Naruto Ninja Way

2018

Powered by Forumotion.

NNW
Login
Register
Glavni ulaz/izlazDanas u 12:21 amShinrai
Meeting hallJuče u 11:24 pmShinrai
Brod KonoheJuče u 10:42 pmZoro
Reka NakaJuče u 8:12 pmRiomarindo
Selo OhakoJuče u 12:37 pmMizu
Travel EvidenceJuče u 10:57 amMizu
Travel EvidencePet Sep 21, 2018 10:34 pmMizu
XI Jonin IspitPet Sep 21, 2018 7:21 pmRiomarindo
Južna obala zemlje čajaPet Sep 21, 2018 6:00 pmIllumi
Prijava za MisijePet Sep 21, 2018 11:15 amMizu
Shinrai bedroomPet Sep 21, 2018 12:51 amShinrai
Akino bedroomČet Sep 20, 2018 11:41 pmAkino
Training RoomČet Sep 20, 2018 11:40 pmShinrai
Travel EvidenceČet Sep 20, 2018 9:26 pmYoshirou

Skrivena organizacija

taj Uto Jan 02, 2018 10:09 pm
avatar
Special Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Tenrou Island je napusteno ostrvo, sto je odredjena grupa ljudi iskoristila. Osnovala je na njemu svoje skroviste. One su lako uocljive kada im se pridje, ali ih je tesko naci zbog guste sume.



Nas zadatak je da udjemo i istrazimo celo to skroviste i da razotkrijemo njihove skrivene planove ukoliko ih ima. Osobe koje cuvaju ovo mesto imamo pravo da ubijemo ukoliko nas napadnu. na ulazu se nalaze tri strazara. Jedan stoji bas na vratima dok su dva sa strane. Pokusavamo proci bez toga da nas primete. Sa tim sto se ja u to necu mesati. Ostavljam to svojim ucenicima. Dok smo putovali do ovde objasnio sam im sta i kako ce trebati da urade. Takodje sam naglasio da cu se umesati u borbu tek ukoliko jaci protivnici napadnu zato sto poznajem njihove granice. Tacnije, ne znam koliko je Kai jak, ali cu i to uskoro saznati. Ovo je vasa prva misija koju radite kao tim i ovde ce biti testiran vas rp, vasa borba i to koliko ste pogodni da budete zajedno u timu. Dajte sve od sebe. Pokazite se. Ne suzdrzavajte se. Za pocetak pisete rp kako vi ometate strazare i kako pokusavate pritom da udjete neprimetni. Radite opciju uspeh neuspeh. Svako ce to pojedinacno uraditi osim ako neko pre njega ne dobije neuspeh i ostali odluce da mu pomognu. Ukoliko neko od vas dobije uspeh, a ostali ne, moze ostaviti svoje saborce da se bore sami. Ja se skrivam i posmatram vas. Ostalo je na vama. Barem za sada.

(Ukoliko dodje do borbe radite genin opciju x3)
taj Uto Jan 02, 2018 10:53 pm
avatar
Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Prateći svog senseija Jumivea, stigli su na ostrvo. Put beše relativno kratak, no ipak je bilo potrebno snage da se ista energija i entuzijazam zadrže u njoj. Već na početku, kada je ugledala ostrvo kome su se približavali, osetila je i strah i uzbuđenje.

Ne može se reći da nema straha jer čovek ne može znati šta ga to očekuje van zidina koje su ga štitile, šta to vreba i čeka da lovina upadne u zamku. A onda se to stvorenje smeje grohotom u lice, raduje se što je plen bespomoćan, što se muči i bori za život koji nije ni spoznao. Sa druge strane, uzbuđenje zbog novog osećaja, prve stvarne borbe do smrti čini nas da uhvatimo život oberučke, priroda koja nam ne dozvoljava da odustanemo, instinkt koji nas tera da se branimo, trčimo, ugrizemo. I kad je najteže, on nas vuče dalje, tera nas, bičuje po leđima. Trči! Juriš! Gledaj pravo i nastavi! Sav teret koji nosimo postaje vazduh, prelak i lagan, kao da ga nema. Naše kočije su prazne i mi smo slobodni da nastavimo gde smo stali.

Zajedno sa timom prolazila je kroz šumu kojoj se nije video kraj. I baš kada je pomislila da će ovo trajati večno, pred njihovim očima raširi se neočekivani predeo. Šiljasta ograda odavala je jasnu poruku: Ne prilazi! Gole krošnje, mrtvo drveće. Mirisalo je na smrt, mučenje i netaknutu divljinu. Idealno mesto za umreti, zar ne? Ne. Ima za to vremena. Ovo je zabava i tako se treba postaviti prema svemu. Pa zašto se onda ne bismo zabavljali?

Čuvari koji stoje na ulazu raspoređeni su na tri strane. Jedan je na vratima, dakle u sredini, a druga dva šetaju se na levoj i desnoj strani pri ulazu. Barokni stil arhitekture impresionira na prvi pogled, no kvare ga ljudi blizu građevine. Zar ne bi bilo lepše ocrtati crvenu boju po zidovima? Crvena boja, boja krvi i ljubavi.

Rei se stacionira iza gustog bora, polako pazeći da ne ugazi kakvu grančicu koja bi proizvela zvuk. Njegove iglice, mada tanke, dovoljno su zgusnute da načine mesto za skrivanje. Ona je u čučećem položaju, spremna za igru. Klimnu glavom u pravcu Jumivea, davši mu znak da će prva krenuti. Dva šurikena poletela su iz Reine desne ruke, ciljajući na dvojicu stražara sa strane. Kunai je ostavila za glavnog, u sredini na vratima. Kunai je bacila nakon 2 šurikena, dajući jasnu poruku da je neko ovde. Jedino pitanje koje beše važno bilo je da li će primetiti njeno prisustvo ili pak ostati nemi na bilo šta oko njih.

#card21

#card13
taj Uto Jan 02, 2018 10:53 pm
avatar
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Član 'Rei' je izvršio sledeću akciju : Roleplay Option


'Odds' :
taj Uto Jan 02, 2018 11:27 pm
avatar
Chunin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Hm prateci svog senseia Jumivea,zajedno sa svojim timom konacno su stigli do odredista.Sakon je bio
uzbudjen i sretan zbog svoje prve misije,ali je i takodje osecao strah.Kada je ugledao ostrvo,neka jeza
je prosla kroz Sakona.

Nije znao sta ga ocekuje tamo,pa je bacio pogled na svoje clanove tima.Oni su mu izgledali sasvim normalno
kao da nisu uplaseni.Medjutim cuo je svakakve stvari o misiji,pa mora biti da je i njima kao i meni.Iako je znao
da ovo nije igra i da bi moglo da ih kosta svojih zivota,Sakon se malo pribrao i dosao sebi.ovo je zivot kakav je
trazio,stavi ruku u torbicu i uzima flasu sa vodom,popi malo te vraca istu na mesto.Uzdahnu i nastavi sa svojim
timom,izgledalo je kao da mu je mali deo tereta pao sa ledja to mu je davalo snagu da ga podseti na sta je sve
bila spremna i njegova porodica,time je dobijao snagu.

Dok je Sakon sa svojim timom prolazio kroz gustu sumu pomisli da li ce se uopste vratiti zivi,njegovu misao prekinula
je ograda koju je video,to mu je ubrzo uteralo strah u kosti.Da li je ovo to mesto?da li cu ovde umreti?ne suvise sam
mlad da bi se ovako zavrsilo,koracacu napred sa svom snagom,nasmesi se i krenu dalje.

Cuvare koje je mogao jasno videti,bili su rasporedjeni.Jedan na vratim,drugi sa leve strane a treci sa desne strane.
Bilo je prelepo i videti samo taj stil,bio je odusevljen.

Sakon potrca i pope se na jedno drvo,pazeci da ne napravi galamu,bio je sasvim tih.Dok je posmatrao sa drveta
pogledao je u senseia,pokazao mu je dva prsta,potom uperi u sebe,dajuci znak da ce on krenuti drugi.
Bacio je dva kunaia,jedan sa leve strane gde se nalazi strazar,drugi sa desne strane gde se nalazi drugi strazar
i potom uzeo je i treci kunai i bacio ka vratima,gde se nalazi treci strazar.
Pa se zapitao da li ce primetiti njegovo prisustvo.
#card13
taj Uto Jan 02, 2018 11:27 pm
avatar
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

The member 'Sakon' has done the following action : Roleplay Option


'Odds' :
taj Uto Jan 02, 2018 11:58 pm
avatar
Genin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

-Pratio sam svog senseija Jumive ka ostrvu.Put ka ostrvu nije bio toliko dugacak ali sam ulozio dosta energije da dodjem tamo.Dok smo jos isli ka ostrvu mogao sam da vidim da ostatak tima hvata neka jeza,dok sam ja bio skroz opusten i smiren.

-Kako smo se priblizili ostrvu mogao sam da osetim ,,zlo'',pohlepu .Kroz glavu su mi se vrtele svakakve misli i secanja na moju proslost.Pojavljivale su mi se slike koja sam zeleo da zaboravim.Tada sam se jako uspanicio nisam zeleo da se to primeti na mom licu jer bi se ostatak tima jos vise uzrujao ,i njima je sada potrebna pomoc bas kao i meni.Kada sam se konacno opustio nailazili smo u sumu,(pomislio sam :sada mi jos to hvali).Kako smo ulazili dublje u sumu setio sam se reci svoje majke,(Čovjek koji ne voli nije sposoban osjetiti veličinu tuđe ljubavi, ni snagu ljubomore, ni opasnost koja se u njoj krije,,.).Nas put u sumi mi se cinio vecno,bas kada sam pomislio da smo zaglavljeni ovde,mogao sam da vidim svetlo koje je dopiralo van sume.Izasli smo iz sume i sav sam se tresao .Primetili smo jednu ogradu i tu je pisalo ,,ne prilazi'',bilo je jako jezivo .Vetar koji je prolazio kroz supljine na drvetu stvaralo je neki jeziv zvuk.Udario sam se po glavu jer sam poceo da haluciniram.Priblizavali smo se cilju.


Cuvari koji su se nalazili dole,bili su rasporedjeni na tri strane.Jedan se nalazio na vratima dok su druga dva setala sa leve pa na desnu stranu.Pogledao sam ih u lice i pomislio (kada ih ubijem zasicu im vratove).

-Nalazio sam se u rubi na drvetu,polako sam izasao i pazio da nenagazim na neku grancicu.Cak i jedan zvuk mi mogao da nas razotkrije.Pogledao sam u seneija i dao mi je znak da krenem.

-Uzimam papirnu bombu zatim je stavljam na kunai i bacam u pravcu gde su se nalazila dva strazara.Potom uzimam fuma suriken i bacam ga ka strazaru koji se nalazio na glavna vrata.

#card182
#card13
#card183
taj Uto Jan 02, 2018 11:58 pm
avatar
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

The member 'Kai' has done the following action : Roleplay Option


'Odds' :
taj Sre Jan 03, 2018 12:12 am
avatar
Special Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Strazari su primetili Sakona, ali jos uvek nisu bili sigurni i morali su da potvrde njegovo prisustvo. Medjutim, nakon eksplozije i Fuma Shurikena njima je bilo vise nego ocigledno gde se oni nalaze sa obzirom da nisu bili na velikoj udaljenosti. Iznenada stvara se neprobojni stit oko njega i povezan je sa ostala dva struzara. Morate ubiti prvo dva genina koja su bila sa strane i tek sledeci potez mozete ubiti jednog strazara koji je bio na kapiji. Njihova smrt povecace mu hp za po 100. Na njega nece delovati napadi oruzija koji imaju manji dmg od 100 zbog oklopa. Ukoliko ga napadnete oruzijem koje radi 200 dmg skidacete mu 100 hp. Isto vazi i za ostale napade za koje koristite energiju. Oni trenutno imaju full hp jer im prvobitni napadi nisu naskodili. Radite opciju 3x i racunajte da je drugi npc genin onaj u sredini.
taj Sre Jan 03, 2018 12:23 am
avatar
Chunin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Hm izgleda da su me primetili,ovo nije dobro.moramo uci u borbu,nema nam druge.
pa dobro da zapocnemo sa ovim.Napadam strazara sa leve strane prvo jer mi je bio blizi.
#card13
Bacam 3 kunai na njega.
i onda time zavrsavam svoj napad.
taj Sre Jan 03, 2018 12:29 am
avatar
Genin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

-Izgleda da je Sakon napao strazara sa leve strane ,znaci meni ostaje strazar sa desne

-Radim stajl zemlje -rock blizzard i napadam strazara sa desne strane.

#card53
taj Sre Jan 03, 2018 12:38 am
avatar
Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Videvši da su njeni saigrači vrlo mudro odigrali svoje poteze, odlučila je da se vrati iz palate. Nema smisla sam tumarati praznim hodnicima, u tome nema zabave. Kunaiji su leteli na sve strane, kamenovalo se kao da su žene u pitanju, pa red je bio da i ona nešto uradi. Možda malo prženja strujom, čula je da su prženi stražari veoma ukusni kada se pripreme na poseban način. U to ime, iskoračila je napolje i uradila znake rukama. Ciljala je na levog stražara, dok je ostale u potpunosti kulirala, nisu još bili dovoljno nagojeni za potpalu.

#card71

Stvorenje je izletelo sa njenih leđa pravo na levog straža, jureći ga do besvesti.

taj Sre Jan 03, 2018 12:38 am
avatar
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Član 'Rei' je izvršio sledeću akciju : Roleplay Option


'Genin NPC' :
taj Sre Jan 03, 2018 12:46 am
avatar
Chunin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Hm za razliku od mene,ovo dvoje su to odradili savrseno vreme je da pokazem svoju pravu snagu.
#card44
pravim znake rukama i stvara u ustima mlaz vode i sa njim napada protivnika.
Hm nadam se da ce ovo uspeti.
taj Sre Jan 03, 2018 12:56 am
avatar
Genin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

-Izgleda da se Sakon popravio i radi stil .


-Potom mene napada cuvar koji je isto imao sil zemlje.Vreme je da pokazem koji je bolji zemljani user.



-Radim stil zemlje i izbegavam njegov napad.

#card202
taj Sre Jan 03, 2018 1:04 am
avatar
Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

#card69

S obzirom da su momci uradili šta su mogli, odlučila je da se ne trudi toliko sada. Mirovala je neko vreme posmatrajući saigrače koji su se nespretno mučili da nanesu što veću štetu stražarima. Na licu joj se nazirao blagi osmeh zbog toga, kao da uživa u onome što vidi.
taj Sre Jan 03, 2018 1:04 am
avatar
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Član 'Rei' je izvršio sledeću akciju : Roleplay Option


'Genin NPC' :
taj Sre Jan 03, 2018 1:19 am
avatar
Chunin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

/primam dmg/
zatim,idem u napad,ovo je borba na zivot i smrt,idemo do kraja po svaku cenu
#card1
a potom namestam svoju busilicu i krecem u napad sa njom.
#card179
hm,evo ti ovo moj omiljeni potez.ubicu te.
mislim da bih se trebao malo oporaviti,osecam to.
#card157
uzimam jednu pilulu
taj Sre Jan 03, 2018 1:35 am
avatar
Genin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

-Izgleda da se je Sakon jako potrudio ,sada je moj red.

-Radim rock fist i napadam protivnika

#card3
taj Sre Jan 03, 2018 1:50 am
avatar
Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

#card380

Njeni saigrači ponovo se nisu dobro pokazali, i ona je i sada morala da reguje.

,,Kakvi nesposobnjakovići." - pomislila je.

Sačekala je da se Kai udalji nakon udarca pesnicom da ga ne bi pogodila svojim senbonima od struje a onda usmerila svoj napad na genina koji je imao 400hp. Odmakla se nazad od ograde radi bezbednosti, sumnjala je da će ih nešto iznenaditi pa odluči da upali senzor.

#card284
taj Sre Jan 03, 2018 1:50 am
avatar
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Član 'Rei' je izvršio sledeću akciju : Roleplay Option


'Genin NPC' :
taj Sre Jan 03, 2018 3:00 am
avatar
Special Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Nakon sto ste ubili cuvare ulazite kroz vrata. Ja ulazim zajedno sa vama. Pratim vas ali se ne mesam u borbu. Suzdrzavam se. Iako imam zelju da ucestvujem, znao sam da je jos uvek prerano. Doci ce vreme i za to. Prostorije unutra nisu bile ni previse uske ni previse siroke. Zidovu su bili od cvrstog materijala, tako da ga nije bilo lako razrusiti. Jedino su jako razorne tehnike to mogle da izvedu, koje cak ni ja jos uvek nisam dostigao. Prolazili smo kroz dugacak hodnik. Ispred vas iskacu tri do sada ne vidjene zveri koje su u stanju da koriste cakru i energiju, ona im se regenerise tako da je nece potrositi dok ih ne ubijete:




Vrata kroz koja smo prosli se naglo zatvaraju. Cini se da nema vise povratka.  Moramo saznati ko stoji iza onoga sto smo skoro videli. Moguce je da su i ostali svesni naseg prisustva. Izgleda da i za ove protivnike isto vazi.  Zver u sredini ima neprobojni stit, pa se moraju ubiti druge dve koje su sa njene leve i desne strane. Ma da, ovo su do sada ne vidjene zveri. Mozda kriju jos neku sposobnost... a mozda i ne. Radite cunin borbu x3, kada ubijete prva dva protivnika i oklop nestane sa treceg imace 600 hp.

Gledao sam ih i bio spreman da reagujem. Nisam mogao da procenim do koje ce granice moci da odu. No za sada sam prepustio ovo ostalima, ukoliko protivnici ne urade nesto neocekivano necu se mesati. Pa makar to imalo posle po ostale, nisu nesposobni. (Smatracu da  je potrebno da se umesam ako neko od vas umre jer svi znamo da cunini nemaju neograniceno dmga, ali snaci cete se vi vec).

Na njihovu kozu ne deluju napadi oruzijem, tajutsu i slicno.

taj Sre Jan 03, 2018 3:33 pm
avatar
Chunin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Posto smo uspesno uspeli da porazimo cuvare koji su strazarili,ulazimo zajedno za senseiem unutra.Kada sam malo pogledao,
zidovi su izgledali neprobojno.Dok smo prolazili kroz hodnik koji je bio veoma dugacak,ispred nas iskocile su tri zveri.pa pomislih.
Pa da lepo,sta je sada ovo?samo su nam oni sada falili.Dok o tome razmisljam,cujem vrata kako se naglo zatvaraju.Sledio sam se
ali posto sam preziveo protiv onih od proslog puta,sada se moram protuditi da to bude jos bolje.Stegnuo sam zube i krenuo u akciju.
Stao sam ispred mojih saboraca,dok su oni bili iza mene.To je bio moj znak da cu prvi napasti.Pravim znake rukama i iz usta pocinje
da se vidi voda,ubrzo zatim stvorio se vodeni talas,koji je iz mene krenuo na zver sa leve strane.
#card44
Kada je vodeni talas krenuo na zver sa leve strane pomislih.Nadam se da ce ovo uspeti.
taj Sre Jan 03, 2018 3:43 pm
avatar
Genin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

-Posto smo uspesno prosli pored strazarenastavili smo svoj put ka unutrasnjost zgrade.Pratio sam svog senseija i ostatak tima.Kako smo prolazili kroz hodnike pomislih ovde nema kraja.I bas odjednom ispred nas su izasla tri velika cudovista , pomislih sad,,Sta je pa sad ovo ,koji djavo moram da ubijem ova cudovista.Taman da krenem ali sensei je rekao da prvi napadne Sakon pa zatim ja .Sakon je lepo odradio stil vode.A sada je bio moj red da zabliostam.
-Radim stil zemlje.I u mojoj ruci se stvara stap od kamena ,i trcim pravo ka desnom cudovistu jer je Sakon napao levo
#card200
taj Čet Jan 04, 2018 2:03 am
avatar
Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Usla je zajedno sa ostalima u tu veliku zgradu ispred koje su se prvobitno borili. Ustaljeni miris vlage i prasine obasipao je vazduh koji su udisali.

,,Boze koliko je odvratno ovde. Pa nije se cistilo jedno 150 godina verovatno, i to poslednji put kada je ovo mesto izgradjeno." - razmisljala je dok je izbegavala vodu koja bese na nekim mestima na podu.

Rusevine i napukle plocice cinile su je nervoznom. Kao perfekcionista, kakav jeste, osecal se vrlo neugodno u ovakvom okruzenju. Ubrzo su se i vrata zatvorila sto je znacilo da sledi vrlo interesantna borba od koje ne mogu pobeci. Adrenalin joj raste i ispred njih se stvaraju zveri. Licili su na neke unakazene vukove, ili vrlo prljave pse.

,,Isprasicemo ih. Idemo!"

Uradila je znake rukama i iza nje se stvori strujno stvorenje koje poce napadati vuka s leve strane.

#card71
taj Čet Jan 04, 2018 2:04 am
avatar
Jounin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

E vraga.
taj Čet Jan 04, 2018 2:04 am
avatar
Admin
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Član 'Rei' je izvršio sledeću akciju : Roleplay Option


'Chunin NPC' :
Sponsored content
Level:1

1000/1000

1000/1000

1000/1000

Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu