Naruto Ninja Way

2018

Powered by Forumotion.

NNW
Login
Register
Camp StreetsDanas u 4:54 pmKibo
Kibova kucaDanas u 4:12 pmKibo
SakaharaJuče u 11:56 pmKain
Stari kamp YamiyoJuče u 8:46 pmMizu
Mizu i AlucardJuče u 6:48 pmMizu
Krug PozudnihJuče u 5:50 pmKon
Prijava za MisijeJuče u 12:31 pmMizu
Execution DockPon Nov 12, 2018 11:50 pmMizu
Emeil i RenPon Nov 12, 2018 9:24 pmEmiel Regis
Shinrai i ZoroPon Nov 12, 2018 9:13 pmShinrai
Yoshirou i MivPon Nov 12, 2018 6:25 pmMiv
Lin PrašumaPon Nov 12, 2018 5:15 pmKogami Shinya
Selo HogakurePon Nov 12, 2018 4:51 pmNNW Game Master
Travel EvidencePon Nov 12, 2018 2:31 pmAvelj
Kapija sela ListaPon Nov 12, 2018 2:29 pmAvelj

Bloody Castle (Ruins)

taj Pon Jan 08, 2018 11:09 pm
avatar
Lord
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

First topic message reminder :

(Mesto u sredini poluostva punog turista zbog predivnih suma okicenih vocem i cvecem.
Nekada koristeno kao utociste izgladnelih tokom rata.
Kasnije potkupljeno i preuredjeno,dok vreme zla proslo nije tada je koristeno celo poluostrvo za poljoprivredu.
Zvano je jos i kao "Centar sveta". Ipak zamak nikada nije srusen.Barem ne do kraja.
Ostale su njegove rusevine prekrivene lijanama i gustom sumom.
Neki kazu da tokom noci iz njega se cuju zvuci zarobljenih dusa koje su osudjene na propast...)

taj Sre Jan 10, 2018 10:13 pm
avatar
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

The member 'Hisoka' has done the following action : Roleplay Option


'Chunin NPC' :
taj Sre Jan 10, 2018 10:28 pm
avatar
Special Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

(Zamahnuo je mačem i krv je šikljala na sve strane, brzo je odskočio nazad i uz par hitrih znaka rukama stvorio zid ispred sebe. Zadnji napad kojim je pokušao da ga dohvati udario je u zid koji se zatresao, ali nije pao.)


#card208


*Pa mislim da je to to..* (Izvadio je alo veće platno boje krvi i provukao ga preko katane skidajući krv čudovišta, a onda je vratio u korice i nastavio ka svom timu.)


(Prošlo je neko vreme još uvek su tumarali praznim polumračnim hodnicima dok u daljini nisu ulgedali još jedno čudovište. Brzo su se sklonili u nadi da ih nije videlo..) Zar opet? Pa koliko ih ima? Moramo biti dosta oprezniji izgleda da su ovi tuneli prepuni takvih čudovišta. (Rekao je lagano timu dok su se krili iza jednog od zida.)
taj Sre Jan 10, 2018 10:28 pm
avatar
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

The member 'Yagami Haru' has done the following action : Roleplay Option


'Odds' :
taj Sre Jan 10, 2018 11:08 pm
avatar
Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

(pogleda prema Yagamiju i vdje kako cudoviste pade mrtvo ali odmah dolazi isto i Faust odmah izvuce tri kunaija i baca na cudoviste dmg 330 zbog preciznosti)

Umri gade....

#card13

Pogleda u pravcu cudovista koje je gledalo u Fausta i ponovo rece )

Gotov si koscasti...
taj Sre Jan 10, 2018 11:28 pm
avatar
Chunin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

(posmatrao je borbu i cekao da mu daju znak da priskoci u pomoc a onda laganim tonom rece)

Izvinite sto ne priskacem u borbu malo sam izmoren od onog poteza sa vatrom i
vodom moram da prikupim cakre  

nastavlja da skuplja cakru

#card69

#card563
taj Sre Jan 10, 2018 11:44 pm
avatar
Special Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

*Kako smo dobri u šunjanju.. To nema nigde..* (Poislio je u sebi dok je čudovište trčalo ka njima. Tup udar njegovih oštrih kanđi odzvanjao je kroz tunel. Faust treba da se pobrine za njega.)


(Stao je mirno i počeo da skuplja chakru.)


#card69


#card563
taj Sre Jan 10, 2018 11:44 pm
avatar
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

The member 'Yagami Haru' has done the following action : Roleplay Option


'Chunin NPC' :
taj Čet Jan 11, 2018 12:05 am
avatar
Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

jos jedna nakaza manje na ovom svetu a sad da blokiramo ovo pocinje raditi znake rukama

Doton !

#card53

dmg je 300 zbog preciznosti
taj Čet Jan 11, 2018 12:13 am
avatar
Special Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

(Sva tri kunaia se velikom brzinom zabiše u čudovište koje uz glasan urlik iz usta ispusti ogromnu količinu vatre. Faust je odmah krenuo da blokira ali deo vatre se ipak probio kroz kamenje kojim je probao da zaustavi..)


Auu.. Ne.. Neće da bude dovoljno.. (Promrmlja za sebe i od zemlje oko tela formira oklop. Stao je ispred svih i vatra se samo odbila postepeno nestajući.)


#card653


#card204


Ne opterećuj se time Hisoka.. Trebaće nam tvoje oči kasnije sigurno.. (Rekao je i okrenuo se ka Hisoki koji je mirovao u pozadini..)
taj Čet Jan 11, 2018 12:21 am
avatar
Chunin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

(Mirovao je u pozadini dok su se njegovi saborci borili. Bilo mu je krivo što ne može da učestvuje u borbi, ali znao je da su njegove oči dosta bitne i da će doći do izražaja kasnije.) Znam.. (Odgovorio je Yagamiju i nastavio da hoda. Sada je on išao prvi šunjajući se mračnim hodnicima.)

samo tiho i mirno drugari

#card69
taj Čet Jan 11, 2018 12:21 am
avatar
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

The member 'Hisoka' has done the following action : Roleplay Option


'Odds' :
taj Čet Jan 11, 2018 12:28 am
avatar
Special Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

(Prvo čudovište da ih nije primetilo. Postajali su bolji u šunjanju, ako ništa drugo. Nastavili su hodnicima u kojima se na svakih 50-ak metara nalazio po jedan fenjer. Hodnici u tom delu kao da su bili noviji, bolje očuvani. Opet raskrće, kao da se vrte u krug. Tri puta ispred njih, a urlik doseže iz jednog, nemoguće odrediti kojeg, tunela.)


Valjda ćemo pogoditi.. Budite tihi sada i držite širom otvorene oči.. (Rekao im je i plako u čučećem stavu krenuo desnim hodnikom.)
taj Čet Jan 11, 2018 12:28 am
avatar
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

The member 'Yagami Haru' has done the following action : Roleplay Option


'Odds' :
taj Čet Jan 11, 2018 12:34 am
avatar
Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

(sta ce ovo biti noti jedno cudoviste da nas primeti pa lepo .... a onda saslusa sta im Yagami rece i nastavi da hoda za njim dok su hodali culi su se urlici koji su odjecali svuda kao da se neko salio sa njima ili se pak igrao

Sta mislite hocemo da im umaknemo sad ?
taj Čet Jan 11, 2018 12:34 am
avatar
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

The member 'Faust' has done the following action : Roleplay Option


'Odds' :
taj Čet Jan 11, 2018 12:47 am
avatar
Academy Student
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Nakon dugog kobeljanja u katakombama uspesno ste stigli do samog vrha.
Udarci kopita odzvanjase zamkom,zveket teskog celicnog oklopa kao i dubok glas.
Nemusti jezik uz zlokobne krike.
Senka kao da ozive na zidu i iskoci vitez koji je gledao u njih svojim krvavim ocima.




Hp:500
Konstantni Def:200
Opcija-Jonin


Poslednji izmenio The Storyteller dana Čet Jan 11, 2018 12:48 am, izmenjeno ukupno 1 puta
taj Čet Jan 11, 2018 12:47 am
avatar
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

The member 'The Storyteller' has done the following action : Roleplay Option


'Jonin NPC' :
taj Čet Jan 11, 2018 10:17 pm
avatar
Special Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

(Popeli su se skoro na vrh. Još malo i tu su. U tom trenutku ispred njih izlazi teško oklopljeni vitez i staje im na put. Yagami je stojao zadnji i dok su ova dvojica gledali u njegovom pravcu propao je kroz zemlju.)


Nadam se da znate šta vam je činiti.. (Rekao je tiho svojim saborcima.)


#card205


#card204


#card653


(Posle nekoliko trenutaka zemlja pod vitezovim nogama je pukala, a Yagami je krenuo da ga uhvati i povuče na dole dok mu se oko ruke obavijala zemlja.)






/Ovaj potez je def 100 sledeći potez će da bude 150./
taj Čet Jan 11, 2018 10:24 pm
avatar
Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

(Radim znake rukama i oblazem se zemljom dok sam gledao u Viteza koji je stojao stajao ispred nas)

Hah....ima da ogulimo ovog konja jadnice

#card204
taj Čet Jan 11, 2018 11:40 pm
avatar
Chunin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

*Gledao je kako se njegovi drugari trude da ga ih zastite od konjanika.*

#card69


taj Čet Jan 11, 2018 11:40 pm
avatar
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

The member 'Hisoka' has done the following action : Roleplay Option


'Jonin NPC' :
taj Pet Jan 12, 2018 12:21 am
avatar
Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

(Ulazim u tlo i izbegavam g koji je vitez poslao a onda ga uvlacim u zemlju i stunujem potom uzimam pilulu)

Jos jedan ovakav potez i mrtav sam...

#card313

#card205

#card157
taj Pet Jan 12, 2018 12:25 am
avatar
Chunin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

*Vetar je leteo na njih. Hisoka je vesto sa lakocom ukljucio oci i oduvao vetar sa sebe.*

#card249

#card256

#card260
taj Pet Jan 12, 2018 12:47 am
avatar
Special Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

(Povukao je neprijatelja u zemlju, ali ovaj pre nego što je bio potpuno uvučen posla velike nalete vetra. Yagami je brzo reagovao i opet se sakrio ispod zemlje.)


*Nadam se da će da se snađu..* (Pomislio je na svoje saborce koji su bili na direktnom udaru vetra.)


#card313


(Nakon nekoliko trenutaka izašao je iz zemlje i video kako se čudovište još nije oslobodilo.) *Mora da je Faust isto uradio.* (Pomislio je a onda se okrenuo ka Hisoki.) Da li si dobro? (Upitao ga je skidajući svoju kosu sa leđa koja je nedugo aztim zasijala bledo plavom svetlošću.)


(Zaleteo se na protivnika i u par zamaha je naneo teške povrede.) Neću sam da te ubijem.. Treba nešto i za njih da ostane.. (Rekao je sam za sebe kezeći se.)

Napad:


#card556

#card538

#card87

#card90


(Mašem dva puta. Dmg zamaha je 310*2=620. Lvl je 80.)

HP Viteza:280
Stunovan je još jedan potez pa nea opcije.
taj Pet Jan 12, 2018 12:52 am
avatar
Chunin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

*Hisoka se zaleteo na viteza koji je stojao ukopan u zemlji.*

Najedi se pesnicaaa!!!!

#card259

*Vitez je ostao na terenu mrtav od udarca u glavu.*

taj Pet Jan 12, 2018 1:00 am
avatar
Special Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

(Kada je video da se Hisoka punom snagom zaleće na njega samo je prokomentarisao.) Nije ti ostalo još puno vremena, pomoli se ili šta god vi da radite.. (Odmakao se u stranu i seo na zasluženi odmor.)


#card69


#card563


I šta sada nastavljamo dalje? Ili ipak pravimo malu pauzu? (Upitao je i pogledao prema Faustu, a zatim i Hisoku.)
taj Pet Jan 12, 2018 2:01 am
avatar
Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

(posle pada viteza Faust se polako primice Yagamiju seda do njega a onda rece )

Mozda bi trebalo malo da stanemo izmoremi smo sva troica nece nas nista kostati da odmorimo nekoliko minuta i krenemo dalje nadam se da me razumes hah..

(a onda se okrenu ka Hisoki i rece)

Hisoka kako se ti drzis ?
taj Pet Jan 12, 2018 7:19 pm
avatar
Academy Student
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Nakon suvoparnog mlataranja napadima na blizinu vitez oduvan odlete i sudari se sa zidom.
Konj i on rasprsili su se unekakvoj crnoj izmaglici koja se pojavila na hladnome tlu.
Poslednja prostorija koja bese pred njima je bila zatvorena teskim gvozdenim vratima.
Culo se glasno skljocanje i skripa nakon cega se polako otvorise.
Na svacije iznenadjenje to je bila osoba koju su poznavali.
Ili barem bolje receno,znaju je iz vidjenja.
Bese to stari covek u svome smedjem,prasnjavom kaputu sa sesirom na glavi.

Svaka cast deco moja... Rekao je svojim starackim promuklim glasom.
Ckiljio je smeskajuci se svakom posebno. Gladio je svoje brkove te ponovo rece...
Bice od vas nesto.Znam da imate mnogo pitanja,ali ne mogu da vas slusam proci ce mi vreme za dremku.
Evo ukratko...Vas dragi sensei je zeleo da vas dobro spremi za naredna iskusenja u zivotu shinobija,
kao i sam jonin ispit. Trazio je moju pomoc,pa sam mu pruzio ruku. Ovaj starac zna par trikova huh sta kazete !?

Nahvalio je tako sebe smejuci se.Iz prostorije izadje jos nekolicina ninji,koji su mu ocigledno pomogli oko ovoga i podjose putem kampa da ih otprate.
taj Pet Jan 12, 2018 8:19 pm
avatar
Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

(Posle odmora ustali su i ugledase kako se celicna vrata otvorise Faust je mislio da su to novi neprijatelji ali ugledao je starijeg sedog coveka sa brkovima oko kog su stajale neke ninje ili se to Faustu samo cinilo jer je bio izmoren saslusa blage reci starkelje i rece mu)

Pa cica moze se reci da imas talenat za ovako nesto

(Gledajuci u cicicu koji je odlazio rece Hisoki i Yagamiju )

Pa mogli smo i mi kuci polako ? Smorilo je ovo mesto sada kad znamo da smo samo testirani za Jounin ispit

(krenu prema izlazu zamka)
taj Pet Jan 12, 2018 9:49 pm
avatar
Special Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

(Stojali su ispred čeličnih vrata, smišljajući najbolji način da ih otvore bez previše buke koja bi možda navela još čudovišta ka njima. Posle nekoliko trenutaka, vrata su počela da se otvaraju, a iza njih čulo se udaranje štapa u pod. Yagami je ustao i stao u gard očekivajući novu pretnju.)


(Iz ogromne prostorije izašao je čovek koji mu je bio jako poznat ali nije mogao da ga se seti. Taman kada je hteo da ga napadne, čovek poče da priča. Nakon njegove priče setio se da je to ustvari čovek kojeg je jednom sreo na ulici.)


*Znači samo trening misija.. Ipak nismo mogli da umremo..* (Pomislio je nakon čičicine priče.)


Pa dobro bar smo nešto pokazali.. (Rekao je, a onda dodao tiho.) Nadam se.. (Okrenuo se i krenuo je za Faustom.)
taj Sub Jan 13, 2018 5:40 pm
avatar
Chunin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

*Ocekivao je isto kao i ostali da ce izaci jos neki neprijatelj ipak to nije bio slucaj.*

Waaaa !!! Otkud ti Barone !?

*Nije mogao da veruje svojim ocima.
Kada su izasli iz zamka,odnosno rusevina,videli su oblake u daljini.
Oluja se sprema.*

Hajde da pozurimo.

*Rekao im je i poceo ubrzano da hoda.*


Love and hate are two sides of the same coin.
Signature:
Sponsored content
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu