tehnikama koje probijaju defence.

✦ Razorni zagarantovani je izazvan razornošću i on može da se poništi istim damageom (ne primate zagarantovani) za razliku od zagarantovanog izazvanog brzinom.

✦ Npcovi ne mogu naneti ovu vrstu dmg-a.

✦ Kada vas napad nosi zagarantovani i od brzine i od razornosti birate koji ce se racunati.



Poslednji put izmenio Dante dana Sub Okt 13, 2018 4:57 pm, izmenio ukupno 3 puta
taj Uto Nov 07, 2017 10:16 pm
Dante
Dante
Academy Student
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Genjutsu pravila


✦ Genjutsu klasa se oslanja na napade bazirane na iluziji. Ova klasa zadaje mentalne, a ne fizicke napade.

✦ Genjutsu napadi se mogu izbeci Cancel tehnikom i Bleeding tehnikom. (osnovni nacini)

✦ Kada vas protivnik napadne u svom potezu genjutsuom da bi ste se uspesno odbranili morate u svom potezu pre bilo cega drugog izvesti vasu obranu protiv genjutsua.

✦ Ukoliko vam je sharingan aktivan ne morate raditi znake rukama kada je genjutsu upitanju ali tada morate imati neometan kontakt ocima sa protivnikom (ako nista ne naglasite racuna se da radite znake rukama).Za genjutsu koji radite rukama nije potreban kontakt ocima jer utice na chakru.

✦ Genjutsu nikako ne moze biti skriveni potez.

✦ Mozete se odbraniti od vizuelnog genjutsua ako zatvorite oci, ali samo ako to uradite pre nego sto se genjutsu uradi ali onda ima mana, jer ne mozete biti sigurni da ce protivnik uraditi genjutsu. Ako zatvorite oči morate koristiti sensor da osetite sta je protivnik radio ili neke druge nacine. (Jedino nekim posebnim skilovima shinobiji mogu da se lepo krecu i sa zatvorenim ocima, recimo neke sensor sposobnosti, neka posebna cula i sl.)

✦ Kada se poveca dmg genjutsua, oslobadjate se od njega ne posmatrajuci koja je kolicina chakre upotrebljena da se stvori genjutsu vec koliki je njegov dmg. Pravila oslobadjanja pisu na cancel i bleeding karticama.

✦ Genjutsu ne deluje na klonove ukoliko oni nemaju chakru, takodje i pravi igraci se mogu odbraniti ako osnovnom tehnikom izbace svu chakru iz tela.

✦ Genjutsua se mozete osloboditi ukoliko dobijete novi priliv chakre. To znaci da ste oslobodjeni genjutsua ako vam neko drugi prenese svoju chakru npr. summoning ili vaš tim partner, takvo prenosenje chakre ne podrazumeva kontrolu i da bi se oslobodili genjutsua od 500 dmg-a morate primiti 250 ch od nekoga ili iz nekog vaseg izvora (od sage moda i sl)

✦ Ukoliko primite neki dmg genjutsu taj potez ne mozete da napadate vec samo neke efekte da aktivirate ili da izbegavate.

✦Vecina genjutsu efekata vaze za naredni potez (potez u kome se od tog efekta brani protivnik).

✦Ako na vas ide više dmg genjutsua, onaj koji je najveći poništava sve ostale i samo se od njega branite.

✦Level genjutsua se ne povecava inteligencijom vec samo pojacivacima za dmg. Npr ako imate level 100 genjutsu od 500 damage, pojacate ga sa 100 int i buffom od 100, on ce imati 700 dmg ali ce biti level 120.

Reci: 434

Reci: 477



Poslednji izmenio Dante dana Ned Nov 19, 2017 3:46 am, izmenjeno ukupno 1 puta
taj Uto Nov 07, 2017 10:18 pm
Dante
Dante
Academy Student
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Pravila Limita


✦ Ako vam ukupne sposobnosti (sabrane) predju 1500 gubite 100hp po potezu.

✦ Obican ninja moze u svom telu sadrzati maksimalno duplo od svoje osnovne chakre. Npr. imate 1000 chakre, tehnikama mozete vasu chakru napuniti do 2000 bez rizika. Nakon sto vasa chakra predje preko 2000 gubite razliku u hp. Npr. napunite chakru do 2500, automatski vam se hp skida za 500.

✦ Svaki prelazak sposobnosti preko 500 takodje nosi rizik.
- Ako vam kontrola chakre bude 600 za 100 ce vam se smanjiti preciznost
- Ako vam snaga bude 600 za 100 ce vam se smanjiti brzina
- Ako vam preciznost bude 600 za 100 ce vam se smanjiti kontrola chakre.
- Ako vam brzina bude 600 za 100 ce vam se smanjiti snaga.

✦ Kada vam se smanjuje preciznost npr. za 100 toliko gubite damage za svaki napad (tj ako imate 0 preciznosti a imate prekomernu kontrolu to vazi i onda ce vam dmg biti -100 ukoliko preciznost postane negativna,tj spusti se ispod nule), posto preciznost dodaje inace dmg na sve poteze sem eksplozija.Kada vam se smanji snaga za 100 ako je imate 0, vise cete skidati energije. Npr. Taijutsu zahteva 100 energije zahtevace 200 ako vam je snaga u minusu za 100, posto snaga smanjuje potrosnju energije za napade koji trose energiju. Istim principom kao u predhodna dva pasusa, nastavlja se dalje povecanje potrosnje energije/ chakre ako vam druge dve sposobnosti(kontrola chakre i brzina) padnu ispod 0. Ako samo jednu sposobnost povecate preko granice od 500,  druga ce se smanjiti kako je navedeno na pocetku ove stranice. 


SageJinchuuriki kada su u svom modu nemaju ogranicenja na vrednosti sposobnosti i ukupan dmg.

Najveci damage koji jedan damage moze nositi je 3500, ovo vazi i za kombinovani. Ovo ne vazi za sageve i jinchurikije.


Poslednji put izmenio Dante dana Ned Nov 19, 2017 4:08 am, izmenio ukupno 2 puta
taj Uto Nov 07, 2017 10:23 pm
Dante
Dante
Academy Student
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Puppet Klasa


✦Mozete imati ukupno 10 lutki na terenu jer imate samo deset prstiju na rukama. Jedan prst, jedna chakra nit za kontrolisanje lutke. Lutke trose vasu chakru za svoje napade. Kada kontrolišete lutke i povežete se sa jednom lutkom svih 10 prstiju koristite da kontrolišete tu lutku (po anime).

✦ Svaka lutka zauzima 2 invertar slota ako je u skrollu ili 4 ako je nosite sa sobom.

✦ Lutke mogu mahati vise puta svojim oruzijem na blizinu, na svaka 2 zamaha vi trosite slot ali chakra ostaje ista. Ne mogu raditi gratis zamahe.

✦ Ako u potezu koristite samo puppet i klan tehnike kombinovani napadi lutkama nose zagarantovani od razornosti, ali samo 10%. Kada svojim zagarantovanim brane vas od drugog zagarantovanog (razornog) brane kao da imaju 20%, ali jedino vas (ne saborce).

✦ Napadi za lutke koriste vase kombinacione slotove osim u posebnim slucajevima.

✦ Napadi lutke nisu razorni koliko i ninjutsu tako da se svaki napad lutke ili vise njih moze odnositi na vise osoba jedino ukoliko su u neposrednoj blizini.

✦ Takodje i pri odbrani od razornih napada npr vatrenog napada od 1000 dmg-a puppet master moze da stvori kombinovani napad svojim lutkama od takodje 1000 dmg-a ali posto taj napad nije razoran njime ce uspeti da zastiti iskljucivo sebe i svoje lutke, ali ne i da ublazi ili ponisti napad, dok ce njegovi saborci ili druge ninje koje su dalje na terenu morati sami da se odbrane od 1000 dmg-a razornog vatrenog napada.

✦ Kada vam neko unisti lutku u borbi, na kraju mozete pokupiti delove i ako imate full puppet klasu ili ako je u medjuvremenu nabavite, mozete od tih delova opet formirati lutku u roku od 5 dana. Ako je nekim lutkama u borbi malo ostecen hp mozete ih popraviti i sa ne full klasom za 3 dana.



Poslednji izmenio Dante dana Ned Nov 19, 2017 7:43 pm, izmenjeno ukupno 1 puta
taj Uto Nov 07, 2017 10:26 pm
Dante
Dante
Academy Student
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Jinchuuriki



✦ Postoji devet demona : Ichibi ,Nibi, Sanbi, Yonbi, Gobi, Rokubi, Shichibi, Hachibi, Kyuubi i stoga moze postojati samo 9 jinchuurikija(Shinobija u koje su zapecaceni demoni). 

✦ Kada zavrsite specijalni trening i ispunite dodatne uslove kao jinchuuriki dobicete speciajlni release vaseg demona.Iz tog release cete i vremenom kroz poseban trening dobiti njegove  tehnike. Demon pored licnih, release ima i senzor moci.


SHUKAKU

Health:11000

Chakra:11000

Energy:11000




✦Santon



MATATABI

Health:12000

Chakra:12000

Energy:12000




✦Plazma release


SANBI

Health:13000

Chakra:13000

Energy:13000




✦Typhoon release


SON GOKU

Health:14000

Chakra:14000

Energy:14000





✦Lava release


GOBI

Health:15000

Chakra:15000

Energy:15000




✦Boil release


ROKUBI

Health:16000

Chakra:16000

Energy:16000




✦Posion release


SHICHIBI

Health:17000

Chakra:17000

Energy:17000




✦Aburame


HACHIBI

Health:18000

Chakra:18000

Energy:18000




✦Ink release


KYUUBI

Health:19000

Chakra:19000

Energy:19000



✦Scorch release



Poslednji izmenio Dante dana Ned Nov 19, 2017 4:13 am, izmenjeno ukupno 1 puta
taj Uto Nov 07, 2017 10:28 pm
Dante
Dante
Academy Student
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Pravila o klonovima


✦Kada napravite klonove ne mozete uzeti chakru od njih jer je to vasa originalna chakra od koje su nastali. Mozete uzeti samo chakru koju klonovi naknadno skupe tokom mirovanja.

✦Da bi preuzeli chakru kad realisujete klonove morate biti u njjihovoj neposrednoj blizini. (chakra ne moze ide kilometrima daleko ili iz drugih dimenzija npr.)

✦Klonovi moraju imati HP ili Chakru da bi postojali. U slučaju da nemaju jedan od ovih elemenata iznad nule klonovi nestaju. 

✦Samo element klonovi mogu koristiti pasivne elementa i releasea.

✦Klonovi ne mogu napraviti nove klonove.

✦Klonovi dele vas cooldown i medjusobni.

✦Klonovi ne mogu mirovati u potezu stvaranja.

✦Heal bite tehnika ne radi na klonovima.

✦Kada napravite klonove od vaših vec aktiviranih tehnika prenose se samo tjelesne promene (Dojutsu, Sage Modovi, Jinchuuriki Mode). Dojutsui se moraju održavati od sledeceg poteza.

✦Vi i vasi klonovi se ne mozete previse udaljiti(morate biti u istoj geografskoj oblasti i na razdaljini ne vecoj od 2 kilometra). 

✦Klonovi ne mogu koristiti zabranjene i skirvene tehnike.

✦Klonovi poseduju samo osnovna oruzja (shuriken, kunai, katana..) i iteme. Specijalna unique oruzja (mac magle, oruzja koja se placaju tokenima i sl.) se ne kloniraju.

✦Vrednosti klonova (za koje vrednosti ne pisu direktno na kartici) su: 50 health, 50 energy, 10% vase chakre, 10% vasih sposobnosti.

Reci: 257

Reci: 285



Poslednji put izmenio Dante dana Pon Jul 15, 2019 5:44 pm, izmenio ukupno 4 puta
taj Uto Nov 07, 2017 10:31 pm
Dante
Dante
Academy Student
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Kekkei genkai

✦ Na forumu kombinacijom dva elementa ili više možete razviti kekkei genkai. Sta vam ja potrebno da bi ste razvili neki kekkei genkai?

✦ Potrebno je imati bar dva elementa u zavisnosti koja dva elemnta  posedujete mocicete da razvijete odredjeni kekkei genkai.

✦ Potrebno vam je 1200 tokena i rank Jounina.

Lista Kekkei genkaia:

 Lava release  - Stil Lave  (Vatra, Zemlja)


 Boil release - Stil Pare  (Vatra, Voda)


 Scoch Release - Stil Plamena  (Vatra i Vetar)


 Plasma Release - Stil Energije  (Vatra i Munja)


 Rubber Release - Stil Gume  (Zemlja i Voda)


 Smoke Release - Stil Dima  (Zemlja i Vetar)


 Magnet Release - Stil Magneta  (Zemlja i Munja)


 Poison Release - Stil Otrova  (Zemlja i Medic)


Swift Release - Stil Brzine  (Munja i Vetar)


 Storm Release - Stil Oluje  (Munja i Voda)


 ? Release - Stil ?  (Voda i Vetar)


 Ink Release - Stil Mastila  (Voda i B&S)


 Blood Release - Stil Krvi  (Medical i Voda)

Lista Kekkei Totta:

 Dust Release - Stil Čestica (Zemlja, Vetar, Vatra)


 Dark Release - Stil Čestica (Voda, Zemlja, Vetar)


 Light Release - Stil Svetlosti (Vatra, Munja, Vetar)


 Typhoon Release - Stil Oluje (Vetar, Munja, Voda)


Poslednji put izmenio Dante dana Ned Nov 19, 2017 4:27 am, izmenio ukupno 2 puta
taj Uto Nov 07, 2017 10:34 pm
Dante
Dante
Academy Student
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Presadjivanje gena


Presadjivanje 300 TOKENA - Dajete administraciji ne ninji koji presadjuje. Njemu placate po dogovoru.

Sledeci klanovi NE MOGU da se presadjuju:

Nara ✦ Uzumaki ✦ Inuzuka ✦ Aburame ✦ Hagane ✦ Yamanaka 
Kada presadite klan trosicete +100 chakre na tehnike tog klana.

Kada presadite klan ako vam hp padne na 100 necete moci kontrolisati gene i umrecete. U zavisnosti koliko imate presadjenih klanova ovaj rizik se povecava (1 klan -100hp, 2 klana 200hp itd).

Klanovi Uchiha i Hyuuga se presadjuju u obliku transplantacije ociju i za njih ne vazi ovaj rizik. 

Presadjivanjem ociju dobijate samo okularne tehnike iz klanova koje se izvode uz pomoc tih ociju.

Kada presadite oci one ce ako su vam otvorene uvek trositi chakru za svaki post i necete moci da ih deaktivirate ali necete trositi slot za aktivaciju. Ako presadite samo jedno oko onda trosite +100 vise chakre na tehnike koje se izvode tim ocima.

Kada presadite klan ako je shinobi bio malog levela vi mozete izucavati tehnike (za vas kostaju duplo).
 
✦ Gene ili oči mogu da vam presade samo medical ninje lvl 200 (pravi igrač) u tom trenutku pozovite admina da se konstatujete sa njim oko presadjivanja kako i sta.

Wood sage gene od jednog originalnog korisnika moze u sebe presaditi samo jedan shinobi, kada se presadjivanje obavi vise to ne moze niko uraditi.

Reci: 282

Reci: 308



Poslednji put izmenio Dante dana Sub Okt 13, 2018 5:12 pm, izmenio ukupno 3 puta
taj Uto Nov 07, 2017 10:35 pm
Dante
Dante
Academy Student
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Licne tehnike



✦Licne tehnike su tehnike specificne samo za vas. One oslikavaju vas nacin igre i isto tako ga dopunjuju. Licne tehnike kreirate u kosultaciji sa adminom ali tek nakon sto ispunite navedene uslove. 

✦Licne tehnike ne mogu da odudaraju od okvira klasa koje posedujete, sto znaci da ne mozete imate tehniku za lecenje ukoliko nemate medic klasu. Licne ne mogu biti zamena za neku drugu tehniku tj ne smeju imati efekat neke vec postojece kartice niti preterano liciti na neku osnovnu ili tudju (licnu) karticu.

50-inteligencije -> 1 licna
100 inteligencije -> 3 licne

Pored ovoga da bi vam licne bile napravljene morate posedovati i odredjen rank:

Genin - 1 licna tehnika
Chunin - 3 licne tehnike
Jounin - 7 licnih tehnika
Special Jounin - ∞

Ovo se ne odnosi na RP licne.

✦Licne tehnike biti samo kombinacija vasih postojecih tehnika u razumnim granicama. (bice relativno slabe). Vise ce sluziti kao detalj za pokazivanje. 


✦ Recimo za Yuki :
Dark Ice : Kombinacijom Zemlje i Yukija vaš led ce postati crn. Tada ako u istom potezu koristite obe klase imate + 100 dmg na Yuki napade. Dakle neki Yuki ninja bi ovo vise koristio zato sto jedini u svetu ima crni led nego zbog ovih 100 dmg. 





Poslednji put izmenio Dante dana Sub Okt 13, 2018 5:17 pm, izmenio ukupno 3 puta
taj Uto Nov 07, 2017 10:39 pm
Dante
Dante
Academy Student
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Pravila o trgovini


Tokeni i Ryo

✦Token valuta jeste najprestižniji vid plaćanja. Kroz sam napredak u igri pristizaće vam zarada u tokenima jer sa svakim levelom dobijate 6 tokena. Ovo bi značilo da special jounin lvl 200 je ukupno do stizanja ovog nivoa zaradio 1200 tokena. Tokene možete dobijati i kroz misije. Tokeni služe za kupovinu zabranjenih tehnika i razvijanje kekei genkai-a (element kombinacija) kao i za kupovinu drugih prestižnih stvari.

✦Ryo valuta je osnovno trgovinsko sredstvo za kupovinu tehnika, oružja i itema. Ryo se zarađuje pisanjem postova i misijama. 

✦Mozete se razmenjivati ili davati u zavisnosti od dogovora neke iteme, oruzija, gene, ryo i slicno. Svaku takvu razmenu morate obaviti po  roleplay-u inace se nece vaziti.

✦Razmene po RP-u nisu zasticene od strane pravila od prevare, samo u slucaju ryo valute koja se ne moze lazno proizvesti ili zamaskirati, igrac ce uvek dobiti pravi ryo.

✦TOKENI NE POSTOJE U ROLEPLAY SVETU - Znaci ne mozete ih ukrasti, dati, pokloniti i slicno. Oni su premium valuta van igrice.

✦Igraci dobijaju pravo da kupe NPC Genine, Chunine, Jounine i Special Jounine (kao sluge, saborce). Za sve to mora da se vodi precizna evidencija, crno na belo inace nece biti priznato ukoliko dodje do nekih situacija tipa napad na kamp. Prilikom borbe koristi se roleplay opcija Genin/Chunin/Jounin/S.Jounin borba. Cene NPC shinobija su sledece:

Genin - 100.000ryo
Chunin - 200.000ryo
Jounin - 300.000ryo
S. Jounin - 400.000ryo



Poslednji put izmenio Dante dana Sub Okt 13, 2018 5:19 pm, izmenio ukupno 3 puta
taj Uto Nov 07, 2017 10:41 pm
Dante
Dante
Academy Student
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Lideri


Rules PlWxBdw

Kage - vođa jednog kampa/sela postaje se na izborima po volji naroda tog kampa tj. poštenim putem uz dopuštenje prethodnog lidera ili se nasilno nametnuo na tu poziciju kao najsposobniji.

Rules EhkV4nz

Lider organizacije - jedan shinobi može osnovati svoju organizaciju u cilju izvršenja svojih planova tek kada bude lvl 200 i bude posedovao titulu special jounina. Takođe uslov za otvaranje  organizacije su još najmanje 3 člana jounin ranka kao i ekonomski uslovi nephodni za podizanje takvog skrovišta (1,000,000 ryo). Lokacija skrovista organizacije poznata je samo clanovima iste. Organizacija dobija svoju posebnu oznaku.





Poslednji put izmenio Dante dana Sub Okt 13, 2018 5:43 pm, izmenio ukupno 2 puta
taj Uto Nov 07, 2017 10:43 pm
Dante
Dante
Academy Student
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Zabranjene tehnike


✦ Zabranjene tehnike su klasa specijalnih vestina i jedinstvenih tehnika od kojih jednu odredjenu moze posedovati samo jedan igrac u datom trenutku. Prema moci sortirane su u 3 klase. Ove tehnike imaju i svoje cene u tokenima i to 500, 1000 i 1500 tokena zavisnosti od jacine tehnike.

✦ Svaka zabranjena tehnika koju izvodite je jednaka vašim levela.
[center]
✦ Zabranjene se ne mogu menjati.
✦ Prvu klasu mozete kupti vec od 100-tog lvl-a, drugu od 150-tog i trecu tek na lvl-u 200.
✦ Maksimalno na profilu mozete imati 2 zabranjene tehnike. Svaku zabranjenu koju kupite posedujete samo vi i nijedan stvarni igrač u igrici. Kada je kupite duzni ste da prenesete adminu da bi je zaključao.
✦Svaka zabranjena trece klase ima 3 ili 4 dodatne tehnike koje idu uz nju i one su prikazane ovde.

Space Time:

#card16
#card1000
#card1002
#card999
#card736

Clean:

#card696
#card1148
#card1150
#card1149

Recapitulation:

#card433
#card1128
#card1129
#card1130

Edo Tensei:

#card432
#card781
#card824

The Eight Inner Gates:

#card1164
#card1165
#card1166
#card1167

Release Of Mind:

#card582
#card1169
#card1170
#card1171

Supreme Control:

#card669
#card1173
#card1174
#card1175

Ghoul Chakra Tails:

#card685
#card1189
#card1190
#card1191



Poslednji put izmenio Dante dana Uto Jun 18, 2019 6:00 pm, izmenio ukupno 4 puta
taj Sub Nov 18, 2017 1:27 pm
Sieghart
Sieghart
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Samuraj i taijutsu pravila

✦ Prvi a posle njega svaki drugi zamah samuraja nanosi zagarantovan damage.

✦ Level napada oruzijem ili taijutsuom je uvek jednak levelu shinobija koji ga koristi.

✦ Samurai može da uradi zamah oružjem koji drži u ruci i taj napad troši slot. U zavisnosti od slotova on može da uradi više zamaha. Taijutsu korisnici mogu ovo raditi fist punch tehnikom.

✦ Kada radite vise zamaha pesnicom/macem skidate energiju za svaki u prvom postu, ako se ispostavi da ih morate zaustaviti nakon sto protivnik odigra svoj post, vracate energiju za sve. (ako se u nekoj situaciji desi da ste vec stigli ispred protivnika i krenuli da zamahnete neće se vratiti potrošnja za prvi.)

✦ Mozete raditi vise razlicitih taijutsua po potezu ali u slucaju da se protivnik odbrani od svih jednom tehnikom necete imati pravo da kazete da niste uradili one posle prvog.

✦ Na svakih 100 brzine dobija se gratis zamah koji po pravilu pripada svakom igraču bez obzira na klase koje ima, takav zamah ne trosi slot ali normalo kao i ostali trosi energiju. Gratis zamah mozete iskoristiti samo ako ste prethodno istrosili sve slotove koji su vam bili na raspolaganju. Gratis zamasima ne mozete blokirati tehnike.

✦ Sve zamahe koje radite morate uraditi na istom mestu. Nema onog masem na tebe pa ako se pomeris skacem do tebe i nastavljam da masem. Ako se protivnik pomeri od prvog zamaha racuna se da se pomerio i od ostalih.

✦ Oružja koja se bacaju ne predstavljaju kombinovani dmg već svaki posebno. U slučaju da prema vama idu 3 shurikena svaki ima dmg od 500, katon zmaj od 500 će ih sve poništiti. Ukoliko bi shurikeni imali po 600 taj isti zmaj bi ih ublažio i nastavili bi da lete sva tri sa po dmg 100 i ne bi uticali na zmaja koji bi nastavio sa full dmg-om napred tako da se ne mogu koristiti kao odbrana od takvih napada. 

✦ Ako vam je mač obložen chakrom možete odbijati fizičke napade njima sa osnovnom tehnikom Section Sword Blocade. Ako vam mac nije obložen i vi pokusavate da se odbranite napad ce samo proci kroz taj mač i pogodit vas.

✦ Ako vam je umesto toga pesnica/telo oblozeno chakrom mozete blokirati bilo kojim taijutsuom. Posto vam je telo oblozeno chakrom ona ce vas odbraniti od veceg dela razornog zagarantovanog (Ako blokirate citav napad primate samo polovinu zagarantovanog).

✦ Kada na nekog krenete oružjem, a on se brani sa deffom bez obzira na broj zamaha deff ce vas obraniti od svakog napada jednako kao od prvog. Ako je vaš def 100, a samuraj zamahne na vas tri puta macem od 200 dmg-a, taj vas def će svakog puta kada samuraj zamahne odbiti 100 dmg-a od njegovog napada.

✦ Ako tehnika blokira taijutsu, oružja koja se bacaju ili oružje uopšteno ona ne blokira zagarantovani u prvom potezu svog trajanja.

✦ Kada se neko shunpouje do vas necete imati vremena da uradite ninjutsu napad kao odgovor na to (kako bi npr kontrirali njegov zamah). Mozete se braniti tako sto izbegavate, palite imunitete, stvarate zidove itd.

✦ Napadi tipa Chirodri i Rasengan su posebni. Iako su ninjutsu napadi, imaju svojstva taijutsua tako da za njih vaze pravila za blisku borbu. To znaci da ako se shunpoujete do nekoga, mocicete da uradite chidori i on nece moci da kontrira napadom. Takodje, ako se neko shunpouje do vas i krene da mase, mozete uraditi chidori ili rasengan kako bi se odbranili.

Pojasnjenje o prekidanju napada i "medjupotezima:

Ako se zalecete na protivnika uvek imate pravo da ako on u svom potezu aktivira neku tehniku koja stunuje/steti ako mu neko pridje/dodirne pre nego sto on odigra ostatak svog poteza morate ga obavestiti da li zelite stati ili nastaviti napad.
Primer:
Ninja 1 se zalece pesnicom.
Ninja 2 aktivira glow reaction (2 slota) i ceka odluku ninje 1
Ninja 1 mu govori da li staje ili nastavlja sa napadom i shodno tome ninja 2 odlucuje sta ce uraditi sa preostala 3 slota.

Ako se zalecete bez shunpa i slicnih tehnika racuna se kao da samo trcite ka protivniku. On vas dok trcite moze gadjati bilo kojom tehnikom. Tada cete morati da sudarite vas napad sa tom tehnikom ili stanete i odbranite se u sledecem potezu.
Ninja 1 se zalece
Ninja 2 baca vatrenog zmaja
Ninja 1 u sledecem potezu pise da li je svojim udarcem iz prethodnog poteza ponistio zmaja ili stao. Ako je stao mora ga izbeci.

Ako se zalecete shunpom protivnik moze prekinuti vas zalet jedino kreacijama koje su levela veceg od 120+polovine vase prednosti u brzini.

Kada se Shunpom stvorite kraj protivnika racuna se kao da nema vremena napadom da vas prekine vec mora da se brani.

Kada se zalecete mozete ostaviti "prazne" slotove kojima cete iskljucivo moci da se branite od protivnikovih tehnika koje brane prilazak.
Ninja 1: Shunpo zamah (2 slota) - Naglasi da ostavlja prazne slotove koje moze iskoristiti za odbranu od tehnika koje shinobi 2 aktivira oko sebe, a u slucaju da nista ne aktivira da ce uraditi maksimalni broj zamaha (Moze jedino da uradi zamahe, ne moze da aktivira neku tehniku ili ista slicno)
Ninja 2: Stun oko sebe (2 slota), ceka odgovor ninje 1 (opcije ninji 1 su da obustavi napad ili aktivira neku tehniku za odbranu za preostala 3 slota)
Ninja 1: Govori da ce aktivirati tsukishimas chakra, edituje to u svoj prvi post i racuna se da pokusava da uradi maksimalni broj zamaha.
Ninja 2: Igra ostatak svog posta, ako se odbrani od svih zamaha jednom tehnikom ninja 1 ima pravo da kaze da je uradio samo prvi i da povrati energiju za ostale.

Sve je ovo komplikovano u teoriji ali u praksi dosta lakse ide, srecno sa kapiranjem.


Reci: 1107



Poslednji put izmenio Sieghart dana Čet Jul 18, 2019 8:31 pm, izmenio ukupno 3 puta
taj Sub Nov 18, 2017 3:12 pm
Dante
Dante
Academy Student
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Ostala pravila


I


Seal se ne moze postaviti na neki predmet (kao, mesto ili se preneti preko oruzija, jedini nacin je direktan kontakt sa osobom na koju postavljate seal ili specijalna tehnika koja vam to omogucava bez kontakta.

II

Ulazenjem u vatru, vodu i sl. negirate napade velikih razmera, ali dok ste u tom stanju ne mozete raditi znake rukama, ne mozete skupljati ch ili raditi skriveni napad i jedino vas senzor dmg moze povrediti.

III

Kada primite deo napada aburame klana, na vama (ili u vama) ce ostati svi insekti isto kao da ste primili puni dmg. Insekata koju su na vama možete se rešiti nekim munjama ili vatrom oko vaseg tela koja ce neutralisati bube.

IV

Summoning se ne moze igrati kao skriveni potez, osim ako nije neki mali summoning.

V
Sve presude u borbama biće donešene u skladu sa roleplayom odnosno zdravom logikom. Naime kartice se nece preispitivati, ali na primer ako na vas ide napad struje velikih razmera vi ne možete ući u vodu i izbeći i tome slicno.

VI

Tehnike prekrivanja terena koje nanose dmg deluju i na vas osim ako nije drugacije napisano na kartici. Dok ste pod vodom ili ne mozete disati gubite 100 hp po potezu. Tehnike koje prekivaju tlo, vatra, munja itd nece delovati na mestu gde stojite ali ce biti lose po vas ukoliko se pomerite iz tih nekoliko kvadrata.

VII

Kada neko pokusa da bezi iz borbe, ako imate jednaku ili vecu brzinu lako cete ga stici i racuna se da se borba nastavlja normalno. Ako onaj koji bezi ima vise brzine, njegov protivnik ima pravo da podigne brzinu i da ga sustigne ili da to ucini nekim alternativnim putem (spice time npr). Onaj koji zeli da bezi i ispunjava uslove za to, baca rp opciju uspeh/neuspeh i tako se odlučuje o njegovom begu (rp opcija ima cd 3).

VIII

500 damage ne moze unistiti 500 defencea. Potrebno vam je makar 501 da taj deffence pukne. Ako je taj deffence oko vašeg tela on će se obnoviti, dok ako je neka kreacija na terenu biće uništen bez obzira koliko poteza traje (ako je naglašeno na kratici da se u sledećem potezu obnavlja normalno obnoviće se).

IX

Pojam "zatvaranja ociju" u borbi se razlikuje zavisno od toga da li se branite od genjutsua, otrovnog dima, svetlosti. Naravno ovo genjutsu se odnosi na okularni genjutsu i u tom slucaju ako sumnjate da ce protivnik vas napasti sledeci potez okularnim genjutsuom zatvarate oci. 

Drugi tip " zatvaranja ociju" je onaj koji se igrao kao odgovor na neki napad, poput svetlosne tehnike iz munje. Ako se branite na ovakav nacin to je prvo sto morate da uradite na pocetku poteza.

Kada se zatvaraju oci, zatvaraju se oba jer,zatvaranje jednog ne predstavlja nikakvu odbranu.

X

Kad se stari profil napusti, preda u speciale ili umre, novi ide od 100. lvl-a bez titula. Profil se u speciale moze predati kada ste full lvl i tada vasa organizacija ili selo dobija jednog npc-a koji ima istu titulu kao vas profil u trenutku predavanja profila. Npc-ovi ne mogu napraviti zagarantovani dmg.

XI

Svaka interakcija sa probijanjem/ponistavanjem defencea i zagarantovanim dmg-om se ne vazi ukoliko to nije jasno naglaseno na kartici. Jedini izuzetak van kartica je preciznost koja ponistava deff koji je namenjen odbrani protiv zagarantovanog.

XII

Brzina ne smanjuje lvl za izbegavanje napada letenjem. Svako letenje izbegava do lvl-a 150 (ako nije naglasano drugacije) sto znaci da svaki napad veci od 750 dmg-a se ne moze izbeci tako-kao ni napadi koji imaju efekat da prate protivnika.

XIII

Summoning vam ne moze preneti chakru niti je mozete vi uzeti od njega na neki nacin, mozete mu samo dati svoju.

XIV

Kad igrac napravi novi profil ne moze ucestvovati u rp borbama niti koristiti zabranjene koje uzme prvi mesec. Ako neko napadne takvog shibobija iz njegove frakcije, imace pravo da se brani-ali ne da ucestvuje u grupnim okrsajima izmedju frakcija(ne racuna se ako je sam napadnut-al tada nema prava na pomoc.)

XV

Prilaske prtivnika ka vama ne mozete izvegavati ili menjati distancu koju imate medju sobom obicnim korakom (setanjem, hodanjem, trcanjem) kada se neko krece prema vama. Normalno i dalje vi mozete prici nekom na taj najobicni nacin, samo to nije dozvoljeno koristiti u odbrani kao odgovor.

XVI

Ne mozete prizivati summone iznad svog levela cak iako imate ugovor sa tim svetom.



Poslednji izmenio Dante dana Sub Jun 22, 2019 4:08 pm, izmenjeno ukupno 1 puta
taj Sub Dec 09, 2017 2:45 am
Leonard van Volen
Leonard van Volen
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Skrivene Tehnike


 Skrivene tehnike su najjače tehnike na forumu i samim tim najskuplje. Za razvijanje ovakvih tehnika potrebni su specijalni uslovi, pravila i krvna svojstva vašeg lika. Primeri skrivenih tehnika na forumu su sledeće:

 [spoiler="Mangekyo Sharingan"]
✦ Ova moć predstavlja napredni vid Sharingana i uz svoje osnovne moći nosi i niz drugih. Mangekyo sharingan slabi od trenutka razvica tako da cete izgubiti vid posle 9 meseci (po RL).Kada oslepite ne možete koristiti Sharingan. 


 Svaki magekyo ima svoje posebne moci, kada ga razvijete dobirate Ms naspram vaseg profila. 

#card543

Kamui Ms:

#card244
#card851
#card852
#card853
#card858
#card928
#card1009
#card1009
#card1016

Amaterasu Ms:

#card244
#card785
#card855
#card856
#card928
#card980
#card1009
#card1016






 ✦ Viši stadium Mangekyou-a je Eternal Mangekyou sharingan koji se koristi bez rizika i da bi ga razvili neophodno uzmete nečiji mangekyo koji nije potrosen i presadite ga sebi, prestavlja kombinaciju moci ta dva ms-a (pesadjivanje placate 500 tokena kada su ove oci upitanju i morate aktivno trositi svoj mangekyo 2 meseca pre toga). 




✦ 1100 Tokena
Ubiti nekog Jounin-a i ispisati kvalitetan rp emotivnog soka. Imati aktivan profil najmanje dva meseca. (uslovi za mangekyo)

wood sage:


Imati minimalno 2 meseca aktivan profil i 1800 tokena.
Wood sage moze koristiti sve svoje dodatne tehnike iako nije u sage modu. Ovi geni se mogu presaditi samo jednom shinobiju i on ce cak iako je senju trositi dodatnih 150 chakre za tehnike i nece moci da koristi pasivnu moda, ali hoce klana. Presadjivanje ovih gena kosta 600 tokena.

#card1067
#card1068
#card1065
#card1066
#card1064
#card1063
#card1062
#card1296
#card1297



Tenseigan:

Imati minimalno 2 meseca aktivan profil. Moze postojati samo jedan par ovakvih ociju u trenutnoj igri.

#card808
#card825
#card826
#card827
#card1020
#card1021
#card1022


Rinnegan:

Da bi otkljucali moci rinnegana morate 2 meseca koristiti svoj EMS i presaditi wood sage gene od wood sagea koji taj mod poseduje dva meseca (Mozete uraditi i obrnuto, kao wood sage presaditi oci).

#card1070
#card1071
#card1072
#card1073
#card1074
#card1075
#card1076
#card1077
#card1078
#card1079
#card1080
#card1081
#card1083
#card1084
#card1085
#card1086
#card1094


Yin i Yang Release:

Mozete kupiti svaki mod tek kada sakupite 3 ubistva Jonin+ igraca, za oba vam treba 6, kada kupite oba ako zelite mozete umesto njih dobiti Yin-Yang release ali tada gubite pravo da koristite pojedinacne kartice Yin releasea i Yang releasea.

Reci: 416

Reci: 442

Reci: 457

Reci: 681

Reci: 816

taj Sub Okt 13, 2018 6:34 pm
Leonard van Volen
Leonard van Volen
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Sensor Pravila


Chakra Sense:
Uz pomoc senzor sposobnosti "Chakra Sense" osecate samo chakru, sto znaci da ukoliko protivnik koristi energy za svoj napad,a vi ga ne vidite ne možete znati njegov skriveni potez. Dakle precizno znate njegovu lokaciju i sve što radi od chakre.

Mind Eye of Kagura:
Ovo je najjača sensor sposobnost u igrici. Osecajuci i protivnikovu i prirodnu chakru kreirate sliku celog terena u glavi i sve do najsitnijih detalja osecate.

Sharingan:
Može videti nevidljive stvari, ali je lako blokiran vizuelnim preprekama.

Byakugan:
Možete videti kroz sve vizuelne prepreke (dimove, zidove, rupe itd), ali vas blokira svetlost i morate zatvoriti oči (tada nemate sensor sposobnost).

Rinnegan:
Vidite sve nevidljive stvari kao i Sharingan i deluje dodatno kao konstantan obican sensor.

Magnetic Sense:
Ako protivnik ima neki metal na sebi znacete tacno sta je uradio u potezu. Ako nema metal duzan je da vam kaze i morate aktivirati neki drugi sensor.

Dinamic Marking:
Kada pogodite protivnika urinom znacete gde se nalazi do kraja borbe ali ne otkriva vam skriveni potez.

Third Eye Connection:
Pošaljete oko u dim i saznate šta je protivnik tačno uradio. Ako je u dimu svetlost ili neki dim koji blokira oči ova kartica neće raditi.

Spindle Formation:
Ako je protivnik u dimu pošaljete bube i saznate tačno šta je protivnik uradio.

Reci: 305



Poslednji put izmenio Leonard van Volen dana Sub Okt 13, 2018 7:29 pm, izmenio ukupno 2 puta
taj Sub Okt 13, 2018 6:34 pm
Leonard van Volen
Leonard van Volen
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Sage Pravila



✦ Svaki sage kada udje u sage mode prvo troši svoju sage chakru, kada istroši nju izlazi iz sage moda i prelazi na osnovnu chakru.

✦ Dok ste u Sage modu prizivanja mozete raditi sa osnovnom chakrom i tako cuvati sage chakru (jedino prizivanja)

✦ Kada Sage iskoristi 2 ili manje slotova u svom potezu smatra se da je skupio 50 chakre.

✦ Sage ima konstantno upaljenu tehniku Chakra Sense za koju ne trosi chakru.

✦ Sage mode mozete upaliti jednom po borbi.

✦ Na sage-a ne radi vizuelni genjutsu.

✦ Kada sage istroši energiju ili health od sage moda ne izlazi iz njega. To samo vazi za chakru.

Reci: 158

taj Ned Okt 27, 2019 5:37 pm
Uryu
Uryu
Sanin Kisa
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Razvitak Sela i Organizacija


Selo:

✦Bolnica- Admini ce mesecno nasumicno birati odredjen broj igraca koji ce se razboleti kada se to desi ako nemaju pristup bolnici u roku od 3 dana trajno ce izgubiti 200 hp-a. Kada odu na lecenje taj dan ne mogu nista vise raditi.

✦Interpol- Institucija koja se nalazi izvan sela u svetu i u koju se gradi i ulaze zajedno sa jos nekom odvojenom zajednicom. Zaposleni tamo imaju prava da poternicama koje im se predaju ispituju i traze a uz to su zasticeni i ako bi ih neko ko je prijatelj interpola ugrozio ili odbrio saradnju trpeo bi ostru sankciju. Za clanstvo u Interpolu treba platiti 500,000 ryo-a .

✦Zidine, strazari i barijera- Zastita za selo koja ima razlicite nivoe izgradnje. U osnovnoj postavci kada izgradite selo trenutno ono ima svoju bazicnu infrastrukturu, kapiju bez zastite i dvojicu strazara koji ne prestavljaju ni npcove vec proste karikature koje imaju oci pa eventualno mogu ucestvovati u verbalnom zaustavlajanju nekoga da udje ko ne pripada tom selu.

✦Prvi stepen zastite kosta 1,000,000 ryo-a i donosi dvojicu npc jounina na kapiji, zidine koje ne mogu biti probijene ili zaobidjene (osim od strane special jounina) dok se najpre ne srusi kapija koja ima 5000 hp-a.

✦Drugi stepen zastite kosta 700,000 i omogucava vam da uvedete poziciju "Cuvar Kapije" koji je pravi igrac i poseduje sensor klasu. Oko sela, ispod i iznad dobijate neunistivu barijeru koja ce registrovati svaku chakru koja udje ili izadje unutra a sve ce to moci da prati Cuvar Kapije koji ce biti konstantno povezan sa tom barijerom.

✦Treci stepen zastite kosta 1,000,000 ryo i tada ce cuvar kapije dobiti mogucnost da obelezava svakog clana svog sela (civili su automatski obelezeni) tako da ih barijera koja cuva selo prepoznaje. Svako zivo stvorenje koje nije obelezeno a prodje kroz barijeru pretrpece 3000 dmg-a ciste chakre. Takodje hp kapije se penje na 10000 hp-a.

✦Put- Ruta koja spaja selo sa odredjenim mestima po zelji i tako daje doprinos razvicu trgovine. Razlikuju se dva slučaja. Jedan je put između dva sela, a drugi je put između osvojene zemlje i sela koje ju je osvojilo. Popravka puta po oblasti iznosti 30,000 ryo-a.

✦Prvi slučaj: Nakon potpisivanja ugovora oba sela daju ugovorom predviđen deo novca za izgradnju. Svaka oblast košta 60000 ryo, a svako selo daje novac za svoje oblasti. Ako se dve države ne graniče već između njih postoji treća strana mora se potpisati ugovor u kojem treća strana daje dopuštenje za izgradnju. Oblasti koje pripadaju trećoj strani finansiraju podjednako sve tri strane.

✦Drugi slučaj: Nakon osvajanja neke oblasti selo dobija mogućnost da izgradi put i tako uspostavi trgovačku rutu do tog mesta. Sredstva za finansiranje puta izdvajaju se iz trezora sela koje put gradi. Cena svake oblasti je 60000 ryo. Selo ne mora da ima dopuštenje da prođe kroz teritorije osvojene oblasti.  

✦Zatvor- Objekat koji se nalazi ispod zgrade uprave. Služi za privremeno ili trajno zadržavanje osuđenika. Izgradnja kosta 100,000 ryo-a i sa ovom institucijom mocice te nekoga odrzavati u protvoru i zivotu koliko smatrate da je potrebno, a bez zatvora to je moguce raditi samo 3 dana po RL-u. Zatvor moze izgraditi i organizacija.

✦Prvi stepen obezbeđenja košta 300,000 ryo i donosi dvojicu npc jounina kao stražu. Bilo ko ko pokuša da iz zatvora na neki način pobegne mora prvo da se obračuna sa njima dvojicom. Zatvorenik po ulazu u zatvor dobija svoju ćeliju u kojoj može da rpa kao po pravilu u kući. Sloboda mu je ograničena na tu ćeliju.

✦Drugi stepen obezbeđenja košta 150,000 ryo i donosi mogućnost da uvedete poziciju "neko ime" koji poseduje b/s klasu. Odmah po dopremanju osobe u zatvor "neko ime" izvlači svu chakru i stavlja Chakra Suppressing seal na zatvorenika takođe vezujući ga neraskidivim lancima.

✦Trezor- Objekat koji se nalazi u zgradi uprave i kome pristup imaju samo Kage i Sannin sela. Mesto je gde se čuvaju sve pare koje selo poseduje. Za izgradnju trezora potrebno je izdvojiti 300,000 ryo. Ispred trezora uvek stoji jedan npc jounin. Sav novac sa misija ne dodaje se pojedinacno igracima nego on ide u trezor, a potom oni traze dozvolu od Kage-a ili Sanina za odredjenu isplatu. Trezor je uslov da bi ste poceli izgradnju bilo kakve spoljne odbrane i novac vise ne mogu nositi igraci sa sobom osim ako nije uzet za neki posebnu RP namenu i pred samo njeno ostvarenje. Trezor moze izgraditi i organizacija i tada samo lider raspolaze novcem.

✦Ninja akademija- daje mogućnost svakom članu sela da odmah kreće sa lvlom 10 i genin rankom. Za nju se iz sredstava sela izdvajate 300,000 ryo-a.

✦Crkva- Objekat koji daje sigurnost državi koju je neko selo prisvojilo kao svoju. Za 100,000 ryo-a selo može izgraditi crkvu i unajmiti sveštenika koji će svojim propovedanjem suzbiti želju za pobunom među stanovnitvom. Podizanje pobune rezultira rušenjem puta ili dela puta. Nemiri se gase sa novom izgradnjom crkve.

Ugovori:

✦Trgovinski ugovor- podrazumeva da postoji unaprad izgradjen put izmedju dve ugovorne strane i da ce se istim slati roba na obe strane sto ce rezultirati godisnjim prihodom od 150,000 ryo-a na obe strane. Ako u selu imate nekoga ko ima civilno zanimanje trgovca on ce moci tim putem da se krece bez putovanja i dobijace dodatnih 100,000 u svoj dzep od tog posla. Ako se ugovor ne raskine u ratnom stanju prihod skače na 300,000 ryo-a.

✦Ugovor o nenapadanju- akt koji potpisuju dve ili vise strana uz novcani ili neki drugi rp zalog do kog se potpisnici dogovore (ako je ulog item ili oruzije mozete nastaviti da ga koristite ali ono se obelezava sealom za teleportaciju koji se ne moze skinuti.) Zalozi ostaju u neutralnoj instituciji (Slobodna Banka-oblast 38)i ako neko prekrsi propisane uslove zalog se ispacuje suprotnoj strani.  

✦Vazalski odnos- Kada jedno selo nad drugim ostvari prevlast ono moze biti naterano na vazalski odnos i tada mu se naturaju proizvoljni nameti u ryo-u, ljudstvu i drugim resursima koji se tacno odredjuju pri potpisivanju.  

✦Obligacija- proizvoljni ugovor koji potpisuju dve ili vise strana navodeci neku specifinu potrebu u njemu uz uslove i pojedinisti oko kojih su se slozili a nisu ih mogli pronaci u nekoj drugoj vec postojecoj formi.

✦Vrhovni sud- Vrhovna institucija u svetu koja ima potpuni uticaj nad svim pravnim aktima. Svaki ugovor da bi bio validan mora se doneti u oblast 38 gde se nalazi sediste vrhovnog suda. Ugovor se nakon pregleda i potvrde o ispravnosti potisuje od obe strane, a zatim i od strane notara, a kopija ugovora se čuva u trezoru vrhovnog suda. Nepoštovanje dogovora čiji je posrednik vrhovni sud nosi sa sobom posledice.  

Organizacije:

✦Organizacija- formiranje i izdrzavanje organizacije bi inace trebalo da dozivi promenu da se jasno izgube postojeci benefiti koje ima selo po pitanju javnosti i da se clanovima organizacije naplati odrzavnje njihove tajnosti a to bi bio neki mesecni budzet koji se mora isplatiti za prerusavanja, odrzavanje skrovitosti lokacije njihovih prostorija, ometanje pracenja i slicne stvari. Takodje organizacije nastupaju tiho iz prikrajka i teze da za novac iz njihovh pozicija obave neke stvari koje sela ne mogu zbog kaznenog politickog i zakonodavnog sistema kojem otvoreno podlezu.

✦Organizacija za godisnju cenu od 200.000 ryo-a moze ekonomski da pokrije svoju mrezu spijuna i tako sazna za bilo koji sastanak kage-a, sanina i ostalih zvanicnika unapred (ovo ne vazi za misije). Takodje ovo clanovima omogucava da saznaju tacne lokacije svih izgradnji koje pravi selo kao i njihovih lokacija i cuvara.  

✦Clanovi organizacije mogu za mesecnu naknadu od 300,000 ryo-a dobiti kompresovane eksplozivne tagove sa kojima mogu vrsiti sabotaze infrastrukturalnih projekata koje podizu sela (osim puta). Za svako uspesno rusenje svi clanovi organizacije dobijaju 75 tokena i 20,000 ryo-a (mogu se obaviti dva rusenja mesecno.)

✦Clanovi organizacija su najcesce u osnovi pljackasi, atentatori i shinobiji koji obavljaju necasne poslove pa samim tim svaki pojedinac sa njima moze sklopiti odredjeni ugovor za takvu delatnost ako sa njima dodje u kontakt ali je takva stvar samo verbalna i ne obavezuje. Za ubistvo bilo kog clana sela cunin+ ranka svi clanovi organizacije dobijaju 50 T, za ubistvo Sanina 150, a Kage-a 200T. Organizacija moze da izgradi kalauz za sef koji kosta 100,000 ryo-a koji je za jednokratnu upotrebu.

Reci: 1455

Reci: 1483

taj Uto Nov 12, 2019 9:23 pm
Uryu
Uryu
Sanin Kisa
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Pravila Sveta


Spram karte shinobi sveta iscrtane su jasno  drzavne granice i teritorije, a sela koja postoje ili ne postoje prestavljaju kako kad- nekad vojnu, a neretko i politicku vlast nad tim teritorijama. Svako selo koje se izgradi na slobodnoj teritoriji automatski dobija pod svoju vlast svu zemlju( sve oblasti) ogranicene unutar crvene granice. Karta je izdeljena na 16 zemalja sa autonomijom koje se mogu naci pod necijom vlascu i svaka se osvaja oblast po oblast dok se ne pokore sve oblasti unutar crvenih granica tek tada se smatra da je zemlja zauzeta.  

Rules Sdasadad_as

Osvajanje slobodne zemlje: Slobodna zemlja se smatra onom koja nije pod vlascu nijednog sela i kada zelite da pokorite neku njenu oblast to cinite tako sto u tekucoj godini po rp-u u istoj izvrsite 8 misija A ranka- ako zemlja ima 4 oblasti to znaci da ako u svakoj izvrsite po 8 treba za tu godinu odraditi 32 A rank misije. U tekucoj godini  mozete imati pohod samo na jednu zemlju sto se na pocetku naglasava adminu i on to javno obelodanjuje kako bi bilo poznato nekim drugim selima da ako se odluce za osvajanje na istoj teritoriji da imaju konkurenciju.

Istovremene pretenzije na istu oblast:  Ako posle objave jednog drugo selo kod admina iskaze interesovanje za istu teritoriju onda nastupa rat . Kada je rat objavljen selo koje je prvo objavilo da ce osvajati tu zemlju salje odredjeni broj svojih trupa na front i oni borave u toj zemlji bez obaveze da dalje rade misije, ako se protivnicka vojska ne pojavi do kraja godine zemlja je osvojena, a ako se pojavi i dodje do sukoba tada pobednik odmah po objavi rezultata okrsaja postaje vlasnik zemlje. Onaj koji dolazi prvi (prvi se prijavi adminu za napad) na teren uvek ima prednost da zaigra prvi u prestojecem okrsaju i ima plus dodatnih 200 vrednosti.

Osvajanje zauzete teritorije: Ako se neko selo odluci da napadne zemlju pod vlascu drugog sela tada se racuna da je rat objavljen i do kraja godine odigrace se bitka kad se kage-i dogovore na toj teritoriji po istim principima gde ce se poslati shinobiji sa obe strane, a odbrana ce imati pravo na prvi potez i imace dodatnih 200 vrednosti. Zabranjeno je da napadac pravi zasedu ili da postavlja zamke.

Svaka zemlja koju selo drzi u svojoj vlasti ukljucujuci i onu na kojoj je izgradjeno daje mu 65,000 ryo-a mesecno po svakoj obalasti koju poseduje ako u tim oblastima ima izgradjen put koji ih spaja sa selom. Svaka zemlja nosi svoje posebne specificnosti specijalne misije kada je osvojena, a njih ce osvojacima predociti administracija na kraju. Vlast na zemlji znaci da niko ko je strani shinobi (civili mogu) ne moze stupiti ni na jednu od vasih zemalja bez predhodnog odobrenja. Zemlje i ako nemaju realne igrace pune su fiktivnih civila i strazara bez posebnih sposobnosi i namena do tih da se ovo ogranicenje o zabrani ulaska odrzi i da se sa lakocom sazna ako je neko prisutan na tudjoj teritoriji ili radi misiju tamo gde ne bi trebalo.  Svaka zemlja moze biti domacin neke dobre ili lose RP situacije sa kojom ce se nositi onaj cija je zemlja, a u pomoc moze pozvati neko drugo selo ako mu je po volji. Oblast 38 jeste slobodna zona u kojoj se nalazi malo ostrvo na kome su smestene medjunarodne institucije zaduzene za sve kontinentalne sporove. Tu su smesteni Interpol i Vrhovni sud.

Rules Raspored-----------------------------------

SISTEM SUSRETA U OTVORENOM SVETU

Drzave su kako je predhodno naglaseno izdeljene na oblasti, a one opet prestavljaju okvirno povrsinu od 100 km u precniku tako da je gotovo u svim  slucajevima  nemoguce sresti bilo kog igraca ukoliko se niste sami predhodno dogovorili o tome i slozili se da su RP uslovi vaseg susreta legitimni . Kada  shinobiji nekog  sela stupe bez dozvole na tlo zemlje koja je pod vlascu drugog sela istog trenutka pri prvom postu informacija se prenosi do Kage-a. Ako je pomenuti odred shinobija kako je prikazano na mapi stupio u oblast onda je to znaci da bi pripadnici Konohe i tima koji se salje u odbranu trebalo da proputuje 3 oblasti do tamo. Prvi post kretanja i 3 posta putovanja bi znacili da u cetvrtom postu stizu na teren za borbu i dobijaju svoje beneficije kao branioci. Oni koji su upali mogu napisati maksimalno 4 kruga postova kako je predhodno naglaseno i tada su duzni da se zaustave i vide u narednih 24 sata da li ce neko odreagovati (ako reakcija izostane tada imaju pravo da izvrse posao povodom koga su dosli). Jednako kao u svim odbranama i sukobima u svetu na otvorenom neprijatelj koji je napao nema prava da postavlja zamke i zasede dok je onaj cija je zemlja u mogucnosti da radi takve stvari. Ova brza reakcija prelaska branioca preko 300 km u nekoliko minuta se po RP-u objasnjava mrezama koje su informaciju o planiranom dolasku najavile nekoliko dana ranije i bi tako trebalo da se provlaci kroz roleplay kada se radi.

Rules Snimak_ekrana_81

Za razliku od seljana clanovi organizacija imaju mogucnost da se krecu kroz sve teritorije bez posledica preruseni u trgovce, svestenike i druge civilne maske. O njihovom kretanju sistem obavestenja nece dostavljati informacije osim ukoliko ne naprave neki masakr, sabotazu, atentat i slicno u tom slucaju bice dojavljeno za njihovo delo i prisustvo ali naknadno tek posto obave svoje i nestanu sa lokacije. Sve sto moze izvuci posle takvog dogadjaja se su slike lica za poternice. Klasicne misije koje obavljaju clanovi organizacije ostace neprimecene, dojava ce uslediti samo za dodatne radnje usmerene protiv drzave i sela.

Reci: 976



⌘⌘⌘:
#card1274 #card671 #card226 #card466 #card652 #card433 #card1128
Sponsored content
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu